Drejtori i Përgjithshëm i Airbnb, Brian Chesky, tregon se ku po gabojnë kompanitë në lidhje me punën hibride  - Business Magazine Albania

Drejtori i Përgjithshëm i Airbnb, Brian Chesky, tregon se ku po gabojnë kompanitë në lidhje me punën hibride 

punën hibride

Chesky mendon se ka një version më të mirë të punës hibride dhe ai ka të dhënat për ta mbështetur atë.  

Airbnb është në një pozicion interesant, pasi jo vetëm që kompania po zbaton një politikë që lejon ekipin e saj të jetë plotësisht remote, por ka parë gjithashtu mënyrën se si njerëzit po përdorin produktin e saj për ta bërë këtë. Çdo kompani po përpiqet ta kuptojë këtë, dhe shumë prej tyre kanë dështuar ndaj asaj që është bërë e njohur si “punë hibride”. 

Në shumë raste, kjo do të thotë që punonjësve u kërkohet të jenë në zyrë tre ditë në javë, ndërsa pjesën tjetër të kohës punojnë nga shtëpia. Sipas Chesky, kjo formë e punës hibride nuk do të funksionojë. 

Lexoni: Ja si ka ndikuar pandemia tek punonjësit, sipas këtij studimi të ri

Ajo që bënë shumë njerëz është që krijuan një gjë të quajtur hibride. Dhe hibridi ishte dy ditë në javë ose tre ditë në javë në zyrë – gjë që nuk të jep shumë më tepër fleksibilitet se bota e vjetër. Mendova se ndoshta kishte një formë tjetër hibride. Ndoshta në vend që t’ju kërkoj të vijnë tre ditë në javë, gjë që nuk mendoj se do të funksionojë sepse tre ditë në javë do të bëhen dy ditë në javë, dhe dy ditë në javë do të bëhen një ditë në javë, dhe pastaj të gjithë do të vijnë në zyra në një ditë ndryshe në javë. Dhe kështu mendova se ndoshta kishte një formë tjetër hibride, ku kombinonim efikasitetin e Zoom me rrallësinë, por të fokusoheshim tek ndërveprimi ndërpersonal duke u bashkuar një javë në tre muaj. Dhe sinqerisht, nëse kjo nuk mjafton, ne mund ta rregullojmë atë. 

Për shumë kompani, duket sikur supozimi i paracaktuar është se punonjësit duhet të kthehen në zyrë për të paktën një kohë të strukturuar. Kryesisht kjo është për shkak se njerëzit që marrin vendime se si punojnë punonjësit janë zakonisht njerëz që e kanë kaluar të gjithë karrierën e tyre duke punuar në një zyrë. 

“Shumica e njerëzve që thonë se duan që të gjithë të kthehen në zyrë janë mbi 50 vjeç,” thotë Chesky. “Ka vetëm një gjë demografike, sa më i vjetër të jesh, aq më i prirur je të mos ndihesh rehat me idenë e fleksibilitetit dhe digjitalizimit. Unë e kuptoj këtë. Është një gjë brezash.” 

Megjithatë, kjo nuk do të thotë se duhet të jetë kështu. Një version më i mirë i punës hibride, sipas Chesky, është se supozimi i paracaktuar për vendin ku punoni është se do të jeni kudo që punoni më mirë. Për shumicën e njerëzve kjo është ndoshta shtëpia, ose një Airbnb në ndonjë vend të largët, frymëzues. Vetë Chesky ka punuar nga Airbnbs të ndryshme gjatë muajve të fundit. 

Më pas, kompanitë mund t’i bashkojnë njerëzit për periudha të gjata, një ose dy javë, për të bërë gjërat që nuk mund t’i bënin virtualisht, si për të krijuar marrëdhënie kuptimplota me ekipin. Kjo nuk duhet të jetë në një zyrë – në fakt, është ndoshta më mirë nëse nuk është. Nëse qëllimi juaj është të krijoni marrëdhënie dhe lidhje me ekipin tuaj, çojini ata diku që ka të ngjarë të ndodhë. 

Një nga gjërat më interesante rreth bisedës është arsyeja pse Chesky është kaq i gatshëm t’u japë punonjësve fleksibilitetin për të jetuar kudo. Për Airbnb, kjo do të thotë se kompania mund të rekrutojë njerëzit më të mirë pa u shqetësuar nëse ata janë të gatshëm të zhvendosen. 

Njerëzit më të mirë nuk jetojnë në New York, ata nuk jetojnë në San Francisko, njerëzit më të mirë jetojnë kudo. Dhe disa prej tyre janë në New York dhe San Francisko, por ata janë me të vërtetë kudo. Dhe kështu, si CEO, duhet të bëj një llogaritje. Nëse e kufizoj grupin tim të talenteve në një rreze afër zyrës sime, a e kapërcen rritja e produktivitetit të të qenit pranë zyrës sime mungesën e talentit që mund të punësoj? Me fjalë të tjera, nëse mund të punësoj dikë në Ohio, dhe ai është dy herë më i mirë, kjo do të thotë se personi pranë meje duhet të jetë dy herë më produktiv. Përndryshe, jam në një humbje neto. 

Në fund të fundit, mendoj se talenti fiton. Unë mendoj se në fund të fundit njerëzit do të bëjnë një llogaritje, se efikasiteti i të qenit në afërsi është më i vogël se efikasiteti i të pasurit njerëz më të aftë nëse ata janë të shpërndarë, sepse në fund të fundit çdo kompani është në treg për talente. 

Lexoni: Këto tre strategji mund ta bëjnë punën hibride më të suksesshme

Vlen të përmendet se Chesky ka të dhënat për ta mbështetur atë. Ai thotë se pavarësisht pandemisë, kompania sapo kishte dy vitet e saj më produktive ndonjëherë. Kjo erdhi ndërsa ekipi i tij po punonte nga distanca, gjë që i dha atij besimin për ta bërë atë. 

Një pjesë e madhe e këtij produktiviteti erdhi në drejtim të përmirësimit të produktit. Chesky tha që Airbnb bëri 150 ndryshime në produkt vetëm vitin e kaluar.

Dëshironi të qëndroni në shtëpinë në pemë? Tani mund të kërkoni për shtëpi pemësh. Ju mund të bëni të njëjtën gjë për parqet kombëtare, ose pishina të mëdha, ose kabina, ose ndonjë nga një numër kategorish. Në fakt, Airbnb ka kategorizuar të gjitha listat e saj për t’u dhënë përdoruesve një përvojë shumë më të mirë kërkimi. Dhe për udhëtarët që duan të qëndrojnë më gjatë, Airbnb po ju lejon të ndani qëndrimin tuaj në shumë vende brenda një kërkimi. 

Në fund të fundit Airbnb po e bën produktin më të mirë si dhe në të njëjtën kohë është fokusuar në përmirësimin e kompanisë së saj për njerëzit që punojnë atje. Nuk mendoj se është aspak rastësi. 

“Gjëja e fundit që do të them është se fjala teknologji në thelb do të thotë ndryshim,” thotë Chesky. “Dhe nëse nuk jeni të gatshëm të ndryshoni, atëherë në thelb po thoni se nuk do të jeni aty në të ardhmen dhe ne synojmë të jemi aty për një kohë të gjatë.” 

/inc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #29 - Korrik 2022

Art në biznes & biznes me art

Ky numër vjen me tema të fushave të paprekura më parë nga ne.

Sipërmarrja gjendet kudo, ndaj këtë radhë u ndalëm tek industria e modës dhe kinematografia. Arti është një fushë ku mund të lulëzojnë shumë sipërmarrje të suksesshme. Përmes investimit në art, jo vetëm bëjmë biznes, por i shërbejmë shumë më tepër identitetit shqiptar, duke krijuar mundësi të promovohen e të njihen në tregje globale, vendi, kultura dhe tradita shqiptare. Pra, të hapet rruga edhe për turizëm dhe eksporte më të mëdha.

Sot vijmë me artikuj dedikuar modës, sfidave aktuale, ndikuar nga kriza e çmimeve të larta, por edhe mundësive për zbulimin e talenteve. Muza Competition, konkursi i artistëve të rinj u kurorëzua me 10 finalistë nga diaspora dhe fitoren e një vajze të re. E sapodiplomuar në Amerikë, Alisa Dudaj, spikati, duke treguar me punimet e saj talentin dhe vlerësimin e traditës. Businessmag beson tek talentet dhe synon të frymëzojë përmes tyre. Në fushën e artit ju mund të nisni një startup, ndaj në faqen kryesore sjellim stilisten e re.

Një tjetër industri që po lulëzon mes vështirësish është ajo e kinematografisë. Financat publike vendase janë të ulëta dhe kineastët kërkojnë vë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0