Dr. Google do të jetë okulisti juaj i ardhshëm - Business Magazine Albania

Dr. Google do të jetë okulisti juaj i ardhshëm


Gjigandi i kërkimit në internet, Google po ndërton një algoritëm për të dalluar retinopatinë diabetike, e cila mund të shkaktojë verbëri. Kjo mënyrë punon në të njëjtën mënyrë si një specialist syri, duke kontrolluar imazhet në fund të syrit për shenja të sëmundjes.

Google punoi me një skuader doktorash në Indi dhe SHBA për të krijuar një set të dhënash prej 128.000 imazhe dhe i përdori ato për të trajnuar një network të thellë neutral-kompjuterash të lidhur ashtu si truri, në mënyrë që të dedektohet retinopatia diabetike.

Rezultatet, të publikuara të Martën në” Journal of the American Medical Association” ishin në të njëjtin nivel me një grup të çertifikuar okulistësh.

Algoritmi mund të ndihmojë pacientët që t’u paraprijnë doktorave më shpejt në të ardhmen. Google shtoi se duhej të punojnë më shumë para se ta shpërndajnë gjërësisht.

“Metoda skanuese të automatizuara dhe shumë të sakta kanë potencialin për të ndihmuar doktorat që të kontrollojnë më shumë pacientë dhe të mund t’i kryejnë kontrollet rutinë më shpejt mbi pacientët që kanë nevojë për një specialist” kështu u shpreh Dr.Lily Peng në blogun e saj . “Ne shpresojmë që ky studim do jetë një shembull për të demostruar aftësinë e një makine për të mësuar dhe zgjidhur problemet në fushën e shëndetësisë.”

Retinopatia diabetike prek njerëzit me diabet dhe mund të çoje deri në verbëri. Ajo prek enët e gjakut në retinë dhe është shkaku më i madh i humbjes së shikimit ndërmjet diabetikëve , të paktën kështu shprehet Instituti Kombëtar i Shëndetit.

Kjo nuk është tentativa e parë e Google në fushën e kujdesit ndaj syve. Ajo u bashkua me një kompani suedeze për të zhvilluar lente kontakti ‘smart’.

/Ky artikull u publikua së pari nga TechSot.al. Business Magazine Albania ka të drejta të plota të ripublikimit të këtij artikulli, në bazë të marrëveshjes mes palëve.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0