Detyra e tij e parë si CEO i Nokia-s ishte ringjallja e kompanisë. Ja çfarë mësoi ai gjatë procesit  - Business Magazine Albania

Detyra e tij e parë si CEO i Nokia-s ishte ringjallja e kompanisë. Ja çfarë mësoi ai gjatë procesit 

Nokia

Rajeev Suri kishte qenë një veteran i Nokia-s për një kohë të gjatë përpara se të emërohej për t’u bërë CEO i kompanisë finlandeze të telekomunikacionit në vitin 2014. 

Megjithatë, kompania ku ai mori drejtimin nuk ishte më në krye të lojës. Nokia kishte humbur titullin e saj si një lojtar dominues në hapësirën e telefonave celularë dhe ishte në fillim të një kthese dramatike. 

“Kur po përpiqeshim të ringjallnim Nokia përmes ringjalljes së biznesit të infrastrukturës së saj, fitimi ynë ishte zero, të ardhurat tona po binin me 21%,” tha Suri. “Por ne kishim një ekip që e jetoi me të vërtetë atë qëllim të përbashkët suksesi për të ringjallur kompaninë dhe për ta rikthyer atë në ditët e saj të lavdisë.” 

Suri ia atribuon suksesin që pasoi “një ekipi yjesh”. 

“Ne e morëm atë fitim vjetor që kishim, nga zero në 2009 në më shumë se 2 miliardë dollarë disa vite më vonë,” tha ai. 

Lexoni: Një retrospektivë mbi rrugën e Nokia, legjendën e komunikimit mobile

Tani, Suri është pak më shumë se një vit në rolin e tij të ri si CEO i Inmarsat, një kompani britanike e komunikimeve satelitore. Ndërtimi i një “ekipi ëndrrash” ishte një nga prioritetet e tij kryesore. 

“Unë solla rreth një të tretën e ekipit nga jashtë,” tha ai. “Pjesa tjetër e ekipit kishte shumë njohuri për sektorin e hapësirës së thellë, por ne sollëm njerëz nga jashtë ku kishim nevojë për ndryshimin më të madh. Detyra këtu në këtë kompani nuk është një kthesë apo ringjallje, por ka të bëjë me gjëra të mëdha dhe të reja.” 

“Sigurohuni që ai ekip të jetë më i mirë se ju në çdo aspekt në çdo fushë, sepse kështu krijoni madhështi në një kompani,” tha Suri. 

/cnbc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Nëse nuk ndërton ëndrrën tënde, dikush tjetër do të të punësojë për të ndërtuar të tijën.”
— Tony Gaskins
Must watch
Business Mag Nr. #38 - Qershor 2025

Shqipëria është sot më pranë se kurrë Bashkimit Europian. Hapat integrues të ekonomisë drejt njëjtësimit me standardet europiane, transformimi digjital, ligji për mbrojtjen e të dhënave, qasja ndaj inovacionit dhe mbrojtja e pronës intelektuale, janë të gjitha tregues të një Shqipërie që po zhvillohet me ritme të kënaqshme.

Kjo nuk është më Shqipëria e viteve të gjumit institucional dhe të një sektori privat që rri në pritje. Sot, vendi është në lëvizje. Nga hapësirat e betonit gri të Piramidës në Tiranë, ku të rinjtë po programojnë të ardhmen, e deri te sipërmarrjet që sjellin zgjidhje inovative dhe injektojnë ritëm e ambicie në treg, po ndërtohet një ekonomi që kërkon të jetë pjesë e botës së zhvilluar.

“Krijo, por mbro!” – ky apel i DPPI-së duhet të shkruhet në çdo zyrë, studio, fabrikë apo laborator. Nuk ka zhvillim pa siguri ligjore, dhe nuk ka ekonomi kreative pa mbrojtje të së drejtës autoriale.
Në të njëjtën kohë, Bashkimi Europian po zgjat dorën me fonde dhe projekte konkrete. Nga modernizimi i rrjetit hekurudhor tek financimi i startup-eve dhe sipërmarrjeve të gjelbra, mbështetja e BE-së po i jep frymë një transformimi të qëndrueshëm ekonomik. Platformat si Think Big dhe programet e edukimit digjital janë duke krijuar një ekosistem të ri për inovacionin.

Për bizneset shqiptare, e tashmja është një mundësi që nuk mund të shpërdorohet. Standardet …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0