Dështimet që e ndihmuan Richard Branson të bëhet një multimiliarder - Business Magazine Albania

Dështimet që e ndihmuan Richard Branson të bëhet një multimiliarder


Richard Branson e hapi dyqanin e parë të Virgin në vitin 1972, Virgin Group është përpjekur të hyjë në hapësira të ndryshme, nga makeup-i deri te vodka. Por jo çdo sipërmarrje e re është një sukses. Ja çfarë ka mësuar Richard Branson nga gabimet e tij më të mëdha.

Revista për studentët

Sipërmarrja e parë e Branson ishtë një revistë e drejtuar nga studentët. Ai mendoi se kjo revistë mund të përfshinte dhe kompanitë e udhëtimeve dhe bankat.

Virgin Cola

Branson u përpoq të nxirrte jashtë loje Coca-Cola duke lançuar Virgin Cola në vitin 1994. Por biznesi falimetoi në fillim të vitit 2012 dhe Branson tha se gabimi i Virgin ishte që nuk arriti të ofronte diçka “radikalisht” më të veçantë nga Coca-Cola.

Makinat Virgin

Nga viti 2000 deri në 2005, Virgin Group zotëronte një faqe pak të njohur ku njerëzit mund të blinin dhe shisnin makina. Branson tha se arsyeja e dështimit të Makinave Virgin ishin njohuritë e pakta në këtë fushë prandaj ai duhet të kishte hulumtuar një biznes të qëndrueshëm për makinat.

VirginStudent.com

Virgin Student u lançua në vitin 2000 dhe duke qenë se nuk fitoi shumë vëmendje ajo u mbyll në vitin 2005. Në një postim në blog, Branson u shpreh se kjo sipërmarrje nuk e kuptoi se sa e fuqishme do të bëhej media sociale.

Nuset Virgin

Branson në vitin 1996 reklamoi lançimin e dyqanit për nuse Virgin. Në vitin 2005, Virgin Brides u kthye vetëm në një koncept. Branson tha se ky projekt dështoi për faktin se mesa duket “nuk kanë mbetur shumë nuse të virgjëra”, ose ndoshta sespse fotot e tij i veshur si një nuse nuk u pëlqyen shumë.

/INC.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0