Dështimet që e ndihmuan Richard Branson të bëhet një multimiliarder - Business Magazine Albania

Dështimet që e ndihmuan Richard Branson të bëhet një multimiliarder


Richard Branson e hapi dyqanin e parë të Virgin në vitin 1972, Virgin Group është përpjekur të hyjë në hapësira të ndryshme, nga makeup-i deri te vodka. Por jo çdo sipërmarrje e re është një sukses. Ja çfarë ka mësuar Richard Branson nga gabimet e tij më të mëdha.

Revista për studentët

Sipërmarrja e parë e Branson ishtë një revistë e drejtuar nga studentët. Ai mendoi se kjo revistë mund të përfshinte dhe kompanitë e udhëtimeve dhe bankat.

Virgin Cola

Branson u përpoq të nxirrte jashtë loje Coca-Cola duke lançuar Virgin Cola në vitin 1994. Por biznesi falimetoi në fillim të vitit 2012 dhe Branson tha se gabimi i Virgin ishte që nuk arriti të ofronte diçka “radikalisht” më të veçantë nga Coca-Cola.

Makinat Virgin

Nga viti 2000 deri në 2005, Virgin Group zotëronte një faqe pak të njohur ku njerëzit mund të blinin dhe shisnin makina. Branson tha se arsyeja e dështimit të Makinave Virgin ishin njohuritë e pakta në këtë fushë prandaj ai duhet të kishte hulumtuar një biznes të qëndrueshëm për makinat.

VirginStudent.com

Virgin Student u lançua në vitin 2000 dhe duke qenë se nuk fitoi shumë vëmendje ajo u mbyll në vitin 2005. Në një postim në blog, Branson u shpreh se kjo sipërmarrje nuk e kuptoi se sa e fuqishme do të bëhej media sociale.

Nuset Virgin

Branson në vitin 1996 reklamoi lançimin e dyqanit për nuse Virgin. Në vitin 2005, Virgin Brides u kthye vetëm në një koncept. Branson tha se ky projekt dështoi për faktin se mesa duket “nuk kanë mbetur shumë nuse të virgjëra”, ose ndoshta sespse fotot e tij i veshur si një nuse nuk u pëlqyen shumë.

/INC.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0