Dëshironi të ndërtoni besnikëri ndaj markës suaj? Provoni këto 3 mënyra efektive - Business Magazine Albania

Dëshironi të ndërtoni besnikëri ndaj markës suaj? Provoni këto 3 mënyra efektive

Dëshironi të ndërtoni besnikëri ndaj markës suaj? Provoni këto 3 mënyra efektive

Sekreti për një kompani të suksesshme? “Të fiksohesh” mbi përvojën e klientëve, shkruante Gina Bianchini, bashkëthemeluese dhe CEO e Mighty Networks, në X më herët gjatë këtij viti. Kompania e saj me seli në Palo Alto, Kaliforni, e cila ka mbledhur më shumë se 50 milion dollarë në financime që nga themelimi në vitin 2017, lejon krijuesit, markat dhe organizatat jofitimprurëse të ndajnë dhe ndihmojnë ndërtimin e komuniteteve online, përmbajtjeve dhe kurseve për klientët e tyre.

Në dhjetor të kaluar, kur ekipi i saj i shkencave të të dhënave filloi të thellohej në numra për të parashikuar nëse kompanitë që përdorin platformën do të kenë sukses apo do të dështojnë, ajo gjeti diçka befasuese. “Me 93 për qind saktësi, ne mund të shihnim se vetëm një gjë kishte rëndësi,” thotë Bianchini. Nuk ishte nëse themeluesi ishte i famshëm apo sa shpesh ata postonin përmbajtje të re. “Ishte, shumë thjeshtë, nëse anëtarët po lidhnin me njëri-tjetrin [përmes] komenteve, mesazheve direkte, ose bisedave në grup.” Shumë shpesh, kompanitë ndihen të presionuara të ndihmojnë në ndërtimin e faqeve të tyre të internetit me shumë përmbajtje, dhe influencuesit në mediat sociale ndihen të detyruar të postojnë vazhdimisht—një ritëm që shpesh çon në djegie.

“Shikoj kompanitë që kanë klientë që flasin gjithmonë për veten e tyre,” thotë Bianchini, e cila ishte më parë bashkëthemeluese dhe CEO e platformës së softuerëve të mediave sociale Ning dhe një sipërmarrëse në rezidencë në Andreessen Horowitz. “Nuk është për ju: Është për, cilat janë rezultatet që po gjeneroni?” Kështu, Mighty Networks zhvilloi konceptin e “People Magic” për të përshkruar se si softueri i saj mund të ndihmojë në ndërtimin e lidhjeve ndërmjet anëtarëve të një komuniteti—dhe pretendon se shumë nga rrjetet që përdorin platformën e saj gjenerojnë më shumë se 1 milion dollarë të ardhura në vit. Ndër sukseset e platformës janë Slow AF Run Club dhe Marie Forleo Dream Club. (Inc. vetë përdor Mighty Networks për të fuqizuar Inc. Growth Network.) Por mësimet për komunikim efektiv dhe ndërtimin e komuniteteve janë të aplikueshme për çdo themelues ose krijues. Këto tre ide mund të bëjnë komunitetin tuaj edhe më të fortë.

Lexoni edhe:Arbri Kopliku, i riu nga Shkodra që përgatitet të nisë studimet në Harvard

Bëjeni për Ta

Shpesh, bisedat online dominohen nga disa zëra të zhurmshëm, duke e bërë më pak të mundur që të tjerët të krijojnë lidhje. Në fillim të vitit, Mighty lançoi mjete për të përmirësuar bashkëpunimin, si filluesit e bisedave dhe karakteristikat AI që ndihmojnë anëtarët të zbulojnë njerëzit që mund të kenë gjëra të përbashkëta. Në përpjekjet tuaja, kërkoni mënyra për të ndezur përgjigje dhe lidhje nga sa më shumë ndjekës të mundshëm. Njerëzit që ndihen më të angazhuar me një komunitet janë më të prirur të rekomandojnë atë te miqtë e tyre, thotë Bianchini.

Bëni biseda të vogla virtuale

Të kërkosh pyetje të thella ose të ndërlikuara mund të shqetësojë ndjekësit tuaj. Në Mighty Networks, ata kanë krijuar një formulë të thjeshtë që funksionon “si një çelës”: Pyetni një pyetje shumë konkrete që dikush mund të përgjigjet në më pak se 15 sekonda. Cila është aplikacioni i parë që hapni në mëngjes? Në një restorant, a kërkoni ujë me gaz, pa gaz, apo të zakonshëm? Është një mënyrë pa stres për të filluar bisedën. “Rezultatet janë të jashtëzakonshme,” thotë ajo. “Njerëzit i duan ato.”

Gjeni njerëzit kur ata dëshirojnë një ndryshim

Njerëzit që kalojnë ndryshime në jetë shpesh janë më të interesuar të provojnë gjëra të reja dhe shpesh po kërkojnë online informacion dhe mbështetje. “Njerëzit nuk paguajnë për përmbajtje, ata paguajnë për përparim,” thotë Bianchini.

“Ne e përcaktojmë një anëtar ideal si dikë që është në një tranzicion,” thotë ajo. “Ata janë zakonisht më të motivuar për të bashkuar dhe paguar për komunitete të reja, kurse të reja, sfida të reja dhe ngjarje të reja.”

inc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0