Dëshironi të bëheni një udhëheqës inovativ? Bëni këto 6 ndryshime në mënyrën tuaj të të menduarit - Business Magazine Albania

Dëshironi të bëheni një udhëheqës inovativ? Bëni këto 6 ndryshime në mënyrën tuaj të të menduarit

udhëheqës

Për liderët e kompanive të mëdha, një sfidë e madhe është kur ata përpiqen të qëndrojnë konkurrues, ndërsa ndodhin ndryshime të shpejta në treg. Shembuj të kompanive të mëdha që dështuan të përshtaten, si Blockbuster dhe Kodak, janë të njohura për të gjithë. Blockbuster nuk e parashikoi revolucionin e komunikimit dixhital dhe humbi kur Netflix ofroi video në internet, ndërsa Kodak nuk e pa kalimin nga filmi në fotografinë dixhitale. Objektivi është të transformohet shpejt biznesi.

Brian Solis, një ekspert i njohur i inovacionit, në librin e tij të fundit, “Mindshift: Transform Leadership, Drive Innovation and Reshape the Future”, ofron udhëzime praktike për udhëheqjen e ndryshimeve të mendësisë në një organizatë. Ai detajon gjashtë faza që mund të ndiqen për të realizuar ndryshime të tilla, si brenda organizatës ashtu edhe në tregun e klientëve që i shërbehet.

  1. Merr : Hape mendjen ndaj sinjaleve të prirjeve emergjente. Dëgjoni me kujdes, vëzhgoni dhe përpunoni të gjitha sinjalet e trendit të tregut për të lehtësuar çlirimin e imagjinatës dhe kreativitetit tuaj. Bëhuni më të hapur ndaj paralajmëruesve të mundshëm të përçarjes nëpërmjet sinjaleve që nuk i merrnit më parë, në çfarëdo forme që mund të vijnë. Bëjeni këtë një prioritet të përditshëm.
  2. Perceptoni : Analizoni sinjalet për të kuptuar ndikimin: Vlerësoni kërcënimet dhe mundësitë për të kuptuar domëthënien e tyre. Organizoni sipas temave dhe vlerësoni narrativën për tendencat e rëndësishme. Kategorizoni sipas kornizave të mundshme kohore dhe ndikimit të mundshëm të tregut për t’u ndarë në moda, mikrotendenca, makrotendenca dhe megatendenca që rriten me kalimin e kohës.
  3. Endje : Vlerëso dhe jep përparësi kërcënimeve dhe mundësive. Vlerësoni potencialin e vërtetë të çdo tendence dhe vlerësoni trajektoren e tregut duke përfshirë ndikimin e biznesit. Krijoni skenarë dhe histori që përshkruajnë mundësi të ndryshme se si mund të shpaloset e ardhmja. Përfshini skenarë më pak të besueshëm dhe madje të pamundur për të qëndruar mendjehapur dhe për të shmangur vetëkënaqësinë.
  4. Konceptoni : Përdorni histori për të detyruar vendimmarrësit. Tendencat më me ndikim duhet të ndërthuren në histori që i detyrojnë palët e interesuara të lëvizin. Është përmes fuqisë së tregimit tuaj që ju mund të fitoni ndikim të vërtetë. Ju duhet të nxisni interesin e tyre dhe të kaloni filtrat e këndvështrimeve, duke përfshirë paragjykimet, interesat vetjake dhe presionet.
  5. Besoni : Siguroni besueshmërinë për të katalizuar ndryshimin. Historia juaj duhet të jetë e lidhur dhe bindëse për t’i nxitur njerëzit të kujdesen. Vetëm atëherë ata do të hapin zemrat dhe mendjet e tyre për t’u bashkuar me ndryshimin tuaj të mendjes. Historitë më të mira krijohen duke përdorur ekipin tuaj për të vizualizuar një sërë përvojash në grupe të ndryshme klientësh dhe skenarët e tyre përkatës të blerjeve.
  6. Arritja : Drejtoni planin për transformim proaktiv. Planifikimi dhe strategjia janë mekanizmi që duhet të përdorni për të ndërmarrë veprime. Kjo shpesh kërkon një apel për adoptuesit e hershëm, të cilët janë më të ndjeshëm ndaj inovacioneve të reja, të cilët më pas ndezin ndryshimet më të gjera të mendjes që ju nevojiten për të kapërcyer rezistencën dhe për të kapërcyer çdo ngurrim të natyrshëm për të ndryshuar.

Siç mund ta imagjinoni, qëllimi i çdo udhëheqësi është të shohë ndryshime të reja që vijnë edhe para se sinjalet të jenë të dukshme dhe t’i kthejë ato në mundësi të reja të mëdha dhe avantazhe konkurruese. Në tregti, kjo aftësi e rrallë quhet aftësia “për të parë nga këndi”. E gjitha fillon me strategjitë e përshkruara më sipër.

Lexo edhe: Gracizmi: Ndërtimi i urave përmes respektit dhe bashkëpunimit

Ndërsa strategjitë e përshkruara mund të mos ju çojnë deri në fund, këta elementë do t’ju mbajnë ju dhe organizatën tuaj të ecni në drejtimin e duhur. Me ritmin e ndryshimit dhe kompleksitetit që vazhdon të rritet në këtë ekonomi globale në zgjerim, të gjithë kanë nevojë për ndihmën që mund të merret për të mbijetuar, për të lulëzuar dhe për të fituar.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0