Dëshiron të bësh një ndikim në biznes? Mos ki frikë të sfidosh veten - Business Magazine Albania

Dëshiron të bësh një ndikim në biznes? Mos ki frikë të sfidosh veten

ndikim në biznes

Nga  Boe Hartman,  CIO i GS Bank

Përktheu Gjyljana Bakalli

Në pikat kyçe në karrierën time kam marrë punë që dukeshin të rrezikshme dhe të frikshme, por në fakt, ishin mundësi të mëdha.

Unë jam drejtuar drejt vendeve të punës ku mund të shoh ndikimin e ardhshëm që ata do të kishin. Kam shkuar pas vendeve të punës që mund të shihja se krijonin vlerë, në vend që të ndiqja një objekt të ndritshëm me shkëlqim. Kam kërkuar mundësi që mund të ndryshojnë një kompani dhe potencialisht një industri. Në fillim e frikshme, por kanë qenë zgjedhje të mira në fund.

Këto punë ishin të gjitha në bankë – së pari me Capital One, tjetër Barclays, dhe tani si CIO e GS Bank, e cila përfshin Marcus nga Goldman Sachs.

Secila më dha mundësinë për të zhvilluar hapësira të reja, për të përdorur teknologjinë dhe për të zgjidhur probleme të mëdha. Gjithashtu, edhe pse nuk po shpëton jetë, bankat i ndihmojnë njerëzit të blejnë një shtëpi, të fillojnë një biznes të ri ose të dërgojnë një fëmijë në kolegj, duke përmirësuar jetën në mënyra të panumërta.

Nëse keni menduar të nisni këtë rrugëtim me një startup, por nuk jeni të sigurt nëse është e përshtatshme për ju, bëjini vetes këto pyetje:

  • A jeni kurioz?
  • A jeni vazhdimisht duke u përpjekur të kuptoni se si ta përdorni teknologjinë në të mirën tuaj?
  • A po përpiqesh të bësh diçka ndryshe?

Ne mund të mësojmë aftësitë. Ajo që po kërkojmë është qëndrimi i duhur. Nëse i jeni përgjigjur po kësaj pyetjeje, le të shkojmë pak më thellë.

Lexo: Arsyet përse biznesi duhet të promovojë praktikat e punës, sidomos ato të paguarat

  • Sa e thellë është dëshira tuaj?
  • A jeni shtyrë të ndryshoni një industri?
  • A zgjoheni në mëngjes dhe i thoni vetes, “Sot unë do të ndryshoj jetën e dikujt”?

Nëse dëshira juaj ju vë në kërkim të punës, këtu janë disa këshilla për t’ju ndihmuar të dalloheni kur intervistoni në Fintech ose sektorin bankar në përgjithësi:

Dije se cila është superfuqia jote dhe ji i sinqert në lidhje me të. Mos u përpiq të prodhosh një personazh, sepse je duke u përpjekur të përshtasësh një paramendim në lidhje me bankat. Zotëro kush je dhe çfarë je.

  • Tregoni se i keni lëvizur këmbët. Anëtarësohuni në grupet e duhura të industrisë. Gjeni mënyra për të pirë kafe me njerëzit e duhur. Nëse keni hyrë tashmë, kjo do të thotë që do të hidheni bashkë me ne.
  • Tregoni se jeni të shqetësuar, sepse e dini që industria jonë po kalon ndryshime të mëdha. Demonstroni se nuk jeni të patrembur, por keni më pak frikë, e cila ju lejon të zgjidhni problemet reale. Ju dëshironi të bëni një ndryshim dhe keni zgjedhur bankën për ta bërë atë.
  • Mos i ndiqni me një email. Më dërgoni një shënim të shkruar me dorë. Diçka që është një falënderim i mirëfilltë dhe jo një protokoll. Kjo është një preferencë e imja personale dhe e fortë, megjithëse të gjithë mund të mos e ndajnë atë.

Shumë prej profesionistëve të rinj të teknologjisë që intervistoj i shohin shërbimet financiare në bardh e zi. Ata ndajnë bankat nga Fintech – bankat janë të palëvizshme dhe të mërzitshme, Fintech është i ftohtë.

Në fakt, është një marrëdhënie simbiozë. Bankat kanë nevojë për R&D dhe mendimin përçarës të Fintech, por vetëm Fintech nuk mund të sigurojë asete unike dhe të fuqishme bankare – përvojën, shkallën dhe aftësinë për të ndikuar në miliona jetë çdo ditë.

Shumë industri sjellin idenë për ta bërë botën një vend më të mirë, por shumë pak prej tyre ndihmojnë njerëzit e vërtetë me sfidat e jetës reale. Bankat sot po bëhen më të mira, më të arritshme dhe më të përgjegjshme se kurrë.

Ne jemi duke investuar shumë në teknologji dhe në njerëzit që mund ta bëjnë teknologjinë të përkulet në mënyra dhe forma të reja.

Në fund të ditës, gjithmonë sigurohuni që po kërkoni një problem që ia vlen të zgjidhet dhe më e rëndësishmja, mos kini frikë të sfidoni veten. Puna “e frikshme” është rreziku që ia vlen të ndërmerret.

Entrepreneur

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0