David Meerman Scott folës në Spark.me 2020. Specialist marketingu dhe biznesi


Ekipi organizues i Spark.me, një nga konferencat më të kuruara të biznesit/internetit në Europën Juglindore, që do të mbahet në datat 30-31 Maj 2020, në Porto Montenegro Auditorium, në qytetin e Tivarit, zemra e industrisë së turizmit bregdetar të Malit të Zi, sapo ka njoftuar folësin e tretë të konferencës. Ai është David Meerman Scott.

David Meerman Scott është specialist marketingu dhe strateg i rritjes së biznesit, sipërmarrjes dhe këshillues për zhvillimin e kompanive. Ai është autor i 11 librave duke përfshirë bestseller-in ndërkombëtar “Rregullat e reja të marketingut dhe PR-it”.

Idetë e Davidit kanë ndihmuar shumë firma dhe biznese ndërkombëtare. Prezantimet e tij kanë shumë energji, janë frymëzuese dhe argëtuese.

Sot, ne e dimë se disa nga teoritë më të famshme të marketingut dhe të PR janë vjetëruar. Ne duhet të sjellim inovacion në strategjinë tonë, ndërkohë që duhet të  jemi në gjendje të parashikojmë trendet dhe rrethanat e ardhshme. Këtu hyn në lojë David Meerman Scott.

David ka një mentalitet real dhe një qasje të patrembur, që i lejon atij të mendojë ndryshe dhe të sigurojë strategji me kosto të ulët dhe efektive për PR, marketing dhe shitje.

David Meerman Scott ka eksperiencë në marketing dhe është një globalist i vërtetë. Ai u transferua në Tokyo për të themeluar zyrën e Japonisë të një firme këshilluese ekonomike në Wall Street Real-Time dhe që atëherë ka folur në më shumë se 41 vende në të gjitha kontinentet.

Si orator David Meerman Scott është frymëzues, tërheqës dhe argëtues. Fjalimet e tij përbëhen nga histori suksesi, video dhe foto të guximshme që theksojnë idetë dhe teoritë e tij duke mahnitur audiencën.

Biletat e Spark.me mund t’i gjeni në faqen zyrtare të konferencës www.spark.me. Çmimi i plotë i biletës është 300 euro. Megjithatë, pjesëmarrësit mund të përfitojnë nga shitja e biletave Super Early Bird, dhe t’a blejnë biletën për 100 euro. Ka vetëm 50 bileta Super Early Bird. Gjimnazistët, studentët, të diplomuarit dhe studentët e doktoraturës të cilët janë deri në 27 vjeç, mund t’a përfitojnë biletën me një çmim special prej 50 euro.

Lexoni: Mitch Joel folës në Spark.me 2020. Vizionar marketingu në Amerikën e Jugut

Bileta e koferencës Spark.me përfshin: hyrjen më të gjitha sesionet (30-31 maj), akses në kompeticionin e startup-eve (30-31 maj), drekë bufe për të dyja ditët e konferencës, kafe gjatë pushimeve të shkurtra, një kokteil (në mbrëmjen e 30 majit). Akomodimi dhe trasporti nuk përfshihen në çmimin e biletës. Biletat mund të transferohen në emrin e dikujt tjetër, por nuk mund të rimbursohen.

Konferenca Spark.me është organizuar çdo vit që prej 2013-ës nga domeini.ME, një kompani private, e cila është përgjegjëse për operimin e domeinit .ME për internetin në Mal të Zi.

Që atëherë, kjo konferencë u shndërrua nga një pikë takimi për entuziastë të teknologjisë dhe geek, një një event marketingu dhe teknologjie që duhet shkuar patjetër.  Në 2019 Spark.me mblodhi 720 pjesëmarrrës nga 31 shtete.  Spark.me sjell histori nga zgjidhjet teknologjike më inovative, modele të reja të biznesit, strategji angazhimi të markave, iniciativa për ndryshimin e botës dhe bashkon së bashku biznesin, teknologjinë, udhëheqësit e inovacionit, marketerët, startup-et dhe geeks.

Për më shumë informacion rreth konferencës mund të klikoni në ëebsite- zyrtar të Spark.me www.spark.me, FacebookTwitter dhe Instagram.

 

 

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale