Dancho Dimkov, folës në konferencën e AllWeb. Zhvillimi i biznesit përmes marketingut - Business Magazine Albania

Dancho Dimkov, folës në konferencën e AllWeb. Zhvillimi i biznesit përmes marketingut

Danko Dimkov

Dancho Dimkov është i frymëzuar nga rritja. Rritja e njerëzve, kompanive, marrëdhënieve dhe bizneseve. Duke ndarë energjinë, njohuritë dhe kuriozitetin e tij kudo ku përfshihet, atij i është dhënë mundësia ta bëjë këtë gjatë gjithë karrierës së tij, duke i bërë gjërat të rriten. “Ndihmoni organizatat të rriten me njerëz dhe aftësi, sipërmarrësit për të ndërtuar vende tërheqëse për të punuar dhe për të ndihmuar punonjësit të zhvillojnë dhe përmirësojnë pikat e tyre të forta. Unë gjithmonë përpiqem të shoh se çfarë është në këndin tjetër dhe besoj se është sport, me shume se sfide,  të mendosh dhe bësh gjërat ndryshe.

Aventura e tij profesionale nisi në vitin 2008, kur nisi agjencinë e parë të marketingut celular në Ballkan, AdvertSMS, e cila i solli shumë njohje, duke përfshirë Global Innovator për vitin 2009, si dhe mundësi si folës, i ftuar në forumet e inovacionit dhe sipërmarrjes në Brazil, Indi, Finlandë. Për 10 vite ai u zhvillua si Konsulent i Lartë Biznesi, duke ndihmuar bizneset fillestare të kenë sukses.

“Si një konsulent i lartë biznesi dhe një sipërmarrës serial, nuk është detyra ime vetëm të drejtoj startup-et dhe bizneset në rrugën drejt prosperitetit. Është detyra ime si sipërmarrës krenar I BizzBee Solutions – tw ofrojmë zgjidhje të plota nga koncepti në treg. Ne kombinojmë shërbime të shumta në një zgjidhje të fuqishme, duke zbutur rrugën drejt suksesit”.

Ai është i apasionuar për të ndihmuar bizneset e vogla dhe vizionarët të sfidojnë statistikat e dështimit, duke sjellë në tryezë përvojën dhe ekspertizën e tij. Ekipi i tij prej  mbi 30 ekspertësh të brendshëm u shërben mbi 300 klientëve, një numër që po rritet çdo ditë.

Ai e kupton se kur nis një biznes, ka një sërë detyrash për të menaxhuar. Duke ndihmuar me detyra kritike si kërkimi i tregut, planet e biznesit, dalja e produktit, klientët e tij mund të përqendrohen në rritjen e biznesit të tyre dhe zhvillimin e produktit bazë.

AllWeb i tejkalon pritshmëritë, duke ndikuar në skenën shqiptare të biznesit dixhital, marketingut dhe Inovacionit me përmbajtje cilësore të ofruar nga folës nga skena Ndërkombëtare/Rajonale dhe vendase. Që nga viti 2012, në skenën e AllWeb (Maqedoni & Shqiperi), janë ngjitur më shumë se 100 prezantues, nga kompani ndërkombëtare si: Google, The Coca-Cola, T-Mobile, McDonald`s, The Drum, Escape Studio, Manifest Social, Executive, GroupPRPepper, Publicis, Rinkya, Grouper, 404 Agency, McCann, Erickson, Httpool, Cedevita, NewMoment, PressClipping, Scholz and Friends, Mobius, Inteligencr, TopShop (Studio Moderna) Digitalizuj.me. Disa prej folësve kanë konfirmuar pjesëmarrjen dhe kane publikuar në web faqen e posaçme për eventin në Shqipëri: www.allweb.al 

Ky aktivitet organizohet në bashkëpunim me programin Tirana European Youth Capital 2022 me mbështetjen financiare të Kongresit Kombëtar të Rinisë në bashkëpunim me Bashkinë e Tiranës.

Për më tepër informacione kontaktoni me:

Gerti Boshnjaku, në +355 67 20 11 531 ose marketing@newmedia.al

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0