Dancho Dimkov, folës në konferencën e AllWeb. Zhvillimi i biznesit përmes marketingut - Business Magazine Albania

Dancho Dimkov, folës në konferencën e AllWeb. Zhvillimi i biznesit përmes marketingut

Danko Dimkov

Dancho Dimkov është i frymëzuar nga rritja. Rritja e njerëzve, kompanive, marrëdhënieve dhe bizneseve. Duke ndarë energjinë, njohuritë dhe kuriozitetin e tij kudo ku përfshihet, atij i është dhënë mundësia ta bëjë këtë gjatë gjithë karrierës së tij, duke i bërë gjërat të rriten. “Ndihmoni organizatat të rriten me njerëz dhe aftësi, sipërmarrësit për të ndërtuar vende tërheqëse për të punuar dhe për të ndihmuar punonjësit të zhvillojnë dhe përmirësojnë pikat e tyre të forta. Unë gjithmonë përpiqem të shoh se çfarë është në këndin tjetër dhe besoj se është sport, me shume se sfide,  të mendosh dhe bësh gjërat ndryshe.

Aventura e tij profesionale nisi në vitin 2008, kur nisi agjencinë e parë të marketingut celular në Ballkan, AdvertSMS, e cila i solli shumë njohje, duke përfshirë Global Innovator për vitin 2009, si dhe mundësi si folës, i ftuar në forumet e inovacionit dhe sipërmarrjes në Brazil, Indi, Finlandë. Për 10 vite ai u zhvillua si Konsulent i Lartë Biznesi, duke ndihmuar bizneset fillestare të kenë sukses.

“Si një konsulent i lartë biznesi dhe një sipërmarrës serial, nuk është detyra ime vetëm të drejtoj startup-et dhe bizneset në rrugën drejt prosperitetit. Është detyra ime si sipërmarrës krenar I BizzBee Solutions – tw ofrojmë zgjidhje të plota nga koncepti në treg. Ne kombinojmë shërbime të shumta në një zgjidhje të fuqishme, duke zbutur rrugën drejt suksesit”.

Ai është i apasionuar për të ndihmuar bizneset e vogla dhe vizionarët të sfidojnë statistikat e dështimit, duke sjellë në tryezë përvojën dhe ekspertizën e tij. Ekipi i tij prej  mbi 30 ekspertësh të brendshëm u shërben mbi 300 klientëve, një numër që po rritet çdo ditë.

Ai e kupton se kur nis një biznes, ka një sërë detyrash për të menaxhuar. Duke ndihmuar me detyra kritike si kërkimi i tregut, planet e biznesit, dalja e produktit, klientët e tij mund të përqendrohen në rritjen e biznesit të tyre dhe zhvillimin e produktit bazë.

AllWeb i tejkalon pritshmëritë, duke ndikuar në skenën shqiptare të biznesit dixhital, marketingut dhe Inovacionit me përmbajtje cilësore të ofruar nga folës nga skena Ndërkombëtare/Rajonale dhe vendase. Që nga viti 2012, në skenën e AllWeb (Maqedoni & Shqiperi), janë ngjitur më shumë se 100 prezantues, nga kompani ndërkombëtare si: Google, The Coca-Cola, T-Mobile, McDonald`s, The Drum, Escape Studio, Manifest Social, Executive, GroupPRPepper, Publicis, Rinkya, Grouper, 404 Agency, McCann, Erickson, Httpool, Cedevita, NewMoment, PressClipping, Scholz and Friends, Mobius, Inteligencr, TopShop (Studio Moderna) Digitalizuj.me. Disa prej folësve kanë konfirmuar pjesëmarrjen dhe kane publikuar në web faqen e posaçme për eventin në Shqipëri: www.allweb.al 

Ky aktivitet organizohet në bashkëpunim me programin Tirana European Youth Capital 2022 me mbështetjen financiare të Kongresit Kombëtar të Rinisë në bashkëpunim me Bashkinë e Tiranës.

Për më tepër informacione kontaktoni me:

Gerti Boshnjaku, në +355 67 20 11 531 ose [email protected]

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0