Cristiano Ronaldo fiton më shumë para nga Instagram-i se sa nga kontrata e tij me Juventusin

Cristiano Ronaldo fiton më shumë para nga Instagram-i se sa nga kontrata e tij me Juventusin


Futbollisti i Juventusit nuk është vetëm një superstar në futboll, por është gjithashtu shumë i suksesshëm edhe në rrjetet sociale.

Tani është zbuluar se Ronaldo është përfituesi më i madh në Instagram dhe gjithashtu mban një diferencë të madhe me yjet e tjerë të këtij rrjeti social.

Lexoni:

Ja sa paguhen njerëzit më të famshëm në botë për postimet e sponsorizuara në Instagram

Më poshtë është lista e 10 yjeve botërorë nga shumë fusha:

• Cristiano Ronaldo –  38.2 milionë paund,

• Lionel Messi –  18.7 milionë paund,

• Kendall Jenner –  12.7 milionë paund,

• David Beckham –  8.6 milionë paund,

• Selena Gomez –  6.4 milionë paund,

• Neymar –  5.8 milionë paund,

• Zlatan Ibrahimovic –  3.2 milionë paund,

• Kylie Jenner –  3 milionë paund,

• Ronaldinho –  2 milionë paund,

• Khloe Kardashian –  975 mijë paund.

Ronaldo has made a lot of money this year

CR7 e ka kthyer vetën në një markë aq të fuqishme, saqë po i lë të tjerët në hije.

Në fakt, ai po fiton më shumë para nga rrjetet sociale, se sa nga paga e tij vjetore te Juventusi.

Sipas Goal.com, Ronaldo fiton 26,39 milionë paund në vit (30 milionë euro) nga kontrata e tij me Juventusin dhe kjo shumë është pothuajse 12 milionë paund më pak se sa që fiton ai në Instagram. E jashtëzakonshme!

Prej Juventusit dhe Instagram-it, portugezi fitoi mbi 64 milionë paund në vitin 2019 dhe kjo është pa përfshirë sponsorizimet dhe përfitimet nga bizneset tjera.

Pa marrë parasysh sa i suksesshëm është deri më tani, në moshën 34 vjeçare, në fushën e futbollit, ai ende po thyen rekorde.

Më herët këtë javë, ai u bë futbollisti i gjashtë në histori që arrin të shënojë 700 gola. Por, përsëri Ronaldo deklaron që mund të presim edhe më shumë prej tij.

“Rekordet vijnë natyrshëm, unë nuk i kërkoj ato, rekordet më kërkojnë mua”, tha ai pas humbjes së Portugalisë ndaj Ukrainës.

Givemesport

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0