Coca-Cola në bisedime për të prodhuar pije me marihuanë - Business Magazine Albania

Coca-Cola në bisedime për të prodhuar pije me marihuanë


Gjigandi i pijeve me bazë në Atlanta zbuloi për mediat se është në “bisedime serioze” me prodhuesin kanadez të marihuanës, Aurora Cannabis, për të prodhuar pije me kanabis, ndërsa shitjet e produkteve tradicionale vazhdojnë të ngadalësohen. Me interes është CBDs, përbërësi jo-psikoaktiv në marihuanë që ndihmon në zbutjen e dhimbjes, por që nuk përbën problem për organizmin.

Lexoni: Doni të dini çfarë i bën Coca Cola stomakut tuaj?

Në një deklaratë për Bloomberg është thënë:

“Ne jemi duke parë nga afër rritjen e CBD jo-psikoaktive si një përbërës në pijet në mbarë botën,” tha zëdhënësi i Coca-Cola, Kent Landers në një deklaratë me email për Bloomberg News. “Kjo taktikë po evoluon shpejt, por asnjë vendim nuk është marrë në këtë kohë që po flasim.”

Bloomberg vë në dukje se shumë prodhues të pijeve po e konsiderojnë shtimin e kanabis si një përbërës ndërsa bizneset e tyre tradicionale po ngadalësohen:

Muajin e kaluar, prodhuesi i birrës Corona, Constellation Brands Inc. njoftoi se do të shpenzojë 3.8 miliardë dollarë për të rritur aksionet e saj në Canopy Growth Corp, prodhuesi kanadez i marihuanës me një vlerë që tejkalon 13 miliardë dollarë.

Molson Coors Brewing Co. po fillon një ndërmarrje të përbashkët me Hexo’s Quebec Corp, i njohur më parë si Hydropothecary Corp, për të zhvilluar pije kanabis në Kanada. Diageo PLC, krijues i birrës Guinness, po bën diskutime me të paktën tre prodhues kanadezë kanabis për një marrëveshje të mundshme, raportoi BNN Bloomberg muajin e kaluar. Heineken NV’s Lagunitas ka lançuar një markë me pijë joalkolike të mbushur me THC, përbërës aktiv i marihuanës.

Lexoni: Coca Cola vjen me një tjetër ndryshim në dizajnin e saj

Është e qartë që asnjë kompani pijesh nuk dëshiron të mbetet prapa. Dhe ndërsa marihuana është ende e paligjshme në nivel kombëtar në SHBA, produktet e derivuara CBD që trajtojnë sëmundjet duke përfshirë dhimbjen kronike, ankthin dhe epilepsinë, po fitojnë shpejt pranimin. Pyetja që ngrihet është: A do të jetë Pepsi kompania e radhës?

burimi: Entrepreneur

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Mos ndiq pararatë, ndiq pasionin.”
— Tony Hsieh
Must watch
Business Mag Nr. #39 – Shtator 2025

‘’Zgjidhni njeriun’’ … ‘’Punësoni për aftësitë e buta’’….   Janë sot postulate nga ekspertët dhe studiues të tregut të punës, të cilat iu drejtohen stafeve të burime njerëzore. Mund edhe të duket pak romantike për kohën që po jetojmë, por zgjedhja e njeriut të duhur për t’i hapur dyert e zyrës, për ta futur në gjirin e skuadrës tënde dhe për t’i dhënë pushtetin e të folurit në emër të brand-it tënd ka sot vlerë më shumë se kurrë më parë. Rëndësia e ‘aftësive të buta’ qëndron në faktin e të zotëruarit të cilësive si komunikimi, dëshira për të provuar e qenë kurioz, bashkëpunimi, empatia, besnikëria, etika e lartë dhe padyshim ndershmëria; tipare të cilat nuk janë edhe aq të thjeshta për tu gjendur në njeriun modern i cili duket se vrapon pas trendeve, të resë dhe virales dhe për të cilin çdo gjë që ka më shumë ndjeshmëri seç duhet është ‘jashtë mode’.

Për ne shqiptarët shumë nga këto vlera njerëzore janë edhe vlera të familjeve tona, vlera të cilat jan duartrokitur gjithmonë në mjediset ku jemi rritur, por që ndoshta nuk duartrokiten edhe shumë sot, ndër breza më të rinj…, ose të paktën nuk duartrokiten në publik. 

E kush më …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0