Coca Cola i bashkohet shitjes së produkteve brenda në makinë

Coca Cola i bashkohet shitjes së produkteve brenda në makinë


Coca Cola së fundmi ka gjetur një kanal të ri për shitjen e produkteve të kompanisë. Ajo ka bashkuar forcat me një start-up të ri. Fryti pritet të jetë shitja e produkteve të Coca Cola tek pasagjerët e shërbimeve ride-hailing gjatë tranzitit.

Më konkretisht, ky bashkëpunim do të thotë se përdoruesit e Uber ose Lyft në Amerikë do të mund të blejnë Smartwater (produkt i Coca Cola), disa ushqime, madje edhe një karikues celulari, vetëm duke klikuar në një menu online të zhvilluar nga Cargo. Cargo është e specializuar në ofrimin e të mirave dhe shërbimeve në ekonominë në rritje të ride-sharing.

Ashtu siç raportohet nga Internet Retailing, gjithçka që pasagjerët duhet të bëjnë, është të vendosin kodin personal të shoferit të makinës tek Cargo. Më pas, ata duhet të zgjedhin produktin dhe të shtypin “check out”. Më pas shoferi mund t’i japë produktin pasagjerit pasi kanë ndaluar në një vend të sigurt.

Në këmbim, shoferi merr një komision për shitjen e realizuar, gjithashtu edhe një bonus nëse kalon kufirin minimal. Sipas Cargo, shoferët mund të marrin $500 më shumë muaj.

“Ne jemi shumë të lumtur që futemi në këtë kanal të ri distribucioni me Cargo. Cargo ofron zgjidhje inovative për t’a ndihumuar Coca Cola-n që t’u ofrohen produktet atëherë kur ata i duan”, – u shpreh John Carroll, VP dhe menaxher kryesor i e-commerce pranë Coca Cola.

“Mezi po presim të shohim impaktin që ne kemi tek pasagjerët, teksa ata i gjejnë produktet e Coca Cola gjatë përdorimit të Uber apo Lyft.”

Goldman Sachs, bëri vitin që shkroi disa analiza lidhur me industrinë e ride-hailing. Ata parashikojnë se industria do të zgjerohet në $285 miliardë deri në vitin 2030.

E gjithë kjo, bën që kompani të reja të gjejnë zgjidhje të reja inovative.

Burimi: WARC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0