Coca Cola i bashkohet shitjes së produkteve brenda në makinë

Coca Cola i bashkohet shitjes së produkteve brenda në makinë


Coca Cola së fundmi ka gjetur një kanal të ri për shitjen e produkteve të kompanisë. Ajo ka bashkuar forcat me një start-up të ri. Fryti pritet të jetë shitja e produkteve të Coca Cola tek pasagjerët e shërbimeve ride-hailing gjatë tranzitit.

Më konkretisht, ky bashkëpunim do të thotë se përdoruesit e Uber ose Lyft në Amerikë do të mund të blejnë Smartwater (produkt i Coca Cola), disa ushqime, madje edhe një karikues celulari, vetëm duke klikuar në një menu online të zhvilluar nga Cargo. Cargo është e specializuar në ofrimin e të mirave dhe shërbimeve në ekonominë në rritje të ride-sharing.

Ashtu siç raportohet nga Internet Retailing, gjithçka që pasagjerët duhet të bëjnë, është të vendosin kodin personal të shoferit të makinës tek Cargo. Më pas, ata duhet të zgjedhin produktin dhe të shtypin “check out”. Më pas shoferi mund t’i japë produktin pasagjerit pasi kanë ndaluar në një vend të sigurt.

Në këmbim, shoferi merr një komision për shitjen e realizuar, gjithashtu edhe një bonus nëse kalon kufirin minimal. Sipas Cargo, shoferët mund të marrin $500 më shumë muaj.

“Ne jemi shumë të lumtur që futemi në këtë kanal të ri distribucioni me Cargo. Cargo ofron zgjidhje inovative për t’a ndihumuar Coca Cola-n që t’u ofrohen produktet atëherë kur ata i duan”, – u shpreh John Carroll, VP dhe menaxher kryesor i e-commerce pranë Coca Cola.

“Mezi po presim të shohim impaktin që ne kemi tek pasagjerët, teksa ata i gjejnë produktet e Coca Cola gjatë përdorimit të Uber apo Lyft.”

Goldman Sachs, bëri vitin që shkroi disa analiza lidhur me industrinë e ride-hailing. Ata parashikojnë se industria do të zgjerohet në $285 miliardë deri në vitin 2030.

E gjithë kjo, bën që kompani të reja të gjejnë zgjidhje të reja inovative.

Burimi: WARC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0