Coca Cola i bashkohet shitjes së produkteve brenda në makinë

Coca Cola i bashkohet shitjes së produkteve brenda në makinë

~3 minuta lexim


Coca Cola së fundmi ka gjetur një kanal të ri për shitjen e produkteve të kompanisë. Ajo ka bashkuar forcat me një start-up të ri. Fryti pritet të jetë shitja e produkteve të Coca Cola tek pasagjerët e shërbimeve ride-hailing gjatë tranzitit.

Më konkretisht, ky bashkëpunim do të thotë se përdoruesit e Uber ose Lyft në Amerikë do të mund të blejnë Smartwater (produkt i Coca Cola), disa ushqime, madje edhe një karikues celulari, vetëm duke klikuar në një menu online të zhvilluar nga Cargo. Cargo është e specializuar në ofrimin e të mirave dhe shërbimeve në ekonominë në rritje të ride-sharing.

Ashtu siç raportohet nga Internet Retailing, gjithçka që pasagjerët duhet të bëjnë, është të vendosin kodin personal të shoferit të makinës tek Cargo. Më pas, ata duhet të zgjedhin produktin dhe të shtypin “check out”. Më pas shoferi mund t’i japë produktin pasagjerit pasi kanë ndaluar në një vend të sigurt.

Në këmbim, shoferi merr një komision për shitjen e realizuar, gjithashtu edhe një bonus nëse kalon kufirin minimal. Sipas Cargo, shoferët mund të marrin $500 më shumë muaj.

“Ne jemi shumë të lumtur që futemi në këtë kanal të ri distribucioni me Cargo. Cargo ofron zgjidhje inovative për t’a ndihumuar Coca Cola-n që t’u ofrohen produktet atëherë kur ata i duan”, – u shpreh John Carroll, VP dhe menaxher kryesor i e-commerce pranë Coca Cola.

“Mezi po presim të shohim impaktin që ne kemi tek pasagjerët, teksa ata i gjejnë produktet e Coca Cola gjatë përdorimit të Uber apo Lyft.”

Goldman Sachs, bëri vitin që shkroi disa analiza lidhur me industrinë e ride-hailing. Ata parashikojnë se industria do të zgjerohet në $285 miliardë deri në vitin 2030.

E gjithë kjo, bën që kompani të reja të gjejnë zgjidhje të reja inovative.

Burimi: WARC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Inovacioni është të thuash JO për 1000 gjëra.”
— Steve Jobs
Must watch
Business Mag Nr. #38 - Qershor 2025

Shqipëria është sot më pranë se kurrë Bashkimit Europian. Hapat integrues të ekonomisë drejt njëjtësimit me standardet europiane, transformimi digjital, ligji për mbrojtjen e të dhënave, qasja ndaj inovacionit dhe mbrojtja e pronës intelektuale, janë të gjitha tregues të një Shqipërie që po zhvillohet me ritme të kënaqshme.

Kjo nuk është më Shqipëria e viteve të gjumit institucional dhe të një sektori privat që rri në pritje. Sot, vendi është në lëvizje. Nga hapësirat e betonit gri të Piramidës në Tiranë, ku të rinjtë po programojnë të ardhmen, e deri te sipërmarrjet që sjellin zgjidhje inovative dhe injektojnë ritëm e ambicie në treg, po ndërtohet një ekonomi që kërkon të jetë pjesë e botës së zhvilluar.

“Krijo, por mbro!” – ky apel i DPPI-së duhet të shkruhet në çdo zyrë, studio, fabrikë apo laborator. Nuk ka zhvillim pa siguri ligjore, dhe nuk ka ekonomi kreative pa mbrojtje të së drejtës autoriale.
Në të njëjtën kohë, Bashkimi Europian po zgjat dorën me fonde dhe projekte konkrete. Nga modernizimi i rrjetit hekurudhor tek financimi i startup-eve dhe sipërmarrjeve të gjelbra, mbështetja e BE-së po i jep frymë një transformimi të qëndrueshëm ekonomik. Platformat si Think Big dhe programet e edukimit digjital janë duke krijuar një ekosistem të ri për inovacionin.

Për bizneset shqiptare, e tashmja është një mundësi që nuk mund të shpërdorohet. Standardet …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0