Njerëzit duhet të mbrohen nga çmimet e tepërta për karikimin publik të makinave elektrike. Karikimi i një makine elektrike në shtëpi është shumë më i lirë sesa përdorimi i pikave të ngarkimit publik. Kjo mund të vendosë në presion njerëzit që nuk janë në gjendje ta përballojnë atë, tha Komiteti i Transportit në Mbretërinë e Bashkuar.
Qeveria gjithashtu duhet ta bëjë infrastrukturën e tarifimit të arritshme dhe të besueshme, dhe të sigurohet që njerëzit në zonat rurale të kenë akses të barabartë.
Mbretëria e Bashkuar planifikon të ndalojë shitjen e makinave të reja me benzinë dhe naftë deri në vitin 2030, dhe hibridet deri në vitin 2035.
Lexoni: Harley-Davidson lançon markën e motorrëve elektrikë LiveWire
Kjo do të thotë që shumica e makinave në rrugë në 2050 do të jenë ose elektrike, përdorin qeliza karburanti hidrogjeni, ose ndonjë teknologji tjetër të karburantit jo-fosil.
Sidoqoftë, aktualisht ekziston një pabarazi midis asaj se sa kushton të karikosh një makinë në shtëpi në krahasim me tarifimin publik, i cili është më i shtrenjtë.
Konsumatorët duhet të mbrohen nga tarifat e tepërta, tha Komiteti i Transportit.
Zhvilluesve të pronës gjithashtu duhet t’u kërkohet të ofrojnë pika publike të tarifimit dhe shteti duhet të sigurohet që është ndërtuar infrastruktura e tarifimit.
“Karikimi i automjeteve elektrike duhet të jetë i përshtatshëm, i drejtpërdrejtë dhe i lirë dhe shoferët nuk duhet të jenë në disavantazh nga vendi ku jetojnë ose mënyra se si i karikojnë automjetet e tyre,” tha kryetari i komitetit Huw Merriman.
Për më tepër, shoferët që jetojnë në zona rurale ose të largëta ose që nuk kanë parkim jashtë rrugës “rrezikojnë të lihen pas”, tha komiteti.
Komiteti tha se industria duhet të përdorë çmimet “për të ndryshuar sjelljen e tarifimit të konsumatorit në një qasje ‘pak por shpesh’ dhe në momentet kur Rrjeti Kombëtar mund të plotësojë kërkesën totale”.
Graeme Cooper, kreu i tregjeve të ardhshme në National Grid, tha se operatori i rrjetit të energjisë “po punonte me qeverinë për të përcaktuar se ku nevojitet kapaciteti kritik i rrjetit për të mundësuar hapjen më të shpejtë të pikave të karikimit”.
“Do të ketë një rritje të kërkesës për energji, kështu që ne duhet të sigurohemi që jemi duke e korrigjuar në të ardhmen, duke vendosur telat e duhur në vendin e duhur për kërkesën e ardhshme.”
Ai tha se National Grid do të duhet të rrisë kapacitetet për të ndihmuar në arritjen e synimeve neto të Mbretërisë së Bashkuar, si duke e bërë atë më të zgjuar, por edhe duke vënë më shumë infrastrukturë fizike.
Përgatitja për një revolucion nuk është kurrë e lehtë, por me shitjen e makinave të reja me benzinë dhe naftë që do të përfundojnë në 2030, kjo është pikërisht ajo që na pret.
Deputetët kanë parashtruar disa shqetësime të qarta, veçanërisht se njerëzit që nuk kanë qasje në parkingje jashtë rrugës ose që jetojnë në zona të thella mund të kenë vështirësi për të karikuar makina elektrike dhe do të detyrohen të paguajnë më shumë për energjinë që përdorin.
Ata duan që qeveria të sigurohet që kjo të mos ndodhë.
Një çështje e ngritur është se rrjetet e ndryshme të karikimit publik aktualisht kanë sistemet e tyre të pagesës dhe funksionimit, duke e bërë të vështirë për shoferët që të shkojnë nga njëri në tjetrin.
Lexoni: Rrjeti europian i Vodafone mbahet me energji elektrike 100% nga burime të riciklueshme
Ata duan garanci që me rritjen e rrjeteve, ato do të bëhen më të pajtueshme dhe çmimet do të jenë transparente.
Kërkesa për energji do të rritet dhe deputetët kanë shprehur shqetësime se kjo mund të çojë në ndërprerje të energjisë në disa pjesë të vendit. Por siç vë në dukje vetë raporti, organet e industrisë janë të sigurtë se teknologjitë e reja të cilat lejojnë që makinat të karikohen kur presioni në rrjet është i lehtë, dhe madje të furnizohen me energji në kohën e pikut, duhet të ndihmojnë rrjetin të menaxhojë këtë ngarkesë.
Sidoqoftë, të gjitha këto janë shqetësime legjitime.
Ajo që duket e qartë është se deputetët mendojnë se qeveria duhet të sigurojë më shumë koordinim dhe udhëzime, për të siguruar që brenda pak vitesh njerëzit do të jenë në gjendje të blejnë makina elektrike, t’i përdorin ato dhe t’i karikojnë me një kosto minimale.
Një revolucion i rregullt, në fakt.
Jack Cousens, kreu i politikës së rrugëve, tha; “Për shumicën e shoferëve, mundësia për të karikuar një EV në garazhin e tyre, në rrugën e tyre ose në një vend parkimi të dedikuar ofron kosto më të lira drejtimi.
“Sidoqoftë, për 30% të pronarëve të shtëpive pa qasje në parkim të dedikuar jashtë rrugës ose tarifim në vendin e punës, ata nuk kanë zgjidhje tjetër përveçse të paguajnë tarifat e përcaktuara në rrjetin publik të tarifimit.”
“Në rrugën drejt elektrifikimit, ne nuk mund të lejojmë që një grup shoferësh të përfitojnë, ndërsa të tjerët të kenë probleme.”
Benjamin Sovacool, profesor i politikës së energjisë në Universitetin e Sussex Business School, tha se çmimi i karikimit “është një shqetësim” dhe se me automjetet elektrike “përfitojnë disa njerëz më shumë se të tjerët”.
Zonat me të ardhura më të ulëta, veçanërisht zonat rurale, shpenzojnë rreth dyfishin e të ardhurave të tyre në lëvizje tashmë, tha ai.
/bbc
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.