Cisco Networking Academy vlerëson dy mësuesit shqiptarë


 

Projekti S4J në Shqipëri synon futjen e mënyrave të reja të të nxënit, orientimit të karrierës dhe marrëdhënieve midis arsimit profesional dhe punëdhënësve, me fokus përdorimin e teknologjisë së re.

Të rinjtë në Shqipëri përfitojnë nga arsimi dhe formimi profesional cilësor të orientuar nga tregu i punës në sektorët me potencial për rritje ekonomike, duke mundësuar gjetjen e vendeve të punës tërheqëse dhe të denja.

Lorena File është mësuese e lëndëve dhe praktikës profesionale në degën Teknologji Informacioni dhe Komunikimi në Shkollën Industriale “Pavarësia”, Vlorë. Diplomuar në Universitetin e Vlorës në degën TIK dhe Master në Fakultetin e Shkencave të Natyrës me titullin “Informaticien me drejtim Biznesi”, ajo ka një eksperiencë 5 vjecare në mësimdhënie, të shoqëruar dhe me çertifikime të shumta.

Ndërsa Jetmir Shtjefni është mësues i informatikës në Shkollën Profesionale “Kolin Gjoka”, Lezhë, që prej vitit 2015. Diplomuar në universitetin “Luigj Gurakuqi” Shkodër me titullin Master në Informatikë, ai ka një eksperiencë disavjeçare në kompani private në fushën e Informatikës dhe të mësimdhënies.

Nëpërmjet punës së tyre si mësues, ata synojnë të krijojnë profesionistë të suksesshëm të së ardhmes në fushën e teknologjisë.

/BusinessMag

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale