Cili është motivimi kryesor i punonjësve për gati gjysëm shekulli - Business Magazine Albania

Cili është motivimi kryesor i punonjësve për gati gjysëm shekulli


 

Njohja e punonjësve është çelësi për zhbllokimin e besnikërisë dhe të performancës së Gjeneratës Z. Këtu janë tre gjërat që menaxherët duhet të komunikojnë kur njohin punonjësit.

Pas shqyrtimit të katër studimeve të ngjashme të motivimit të punonjësve të kryer në vitet 1946, 1980, 1986 dhe 1992, Carolyn Wiley, Kryesuesi i Departamentit për Menaxhim, Udhëheqje dhe Burime Njerëzore në Universitetin Roosevelt, zbuloi përgjigjet më të mira. Ato janë: “puna interesante” , “paga të mira”, dhe “përfshirja”.

Megjithatë, gjatë 46 viteve të studimeve, vetëm një përgjigje u citua çdo herë në mesin e dy motivimeve kryesore …

“Vlerësim i plotë i punës së bërë”.

Njohja në punë është thelbësore. Megjithëse Millennials dhe Gjenerata Z mund të kenë ritëm të ndryshëm për njohjen (vlerësimin për pozicionin e punës), krahasuar me gjenerata të tjera. Njohja e punës theksohet gjithnjë në mënyrë universale nëpër breza. Megjithatë, nuk praktikohet në mënyrë universale.

Lexo: 7 rituale motivimi në mëngjes

Sipas Ëiley, “Më shumë se 80 % e mbikëqyrësve pohojnë se shpesh shprehin vlerësim ndaj vartësve të tyre, ndërsa më pak se 20 % e të punësuarve raportojnë se mbikëqyrësit e tyre shprehin vlerësim herë pas here”.

Është e qartë se ka një hendek njohës. Ky boshllëk ka gjasa të zgjerohet pasi Gjenerata Z hyn në fuqinë punëtore me orekset e reja dhe pritshmëri për mënyrën se si, kur dhe përse menaxherët do t’ua njohin punën apo promovojnë.

Në të kaluarën, njohjet ishin vjetore, tremujore, apo më së miri, mujore – prandaj ishte popullariteti i programeve të “punonjësit të muajit”.

Falë konvergjencës së teknologjisë celulare dhe kërkesës së informacionit, Gjenerata Z pret që njohja të jetë më personale, më e dobishme dhe më e shpeshtë – më afër javës sesa në vit.

Në fakt, sipas një studimi të ri nga Instituti i Punësimit në Kronos dhe Ëorkplace Future, 32% e kësaj gjenerate e mat suksesin në bazë të njohjes që merr nga menaxherët. Njohja nga menaxherët në këtë rast, renditet e dyta në kushtet per sukses, duke u vendosur pas “respektit nga bashkëpunëtorët”.

Krahas kësaj, sipas të njëjtit studim, pothuajse një e treta e Gjeneratës Z është e motivuar të punojë më shumë dhe të qëndrojë më gjatë në një kompani nëse gjejnë një menaxher përkrahës dhe 37% kurrë nuk do të tolerojë një menaxher të padëshirueshëm.

Menaxherët mbështetës duhet të përpiqen të komunikojnë këto tri gjëra kur njohin punonjësit e Gjeneratës Z:

  1. Unë e njoh punën tënde të mirë
  2. Unë të vlerësoj
  3. Ne po shkojmë së bashku

Mbusheni ambientin e organizatës suaj me mirënjohje dhe vlerësim dhe do të shpërbleheni me besnikërinë dhe performancën e lartë të Gjeneratës Z.

Përktheu Alfres Zylyftari

INC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0