Chatboti mjekësor i Google po testohet në spitale -

Chatboti mjekësor i Google po testohet në spitale

Chatboti mjekësor i Google po testohet në spitale

Med-PaLM 2 i Google, një mjet me Inteligjencë Artificiale i krijuar për t’iu përgjigjur pyetjeve në lidhje me informacione mjekësore, ka qenë në testim në spitalin kërkimor Mayo Clinic, dhe spitale të tjera, që nga prilli, raportoi Wall Street Journal.

Med-PaLM 2 është një variant i PaLM 2, i cili u prezantua në konferencën Google I/O në maj të këtij viti. PaLM 2 është modeli gjuhësor që mbështet Bard-in.

Lexo: Kosova heq masat për mallrat nga Serbia

Sipas një e-maili të brendshëm që pa WSJ thuhej se Google beson se modeli i tij i përditësuar mund të jetë veçanërisht i dobishëm tek vendet me “qasje më të kufizuar të mjekëve”.

Med-PaLM 2 u trajnua në një grup të ekspertëve mjekësorë, që Google beson se do ta bëjnë atë më të mirë në bisedat e kujdesit shëndetësor sesa chatbotët e përgjithësuar sikurse Bard, Bing dhe ChatGPT.

ndtv

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Karakteri nuk zhvillohet me thjeshtësi, por nëpërmjet përvojës së vuajtjeve.”
— Helen Keller
Must watch
Business Mag Nr. #39 – Shtator 2025

‘’Zgjidhni njeriun’’ … ‘’Punësoni për aftësitë e buta’’….   Janë sot postulate nga ekspertët dhe studiues të tregut të punës, të cilat iu drejtohen stafeve të burime njerëzore. Mund edhe të duket pak romantike për kohën që po jetojmë, por zgjedhja e njeriut të duhur për t’i hapur dyert e zyrës, për ta futur në gjirin e skuadrës tënde dhe për t’i dhënë pushtetin e të folurit në emër të brand-it tënd ka sot vlerë më shumë se kurrë më parë. Rëndësia e ‘aftësive të buta’ qëndron në faktin e të zotëruarit të cilësive si komunikimi, dëshira për të provuar e qenë kurioz, bashkëpunimi, empatia, besnikëria, etika e lartë dhe padyshim ndershmëria; tipare të cilat nuk janë edhe aq të thjeshta për tu gjendur në njeriun modern i cili duket se vrapon pas trendeve, të resë dhe virales dhe për të cilin çdo gjë që ka më shumë ndjeshmëri seç duhet është ‘jashtë mode’.

Për ne shqiptarët shumë nga këto vlera njerëzore janë edhe vlera të familjeve tona, vlera të cilat jan duartrokitur gjithmonë në mjediset ku jemi rritur, por që ndoshta nuk duartrokiten edhe shumë sot, ndër breza më të rinj…, ose të paktën nuk duartrokiten në publik. 

E kush më …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0