Chat VS Sms : 1 – 0 - Business Magazine Albania

Chat VS Sms : 1 – 0


Chati eshte ber padron i kesaj kohe duke lene keshtu pas rekordin qe mbanin mesazhet e shkruar ne celular. Sot ne mes te smartfoneve dhe aplikacioneve te tipit WhatsApp, chat-et jane me te perdorura edhe sepse jane falas apo duke paguar ndonje cent ne vit.

Ky lajm vjen nga Informa qe ka zbuluar se ne 2012-en eshte arritur fitorja e chatit kundrejt mesazheve klasike. Vitin qe kaloi perdoruesit e chatit kane derguar 19 miliard mesazhe, kundrejt 17,6 sms. Ky mbikalim i rekordit te mesazheve varet nga perhapja e smartfoneve, qe gjate viteve kane zevendesuar telefonat e vjeter.

Sic thame chari eshte sherbim falas dhe ka gjeneruar tendencen e shkrimit te mesazheve per komunikimin e nje koncepti, ne ato qe behen me plot kuptimin e fjales biseda konkrete.

“Ne te ardhmen shifrat do te rriten me tej dhe ne 2014-en pritet te shkembehen 50 miliard mesazhe dhe 21 miliard sms”. Informa shpjegon se, pavaresisht se te ardhurat nga kjo forme komunikimi kane rene me 23 miliard dollare, trendi duhet te korre fitime ne 2016-en me 127 miliard dollare, nga 115 qe ishin ne 2012-en.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0