Çfarë tiparesh duhet të ketë një punonjës i mirë? - Business Magazine Albania

Çfarë tiparesh duhet të ketë një punonjës i mirë?

Nga Denis Gafuri

Ndonëse mund të jetë e vështirë të përcaktohen tiparet e një punonjësi të mirë, është e lehtë të përshkruash përfitimet. Një punonjës i mirë merr ngritje page, ngritje në detyrë dhe lëvdata nga menaxherët.

Por, çfarë do të thotë të jesh një punonjës i mirë? Cilat aftësi mund të zhvilloni që të siguroheni se konsideroheni një punonjës i mirë / i shkëlqyeshëm në kompaninë tuaj? 

Elementi kryesor që punonjësi duhet të ketë është ta dojë kompaninë apo vendin ku punon. Në fillim është pak e vështirë për t’u bërë, por, me kohë dhe me angazhim maksimal në punën që e bën lehtë mund të krijohet kjo dashuri. Është mirë që të mos bjerë në ndikim të familjarëve, të cilët zakonisht thonë “mos u angazho shumë, mos u lodhë shumë, punët e mira kryhen  dalë nga dalë…”, sepse kjo ndikon shumë keq në punonjësin e ri, nga angazhimi maksimal në punë dhe zhvillimi i tij profesional. 

Së pari, punonjësi duhet të jap angazhimin maksimal dhe pastaj të korrë frytet nga angazhimi i tij. Për fat të keq, te ne si shoqëri ndodh që dëshirojnë të marrin, e pastaj të japin. Kjo mënyrë nuk funksionon.

Lexo: 5 anët e errëta të sipërmarrjes

Pikat e forta të një punonjësi duhet të jenë: 

  • Vullneti, dëshira dhe gatishmëria për të mësuar

Një nga pikat e forta më të mëdha të çdo punonjësi të mirë është dëshira dhe vullneti për të mësuar.

Sipas psikologes së Universitetit Stanford, Carol S. Dëeck, kjo do të thotë që ju besoni se mund të zhvilloni dhe përsosni aftësitë tuaja dhe të bëheni më të mirë në diçka me kalimin e kohës. 

Një mendim profesional dhe pozitiv mund të ndikojë në motivimin e një punonjësi, etikën e punës dhe sa mirë ajo i përgjigjet reagimeve konstruktive. “Kjo është mendësia që lejon njerëzit të lulëzojnë gjatë disa prej kohërave më sfiduese në jetën e tyre”,- sipas Dëeck. Në fund të fundit, një punonjës i mirë është dikush që dëshiron të provojë gjëra të reja, të adoptojë aftësi të reja dhe të rritet profesionalisht.

Siç thotë menaxherja e marketingut e HubSpot në Blogun e Uebfaqes, Anna Fitzgerald: “Një punonjës i mirë është dikush që mund të vërejë mundësi ku do të kishte kuptim që menaxheri juaj t’ju delegojë një detyrë ose projekt. Ju merrni diçka jashtë detyrave të zakonshme që keni nga menaxheri juaj, mirëpo, përgjegjësia e re ju ndihmon të rriteni dhe të zhvilloni aftësi të reja”.

  • Qëndrimi pozitiv i përqendruar në zgjidhje

Punonjësit kënaqen kur punojnë pranë njerëzve që janë pozitivë dhe të përqendruar në zgjidhjet ku paraqiten sfida. Mund të jetë stresuese të punosh rreth dikujt që përqendrohet te negativiteti ose demotivon pjesën tjetër të ekipit. Për shembull, në një kompani të mëparshme kam punuar me dikë që nuk ndihej i përmbushur në rolin e tij. Si rezultat, ai shpesh i shprehte kritikat e tij për kompaninë pjesës tjetër të ekipit tonë – gjë e cila nuk ishte një motivues i mirë për askënd.

Një qëndrim pozitiv mund të frymëzojë bashkëmoshatarët tuaj për të punuar më shumë dhe për të ngritur disponimin e ekipit tuaj kur përballeni me një pengesë zhgënjyese.

Në fakt, një studim zbuloi se punonjësit e lumtur janë deri në 20% më produktivë sesa punonjësit e palumtur dhe shitësit e lumtur prodhojnë 37% më shumë shitje sesa kolegët e tyre të palumtur. Sidoqoftë, një qëndrim pozitiv mund t’ju ndihmojë të qëndroni të sigurtë, të qetë dhe të barabartë kur lind një sfidë. Pozitiviteti mund t’ju ndihmojë të riformuloni problemin në mendjen tuaj, kështu që ju jeni në gjendje të thoni: “Kjo sfidë është në të vërtetë një mundësi për ne që të rimendojmë strategjinë tonë dhe të krijojmë një zgjidhje më të mirë si rezultat.” Sigurisht, të gjithëve u lejohet të kenë ditë të këqija, por shenja e një punonjësi të mirë është dikush që nuk e lë atë humor të keq ta pengojë në zgjidhjen e problemeve ose ndërtimin e një ekipi të fortë.

Lexo: Si të zhvillojmë një mendësi sipërmarrësi

  • Empatia dhe inteligjenca emocionale

Menaxherja e marketingut e HubSpot, Kristen Baker tha se ndjen që ndjeshmëria është një tipar kritik për t’u bërë një punonjës i mirë. Ajo thotë: “Një punonjës i mirë tregon ndjeshmëri kur merret me kolegë dhe klientë. Për më tepër, një punonjës i mirë tregon se kujdeset për ndikimin që ka puna e tij tek ata që e rrethojnë.” Baker shton: “Ndjeshmëria mund t’ju ndihmojë të vendosni veten në vendin e klientëve tuaj, gjë që mund të rrisë motivimin dhe qëllimin. Kur i kuptoj më mirë sfidat e klientëve tanë, shoh se sa roli im mund të ndihmojë në shërbimin e këtyre nevojave dhe kjo më motivon të punoj më shumë.”

Për më tepër, inteligjenca emocionale është një aftësi jetike për punonjësit dhe udhëheqësit për t’u zhvilluar. Për të rritur inteligjencën tuaj emocionale, provoni të merrni një kuiz për të përcaktuar se sa inteligjent jeni emocionalisht, dhe më pas identifikoni fushat për përmirësim. Për më tepër, gjeni kohë për të kuptuar se si produktet ose shërbimet tuaja plotësojnë nevojat e klientëve tuaj. Vendoseni veten në vendin e tyre. Dëgjoni intervistat e klientëve ose lexoni përgjigjet e sondazhit për të kuptuar më mirë sfidat e klientëve tuaj, të cilat natyrshëm do t’ju mundësojnë të ndjeni më shumë ndjeshmëri ndaj klientëve tuaj.

  • Përgjegjësia

Të jesh i përgjegjshëm thjeshtë do të thotë të marrësh përgjegjësi për veprimet e tua, dhe kjo është një aftësi tepër e rëndësishme në vendin e punës. Është e rëndësishme se si i trajtoni gabimet tuaja. Shkoni drejtpërdrejt tek shefi juaj, përshkruani çështjen në fjalë dhe shpjegoni se si mund ta keni krijuar ose kontribuar në problem. Të tregosh se nuk ke frikë të pranosh kur gabon është një shenjë e një punonjësi të mirë (dhe të ndershëm). Nuk ndihmoni askënd kur përpiqeni të fshihni problemet ose të drejtoni gishtin ndaj të tjerëve. Për më tepër, është mbresëlënëse nëse ndani kohë për të reflektuar në vetvete dhe merrni parasysh se si mund ta ndryshoni qasjen tuaj, në mënyrë që të përmbushni qëllimet tuaja herën tjetër. Për shembull, nëse jeni përgjegjës për publikimin e 12 postimeve në muaj dhe arrini të merrni vetëm 10 të plotësuara, do të doni të kuptoni se çfarë ju pengoi të kryeni punën.

  • Mendimi kritik

Një punonjës i mirë merr kohë për të bërë një pauzë në përditshmërinë e tij për të vlerësuar qëllimet afatgjata, gjithmonë duke u siguruar që puna e tij të jetë në përputhje me qëllimet e kompanisë dhe të ketë një ndikim pozitiv në rezultatet e kompanisë.

  • Ambicia

Konsiderohet që ambicia të jetë një tipar jetësor për çdo punonjës të mirë. “Për të qenë një punonjës i mirë (dhe madje i shkëlqyeshëm), duhet të kërkoni ambicie në çdo aspekt të punës suaj. Gjeni mënyra për ta bërë një proces më të lehtë, ose për të zbatuar procese atje ku nuk ka një të tillë”. Një punonjës i mirë konsideron se si ai mund ta bëjë rolin e tij më efikas për kompaninë në përgjithësi. 

Lexo: Fuqia e Besimeve – Efekti PLACEBO

  • Shkathtësi të mira komunikimi

Së fundmi, një punonjës i mirë është i qartë dhe i drejtpërdrejtë me kolegët. Ai praktikon aftësi të mira komunikimi – përfshirë dëgjimin aktiv, vendosjen e pritshmërive të qarta, bërjen e pyetjeve dhe shfaqjen e interesit për atë për të cilën personi tjetër po flet.

Të interesuarit për trajnimet e Denis Gafuri, le të bëjnë rezervimin e takimit të tyre, në:

[email protected] apo +383 (0) 49 893 693

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0