Çfarë fshihet prapa rritjes së çmimit të bitcoin?

Çmimi i Bitcoin arriti rekordin e të gjitha kohërave mbi 40,000 dollarë më pak se një muaj pasi theu një tjetër rekord prej 20,000 dollarë për herë të parë. Që nga fillimi i habisë kur u rrit për herë të fundit, që nisi në tetor, vlera e tij është rritur katër herë.

Bitcoin (BTC) u krijua 12 vjet më parë si një lloj i ri i sistemit të pagesave elektronike, i ndërtuar në majë të një rrjeti kompjuterik të bazuar në Internet që asnjë person i vetëm, kompani apo qeveri nuk mund ta kontrollonte. Realiteti është se historia e tregtisë së kriptovalutës është aq e shkurtër, me metodat për vlerësimin e aktivit akoma kryesisht të paprovuara, sa askush nuk e di me siguri se çfarë duhet të vlejë tani, ose në të ardhmen.

Kërkesa nga blerësit institucionalë po kryeson, shumë syresh prej tyre e shikojnë Bitcoin si një mbrojtje kundër inflacionit. Kriptomonedha shihet si një mbrojtje kundër inflacionit sepse, nën programimin origjinal të rrjetit, vetëm 21 milion Bitcoin mund të krijohen, është prodhim i kufizuar sepse aq mban rrjeti; kështu që ka një kontrast me bankat qendrore si Rezerva Federale që mund të vendosë bazuar në një votim të komisionit për të shtypur më shumë para. Menaxherët e pasurive të mëdha, duke përfshirë Tudor Investment dhe Guggenheim Partners kanë njoftuar blerjet e Bitcoin ose kanë vendosur baste për çmimin duke përdorur kontratat e së ardhmes në shkëmbimin CME me bazë në Çikago. Edhe firmat e modës së vjetër të Wall Street si Morgan Stanley janë shprehur me qasje pozitive  ndaj të ardhmes së ndritur të Bitcoin. Analistët e JPMorgan Chase, banka më e madhe amerikane, kohët e fundit parashikuan një çmim prej 146,000 dollarë për një periudhë afatgjatë.

LEXO: Volumi tregtar i Bitcoin është më i lartë se ai i Apple, Microsoft dhe Amazon së bashku

Nëse disa menaxherë të portofolit kanë arritur të investojnë në Bitcoin, vlera e tij mund të rritet më tej – ose, të paktën, mund të ketë një dysheme për të. Nëse masat grumbullohen përmes një etf ( An exchange traded fund (ETF)- është një lloj sigurie që përfshin një koleksion letrash me vlerë – të tilla si aksione – që shpesh ndjek një indeks themelor, megjithëse ata mund të investojnë në ndonjë numër sektorësh të industrisë ose të përdorin strategji të ndryshme), kjo gjithashtu do të ruante kërkesën. Por investitorë të tjerë, të tillë si menaxherët e fondeve të mëdha të pensioneve, ka të ngjarë të mbajnë drejtimin të qartë. Ata zakonisht investojnë në gjëra që gjenerojnë rrjedhje parash të besueshme në të ardhmen, si bono ose aksione dhe priren të largohen nga gjërat që nuk janë  të sigurta dhe të qëndrueshme, të tilla si ari, mallrat e tjerë – dhe Bitcoin.

Bitcoin u konceptua si një monedhë, për pagesa dhe transaksione. Për këtë do të duhet të jetë e qëndrueshme dhe e lehtë për t’u përdorur. Ajo trajtohet gjithnjë e më shumë nga ata që e blejnë dhe shesin atë, dhe nga rregullatorët, si një investim. Mund të jetë një lajm i mirë për ata që mbajnë Bitcoin, por entuziazmi i spekullatorëve sugjeron që kriptovalutat do të bien shumë larg aspiratave të larta të themeluesve të tyre.

Është gjithmonë e vështirë të kontrollohet ecuria e një flluske kur ajo vazhdon të fryhet. Sidoqoftë, ritmi i përhapjes së fundit të çmimit të bitcoin, duhet t’u japë investitorëve seriozë disa arsye serioze pwr tu shqetësuar. Popullariteti në rritje mund t’i nënshtrojë kriptovalutat në një kontroll të shtuar rregullator në një të ardhme jo shumë të largët.

THE HILL

 

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale