Çfarë po sjell të re Microsoft me Projektin xCloud

Çfarë po sjell të re Microsoft me Projektin xCloud


Vitin e kaluar, Microsoft filloi një vrojtim të Projektit xCloud, shërbimi i tij ambicioz, i cili synon të ofrojë lojëra në çdo ekran, tastierë, PC ose telefon. Shërbimi deri më tani ka qenë i disponueshëm vetëm për përdoruesit e Android. Sot, kjo ndryshon pasi Microsoft po sjell paraprakisht Projektin xCloud në pajisjet iOS me anë të programit TestFlight të Apple.

Microsoft kishte testuar xCloud në iOS, por duhej ta lançonte për publikun. Fatkeqësisht, testi iOS do të jetë i kufizuar. Siç është standardi me platformën TestFlight të Apple, ndërtimi i ri do të kufizohet në vetëm 10,000 testues.

Lexo: Microsoft rregullon gabimin tek kutia e kërkimit në Windows 10

Kjo nuk do të jetë e mjaftueshme për të përmbushur kërkesat e përdoruesve, Microsoft thotë se ftesat do të shpërndahen në bazë të shërbimit të parë. Për të punuar rreth saj, Microsoft planifikon të sigurojë disa testues të hershëm për t’i bërë ftesë edhe testuesve të rinj.

“Ata që janë pranuar në testimin e iOS TestFlight nuk mund të marrin pjesë domosdoshmërisht për tërë kohëzgjatjen e parashikimit,” shpjegon kompania përmes një postimi në blog. “Siç u përmend më herët, ekzistojnë hapësira të kufizuara në dispozicion, kështu që për qëllime testimi mund të kemi nevojë të bëjmë ciklin përmes regjistruesve për të shfrytëzuar sa më mirë audiencën e testimit. Kjo gjithashtu do të thotë që edhe nëse ju mungon ftesa për t’u bërë pjesë, mund të merrni një ftesë për të marrë pjesë më vonë në vrojtim” thotë ajo.

Paraprakisht iOS do të jetë i kufizuar vetëm në një lojë: “Halo: Master Chief Collection.” Përveç kësaj, ky test i veçantë nuk do të përfshijë vrojtimin e Xbox Console Streaming ashtu siç bën aktualisht testi Android. Për t’u kualifikuar, testuesit do të kenë nevojë për një llogari të Microsoft të lidhur me lojën e tyre të Xbox, një iPhone ose iPad që ekzekuton iOS 13.0 ose më të lartë dhe Bluetooth v. 4.0, një kontrollues pa tel Xbox. Pasi Bluetooth-i aktivizohet, lidhet me Wi-Fi ose lidhen të dhënat në telefon prej 10 Mbps-poshtë dhe si opsion, një kontrollues i palës së tretë luan lojrat e shkarkuara në telefon .

Masa për të sjellë lojëra që i luajmë me anë të tastierës, në telefonat inteligjentë, paraqet një ndryshim në strategjinë e lojërave të Microsoft. Njerëzit sot dëshirojnë të luajnë lojëra në çdo ekran të disponueshëm, jo vetëm ekranin e madh të TV në shtëpi. Për disa përdorues, celulari është ekrani i tyre i vetëm.

Lexo: Microsoft, një nga kompanitë e pakta amerikane që lejohet të bëjë biznes me Huawei

Ndërkohë, lojërat ndër-platformë po bëhen gjithnjë e më popullore, falë titujve si Fortnite, Minecraft, Roblox, PUBG dhe të tjerë, të cilat vërtetuan se përvojat në celular mund të përputhen me konzollat. Ajo gjithashtu do të sigurojë që teknologjia mund të ofrojë lojëra me shpejtësi të konzollës me më pak vonesa, kështu që përdoruesit e lëvizshëm nuk do të ndihen sikur po marrin një përvojë të nivelit të dytë.

Burimi: Tech Crunch

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0