Çfarë mund të mësojë industria e reklamave nga ajo e diamantëve? - Business Magazine Albania

Çfarë mund të mësojë industria e reklamave nga ajo e diamantëve?

~5 minuta lexim


Lucara Diamond, një firmë kanadeze, ka njoftuar blerjen e një platforme blockchain, e cila ka potencialin që të përputhet me prodhimin e përafërt të diamantëve, pasi kjo industri ka luftuar për një kohë të gjatë me gjurmueshmërinë. Ajo sugjeron të tjerët se si mund t’i ndihmojë teknologjia blockchain.

Të dielën, Lucara zbuloi se kishte blerë platformën dixhitale, Clara Diamond Solutions, për rreth 29 milionë dollarë në aksione. Sipas një deklarate nga Lucara, platforma e re “integrohet me teknologjinë blockchain, duke siguruar gjurmueshmërinë në të gjithë zinxhirin e furnizimit me diamantë,” duke eleminuar varësinë në një cikël shitjesh fikse.

Ne besojmë se Clara jo vetëm do të modernizojë të gjithë procesin e shitjes së diamantave, por do të hapë vlerë shtesë për të gjithë pjesëmarrësit në të gjithë tregun e diamantëve,” tha Lukas Lundin, president i Lucara në komentet e raportuara nga Financial Times.

Blockchain është një databazë vazhdimisht e përditësuar, në mënyrë kronologjike, në të cilin çdo rekord individual – ‘bllok’ – shpërndahet nëpër një rrjet me vulën e datës dhe e lidhur me bllokun e mëparshëm.

Lucara nuk është furnizuesi i parë i diamantit që përdor blockchain. Në janar, De Beers, furnizuesi më i madh në botë, investoi në një sistem blockchain që do të gjurmonte rrugën e produktit përmes vlerave të zinxhirit.

Konsumatorët duhet të jenë në gjendje të dinë se ekziston një regjistër i saktë i udhëtimit të diamantit që siguron origjinën dhe autenticitetin e tij,” tha Bruce Cleaver, CEO i kompanisë për FT. Për këto firma, garancitë që gurët e tyre të mos vijnë nga zona konfliktuale, ku ato mund të përdoren për të financuar dhunën, është me rëndësi për të ruajtur besimin e konsumatorit.

Ndërsa shumica e shembujve të blockchain janë në hapat e para të tyre, bilanci kryesor është në gjendje të krijojë një zinxhir furnizimi transparent, të rëndësishëm për shumë industri kyçe. Edhe reklamat kanë dëgjuar për potencialin e teknologjisë për të pastruar zinxhirin e zymtë të mediave dixhitale.

Agjenci të reja, të tilla si Truth, e cila filloi përdorimin nëntorin e kaluar, duke e quajtur statusin e saj si “blockchain i parë”, kanë premisa për ndryshimin e kësaj platforme.

Tani për tani, pasi ia dorëzoni paratë agjencive, ju si klient nuk e dini se çfarë ndodh. Ju mund të merrni një deklaratë pajtimi, por nuk ka asnjë mënyrë për ta verifikuar atë,” tha Mary Dr Keane-Dawson, CEO Global pranë TMG.

Megjithatë, me “blockchain“, “çdo transaksion regjistrohet nga bilanci që verifikon individualisht atë transaksion që është kundër rregullave që ju keni vendosur,” tha ajo.

Problemet, megjithatë, vazhdojnë me teknologjinë. Shpejtësitë e transaksioneve janë të ngadalta dhe industria ende nuk ka rënë dakord për një monedhë universale që do të lejonte një standard të përgjithshëm. Megjithëse historia ka tendencë të luajë me hipoteza, shembulli i industrive të tjera që ballafaqohen me zinxhirët e tyre të zymtë të furnizimit mund të ofrojnë një plan për të ardhmen e medias dixhitale.

burimi: warc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0