Çfarë mund të mësojë industria e reklamave nga ajo e diamantëve? - Business Magazine Albania

Çfarë mund të mësojë industria e reklamave nga ajo e diamantëve?


Lucara Diamond, një firmë kanadeze, ka njoftuar blerjen e një platforme blockchain, e cila ka potencialin që të përputhet me prodhimin e përafërt të diamantëve, pasi kjo industri ka luftuar për një kohë të gjatë me gjurmueshmërinë. Ajo sugjeron të tjerët se si mund t’i ndihmojë teknologjia blockchain.

Të dielën, Lucara zbuloi se kishte blerë platformën dixhitale, Clara Diamond Solutions, për rreth 29 milionë dollarë në aksione. Sipas një deklarate nga Lucara, platforma e re “integrohet me teknologjinë blockchain, duke siguruar gjurmueshmërinë në të gjithë zinxhirin e furnizimit me diamantë,” duke eleminuar varësinë në një cikël shitjesh fikse.

Ne besojmë se Clara jo vetëm do të modernizojë të gjithë procesin e shitjes së diamantave, por do të hapë vlerë shtesë për të gjithë pjesëmarrësit në të gjithë tregun e diamantëve,” tha Lukas Lundin, president i Lucara në komentet e raportuara nga Financial Times.

Blockchain është një databazë vazhdimisht e përditësuar, në mënyrë kronologjike, në të cilin çdo rekord individual – ‘bllok’ – shpërndahet nëpër një rrjet me vulën e datës dhe e lidhur me bllokun e mëparshëm.

Lucara nuk është furnizuesi i parë i diamantit që përdor blockchain. Në janar, De Beers, furnizuesi më i madh në botë, investoi në një sistem blockchain që do të gjurmonte rrugën e produktit përmes vlerave të zinxhirit.

Konsumatorët duhet të jenë në gjendje të dinë se ekziston një regjistër i saktë i udhëtimit të diamantit që siguron origjinën dhe autenticitetin e tij,” tha Bruce Cleaver, CEO i kompanisë për FT. Për këto firma, garancitë që gurët e tyre të mos vijnë nga zona konfliktuale, ku ato mund të përdoren për të financuar dhunën, është me rëndësi për të ruajtur besimin e konsumatorit.

Ndërsa shumica e shembujve të blockchain janë në hapat e para të tyre, bilanci kryesor është në gjendje të krijojë një zinxhir furnizimi transparent, të rëndësishëm për shumë industri kyçe. Edhe reklamat kanë dëgjuar për potencialin e teknologjisë për të pastruar zinxhirin e zymtë të mediave dixhitale.

Agjenci të reja, të tilla si Truth, e cila filloi përdorimin nëntorin e kaluar, duke e quajtur statusin e saj si “blockchain i parë”, kanë premisa për ndryshimin e kësaj platforme.

Tani për tani, pasi ia dorëzoni paratë agjencive, ju si klient nuk e dini se çfarë ndodh. Ju mund të merrni një deklaratë pajtimi, por nuk ka asnjë mënyrë për ta verifikuar atë,” tha Mary Dr Keane-Dawson, CEO Global pranë TMG.

Megjithatë, me “blockchain“, “çdo transaksion regjistrohet nga bilanci që verifikon individualisht atë transaksion që është kundër rregullave që ju keni vendosur,” tha ajo.

Problemet, megjithatë, vazhdojnë me teknologjinë. Shpejtësitë e transaksioneve janë të ngadalta dhe industria ende nuk ka rënë dakord për një monedhë universale që do të lejonte një standard të përgjithshëm. Megjithëse historia ka tendencë të luajë me hipoteza, shembulli i industrive të tjera që ballafaqohen me zinxhirët e tyre të zymtë të furnizimit mund të ofrojnë një plan për të ardhmen e medias dixhitale.

burimi: warc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #35 - Qershor 2024

Ja si sipërmarrës të guximshëm përmes inovacionit ndikojnë industri të tëra!

 

Ky numër i revistës mund të quhet numri i dedikuar sipërmarrësve, nismëtarëve dhe inovatorëve. Atyre të cilët me guxim, këmbëngulje dhe me risi nxisin transformimin e industrive me ndikim në jetët tona. Këto përvoja, sfida, ide të reja, aplikime dhe bashkëpunime të tyre, vijnë nëpërmjet Business Mag Albania, nr. 35. 

Për ty, që po e mban në dorë këtë revistë, kemi diçka të re! Tani mund të dëgjosh me zë artikujt që lexon tek BusinessMag. 

Në partneritet me Nullius in Verba, sjellim një mënyrë revolucionare për të konsumuar përmbajtjen. Falë teknologjisë së avancuar të AI, tani mund të dëgjoni me zë artikujt tuaj të preferuar në çdo kohë dhe vend, duke ju lejuar të informoheni ndërsa jeni në lëvizje. Ky bashkëpunim inovativ pasqyron përkushtimin tonë për të mbështetur sipërmarrjen dhe zhvillimin e modeleve të suksesshme, duke sjellë përvojë të re dhe vlerë të shtuar për ju si lexues. Skano kodet QR në çdo artikull dhe shijo nga kudo që të jesh një format të ri, mundësuar nga Inteligjenca Artificiale, aplikuar nga një …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0