Çfarë mund të mësojë industria e reklamave nga ajo e diamantëve? - Business Magazine Albania

Çfarë mund të mësojë industria e reklamave nga ajo e diamantëve?


Lucara Diamond, një firmë kanadeze, ka njoftuar blerjen e një platforme blockchain, e cila ka potencialin që të përputhet me prodhimin e përafërt të diamantëve, pasi kjo industri ka luftuar për një kohë të gjatë me gjurmueshmërinë. Ajo sugjeron të tjerët se si mund t’i ndihmojë teknologjia blockchain.

Të dielën, Lucara zbuloi se kishte blerë platformën dixhitale, Clara Diamond Solutions, për rreth 29 milionë dollarë në aksione. Sipas një deklarate nga Lucara, platforma e re “integrohet me teknologjinë blockchain, duke siguruar gjurmueshmërinë në të gjithë zinxhirin e furnizimit me diamantë,” duke eleminuar varësinë në një cikël shitjesh fikse.

Ne besojmë se Clara jo vetëm do të modernizojë të gjithë procesin e shitjes së diamantave, por do të hapë vlerë shtesë për të gjithë pjesëmarrësit në të gjithë tregun e diamantëve,” tha Lukas Lundin, president i Lucara në komentet e raportuara nga Financial Times.

Blockchain është një databazë vazhdimisht e përditësuar, në mënyrë kronologjike, në të cilin çdo rekord individual – ‘bllok’ – shpërndahet nëpër një rrjet me vulën e datës dhe e lidhur me bllokun e mëparshëm.

Lucara nuk është furnizuesi i parë i diamantit që përdor blockchain. Në janar, De Beers, furnizuesi më i madh në botë, investoi në një sistem blockchain që do të gjurmonte rrugën e produktit përmes vlerave të zinxhirit.

Konsumatorët duhet të jenë në gjendje të dinë se ekziston një regjistër i saktë i udhëtimit të diamantit që siguron origjinën dhe autenticitetin e tij,” tha Bruce Cleaver, CEO i kompanisë për FT. Për këto firma, garancitë që gurët e tyre të mos vijnë nga zona konfliktuale, ku ato mund të përdoren për të financuar dhunën, është me rëndësi për të ruajtur besimin e konsumatorit.

Ndërsa shumica e shembujve të blockchain janë në hapat e para të tyre, bilanci kryesor është në gjendje të krijojë një zinxhir furnizimi transparent, të rëndësishëm për shumë industri kyçe. Edhe reklamat kanë dëgjuar për potencialin e teknologjisë për të pastruar zinxhirin e zymtë të mediave dixhitale.

Agjenci të reja, të tilla si Truth, e cila filloi përdorimin nëntorin e kaluar, duke e quajtur statusin e saj si “blockchain i parë”, kanë premisa për ndryshimin e kësaj platforme.

Tani për tani, pasi ia dorëzoni paratë agjencive, ju si klient nuk e dini se çfarë ndodh. Ju mund të merrni një deklaratë pajtimi, por nuk ka asnjë mënyrë për ta verifikuar atë,” tha Mary Dr Keane-Dawson, CEO Global pranë TMG.

Megjithatë, me “blockchain“, “çdo transaksion regjistrohet nga bilanci që verifikon individualisht atë transaksion që është kundër rregullave që ju keni vendosur,” tha ajo.

Problemet, megjithatë, vazhdojnë me teknologjinë. Shpejtësitë e transaksioneve janë të ngadalta dhe industria ende nuk ka rënë dakord për një monedhë universale që do të lejonte një standard të përgjithshëm. Megjithëse historia ka tendencë të luajë me hipoteza, shembulli i industrive të tjera që ballafaqohen me zinxhirët e tyre të zymtë të furnizimit mund të ofrojnë një plan për të ardhmen e medias dixhitale.

burimi: warc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0