Çfarë mund të bëni për kompaninë tuaj për ta bërë realitet "ëndrrën" e Martin Luther King? - Business Magazine Albania

Çfarë mund të bëni për kompaninë tuaj për ta bërë realitet “ëndrrën” e Martin Luther King?

Martin Luther King

Në një ditë të ngrohtë vere në gusht të 1963, Dr. Martin Luther King Jr mbajti fjalimin e tij të famshëm botëror ‘I Have a Dream’. Ndërsa marrim kohë për të nderuar trashëgiminë e tij, le të bëjmë më shumë sesa thjesht të reflektojmë mbi vizionin e tij dhe ndikimin që pati jeta e tij. Le të përqëndrohemi në vazhdimin e punës që ai filloi, në mënyrë që ëndrrat për të cilat foli atë ditë të mund të realizohen plotësisht.

Si drejtues biznesi dhe markash, ju keni fuqinë për të bërë ndryshime pozitive brenda sferës së rolit tuaj. Ja se si.

  1. Krijoni dhe kultivoni një kulturë të përkatësisë për të gjithë

Në fjalimin e tij, Dr. King foli për realitetet e jetës së afrikano-amerikanëve, pasi shpallja e emancipimit shfuqizoi skllavërinë. “Por 100 vjet më vonë, zezaku nuk është ende i lirë. Njëqind vjet më vonë, jeta e zezakëve është ende e gjymtuar nga pengesat e ndarjes dhe zinxhirët e diskriminimit. Njëqind vjet më vonë, zezaku jeton në një ishull të vetmuar të varfërisë në mes të një oqeani të gjerë prosperiteti material.”

Disa pasazhe më vonë, ai e lidhi realitetin me ëndrrën e tij për atë që e dinte se ishte e mundur. “Unë kam një ëndërr që katër fëmijët e mi të vegjël një ditë do të jetojnë në një komb ku nuk do të gjykohen nga ngjyra e lëkurës së tyre, por nga përmbajtja e karakterit të tyre.”

Gati 60 vjet më vonë, diskriminimi për të cilin ai foli ende ekziston, si për njerëzit me ngjyrë ashtu edhe për grupet e tjera të nënpërfaqësuara. Për shembull, rreth 80 ish pronarë të franchise kanë paditur McDonald’s për diskriminim racor. Ata pretendojnë se politikat diskriminuese brenda kompanisë i kanë penguar operatorët me ngjyrë të sigurojnë vendndodhje kryesore dhe të fitojnë në të njëjtën masë si operatorët e tjerë jo me ngjyrë. Dhe Google është duke u hetuar nga Rregullatori i të Drejtave Civile të Kalifornisë për trajtim të padrejtë të punonjësve femra me ngjyrë.

Ju nuk duhet të prisni për padi ose hetime qeveritare për të zbuluar nëse kultura e kompanisë dhe ekipit tuaj është toksike për talentin me ngjyrë ose për grupe të tjera të margjinalizuara dhe të nënpërfaqësuara. Bëni kujdesin tuaj të duhur tani për të zbuluar nëse ka pjesë të kulturës suaj që duhet të adresohen për t’u siguruar që të gjithë anëtarët e ekipit tuaj të lulëzojnë dhe të ndihen sikur i përkasin kompanisë. Kjo mund të nënkuptojë të bësh disa fokus grupe, të bisedosh me anëtarët e ekipit individualisht, apo edhe të angazhosh mbështetje nga një palë e jashtme për të vlerësuar se sa mirë po ecën.

Kur jeni proaktiv për heqjen e kulturës që është e dëmshme për grupe të caktuara, do të jeni në një pozicion më të mirë për të krijuar një hapësirë ​​të sigurt ku të gjithë lulëzojnë.

Lexoni: 23 thënie të Martin Luther King që inspirojnë sipërmarrësit

  1. Eleminoni sistemet që mbështesin pabarazinë

Në fjalën e tij, Dr. King na kujtoi vlerat dhe besimet mbi të cilat është themeluar vendi siç e dimë: “Unë kam një ëndërr që një ditë ky komb do të ngrihet dhe do të jetojë kuptimin e vërtetë të besimit të tij.” Ne mbajmë këto të vërteta të jenë të vetëkuptueshme, se të gjithë njerëzit janë krijuar të barabartë.

Ndërsa ne kemi bërë hapa të mëdhenj drejt barazisë që nga vitet 1960, mbeten disa fusha brenda vendit të punës që mund të kenë nevojë për rregullim. Së pari, hendeku gjinor i pagave ende ekziston. Gratë fitojnë më pak se homologët e tyre meshkuj. Megjithatë, hendeku i pagave zgjerohet kur shikojmë të dhënat për gratë me ngjyrë, indigjene dhe latine.

Marka juaj mund të funksionojë për të siguruar që hendeku i pagave gjinore të mos ekzistojë në kompaninë tuaj, ose të paktën, në ekipin tuaj. Shikoni numrat për të vlerësuar se ku qëndroni. Më pas caktoni një datë se kur do të arrini barazinë e pagave.

Një gjë tjetër që mund të bëni në këtë fushë është të siguroheni që ekipet tuaja të jenë përfaqësuese në të gjitha nivelet brenda organizatës suaj, jo vetëm në pozicionet fillestare ose të nivelit të mesëm të menaxhimit. Të dhënat nga The Society Pages tregojnë që nga viti 2020, 90% e CEO-ve të Fortune 500 janë meshkuj të bardhë, 6.8% janë gra të bardha, 3.4% latino, 2.4% aziatikë lindorë ose jugorë dhe vetëm 1% janë afrikano-amerikanë. Këto shifra në nivelet më të larta janë larg përfaqësuesimit të popullsisë.

Kompania juaj mund të punojë për t’u siguruar që ju të diversifikoni talentin tuaj në të gjitha nivelet. Vlerësoni se si duken numrat tuaj tani, më pas vendosni një objektiv se ku dëshironi të jeni deri në një datë të caktuar. Kompania e teknologjisë Salesforce e ka bërë këtë për fuqinë e saj punëtore, duke deklaruar qëllime të qarta që do të dëshironin të arrinin deri në vitin 2023, duke përfshirë dyfishimin e përfaqësimit të grupeve të nënpërfaqësuara në udhëheqje.

/inc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #35 - Qershor 2024

Ja si sipërmarrës të guximshëm përmes inovacionit ndikojnë industri të tëra!

 

Ky numër i revistës mund të quhet numri i dedikuar sipërmarrësve, nismëtarëve dhe inovatorëve. Atyre të cilët me guxim, këmbëngulje dhe me risi nxisin transformimin e industrive me ndikim në jetët tona. Këto përvoja, sfida, ide të reja, aplikime dhe bashkëpunime të tyre, vijnë nëpërmjet Business Mag Albania, nr. 35. 

Për ty, që po e mban në dorë këtë revistë, kemi diçka të re! Tani mund të dëgjosh me zë artikujt që lexon tek BusinessMag. 

Në partneritet me Nullius in Verba, sjellim një mënyrë revolucionare për të konsumuar përmbajtjen. Falë teknologjisë së avancuar të AI, tani mund të dëgjoni me zë artikujt tuaj të preferuar në çdo kohë dhe vend, duke ju lejuar të informoheni ndërsa jeni në lëvizje. Ky bashkëpunim inovativ pasqyron përkushtimin tonë për të mbështetur sipërmarrjen dhe zhvillimin e modeleve të suksesshme, duke sjellë përvojë të re dhe vlerë të shtuar për ju si lexues. Skano kodet QR në çdo artikull dhe shijo nga kudo që të jesh një format të ri, mundësuar nga Inteligjenca Artificiale, aplikuar nga një …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0