Çfarë mendon një zonjë 92 vjeçare për Tesla Model X?

Çfarë mendon një zonjë 92 vjeçare për Tesla Model X?


Tesla është një nga kompanitë kryesore që po merr pjesë në Revolucionin e ri Industrial. Edhe për brezin e lindur në vitet 90, makinat elektrike, jane ende diçka, thuajse e “çuditshme”.

Pak ditë më parë Elon Musk prezantoi Roadster e ri dhe Semi. Të paktën sipas numrave, mendohet që ato të jenë makina më e shpejtë dhe kamioni më i shpejtë i prodhuar ndonjë herë. Nga sa është përmendur,Roadster përshpejton nga 0 në 100km/h në vetëm 1.9 sekonda. Kurse Semi, për 5.0 sekonda. Ato pritet të jenë mjete revolucionare jo vetëm për kompaninë, por edhe për industrinë në tërësi. Makinat me djegie të brendshme, për pak kohë do t’i posedojnë vetëm puristët.

Lexoni: Kjo është Tesla Roadster, makina më e shpejtë e prodhuar ndonjëherë

Tesla ka avantazh gjithashtu edhe çmimin. Roadster i ri do të kushtojë rreth $200.000. Ndërkohë që për të njëjtën performancë, të duhet të paguash mbi $500.000 për një makinë të zakonshme. Tesla gjithashtu ka edhe një “cool factor” për shkak të të qënit elektrike. Makinat e shpejta tashmë nuk blihen më vetëm nga që me të vërtetë i njohin makinat. E vetmja gjë që mund ta ndali Tesla, janë vetëm problemet e saj të brendshme me prodhimin.

Por, një ide ka lëvizur nëpër mendjet tona për shumë kojë.

Çfarë mendon një person në moshë për një Tesla?

Në rastin konkret, Roosi, një zonjë 92 vjeçare nga Tallinn i Estonisë, prezantohet për herë të parë me një Tesla Model X. Ajo ka një jetë të tërë që drejton një automjet. Por, të gjitha këto kanë qenë kryesisht makina të epokës sovjketike. Makina e saj është një Moskvitch i prodhuar 43 vitë më parë. Kjo kompani është krijuar në vitin 1929, e cila deklaroi falimentin në vitin 2002. Ndihma e shteti Rus bëri që kjo kompani të “jetonte” edhe për pak kohë.

Ajo është një makinë minimalistike, po aq sa fuqia e saj motorrike. Një mjet transporti, i cili ka mundur t’i bëjë ballë kohës.

Por çfarë mendon zonja Roosi për një Tesla Model X?

https://youtu.be/S92YHx4Vqe0

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0