Çfarë këshillash duhet të keni parasysh kur rrisni biznesin tuaj

Çfarë këshillash duhet të keni parasysh kur rrisni biznesin tuaj


Njerëzit duan të japin këshilla. Nga mënyra se si të bëni biftekun e përsosur, si të rrisni fëmijët tuaj, shumë mendojnë se mund të ndajnë të drejtën të japin këshilla, se si të përmirësojnë jetën e të tjerëve. Biznesi nuk është ndryshe. Karriera juaj është një udhëtim që do të jetë i mbushur me të papritura, për t’ju thënë saktësisht se çfarë të bëni, si ta bëni dhe kur ta bëni atë.

Është konfuze kur je sipërmarrës për herë të parë, CEO, drejtues, ose të gjitha më lart. Ju jeni të zgjuar, nëse jeni duke marrë vendimin e duhur. Kërkimi i këshillave nga të tjerët është natyrisht reagimi juaj i parë, për çdo situatë të vështirë që lind.

Lexo: Sekretet e marketingut dixhital që do t’ju ndihmojnë të rrisni biznesin tuaj

Pyesni ndonjë sipërmarrës të suksesshëm dhe ai mund të tregojë madje për disa që mund të kenë ndryshuar trajektoren e karrierës së tyre. Manish Chandra, CEO dhe Themeluesi i Poshmark, ka ndodhur të jetë një nga ata përfituesit me fat të këshillave të vlefshme që ndryshoi mënyrën se si drejtonte kompaninë e tij.

Mandy Gilbert CEO, tregon: “Në një bisedë të fundit që patëm, ai shprehu se në fillim të biznesit të tij, bëri një gabim duke u përpjekur të bënte shumë gjëra në të njëjtën kohë. Mentori i tij e quajti këtë YAFO. Kjo këshillë më ndihmoi të shoh sfidat që sindroma YAFO mund të krijojë, – tha Chandra. Kjo ndryshoi mënyrën se si formova kompaninë. Mësova të zgjerohem vetëm në tregjet e reja, kur ne ishim vërtet të gatshëm, në vend që të përpiqeshim të ishim gjithçka në çdo kohë”.

Këshillat e mira janë të vështira për t’u realizuar, por kur t’i zbatoni, mund të ndryshojë gjithçka. Pra, këtu janë disa këshilla. Për të pyetur veten dhe për të deshifruar mendimin e kujt ia vlen të dëgjosh dhe kujt ia vlen të injorosh.

  1. Kush është burimi juaj?

Nëse bankieri juaj fillon t’ju japë këshilla mjekësore, a do ta merrnit mendimin e tij seriozisht? (Shpresoj që përgjigjia të jetë jo.) Mendoni për personin që po ju jep dy centë. Nëse ai ka një histori në udhëheqje të suksesshme, respekt nga kolegët e tyre dhe më e rëndësishmja, ka bërë gabime dhe mësuar prej tyre, atëherë ka të ngjarë që dikush ia vlen t’i kushtojë vëmendje më të madhe.

  1. A ju bënë pyetje?

Para se dikush mund t’ju japë udhëzime “të shëndosha”,  duhet të bëjë diçka thelbësore për besueshmërinë: duke ju bërë pyetje. Ashtu si nuk mund t’i jepni dikujt udhëzime derisa ta njihni destinacionin e tij, gjithashtu nuk duhet të kërkoni informacion pa e ditur figurën e plotë.

Këto pyetje duhet të jenë depërtuese. Ata duhet të pyesin për numrat, faktet dhe marrëdhëniet. Ky person duhet të jetë vërtet i interesuar se kush jeni, çfarë po bëni dhe si e bëni atë. Nëse ndiheni sikur jeni në një intervistë, atëherë e dini se do të merrni disa këshilla të menduara mirë dhe të vlefshme.

Lexo: 10 këshilla se si të bëni më të lehtë udhëtimin tuaj të biznesit

  1. Çfarë thonë personat që janë më të mëdhenj se ju?

Verifikimet me persona më të vjetër me të vërtetë nuk gënjejnë. Mund të tingëllojë klishe, por është e vërtetë. Nëse ndiheni sikur udhëzimi që keni marrë duket i gabuar, i pasaktë ose thjesht ju jep ndjenjën e gabuar, mos i injoroni instiktet tuaja.

Burimi: INC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0