Çfarë kemi të përbashkët Bill Gates, Jeff Bezos dhe unë?

Çfarë kemi të përbashkët Bill Gates, Jeff Bezos dhe unë?


Jeff Bezos dhe Bill Gates mund të jenë dy njerëzit më të pasur në planet, por kjo nuk do të thotë që ata nuk i lajnë pjatat.

Të dy miliarderët thonë se ata i lajnë pjatat dhe gotat çdo natë pas darkës.

Në një intervistë me Ceo-n e BusinessInsider Henry Blodget, Bezos tha se larja e pjatave është pjesë e rutinës së tij.

“Unë i laj pjatat çdo natë,” tha Bezos, i cili gëzon një pasuri prej 95 miliardë $. “Jam i sigurt që kjo është gjëja më femërore që bëj,” tha ai duke qeshur.

Gates, momentalisht njeriu i dytë më i pasur në botë, jo vetëm që i lan pjatat, por edhe e pëlqen këtë gjë.

I pyetur nga Reddit “Ask Me Anything”, në vitin 2014, “Cila është gjëja më e veçantë që bën që askush nuk mund ta imagjinojë?” Gates, pasuria e të cilit është 89.2 miliardë $, u përgjigj, “Unë laj pjatat çdo mbrëmje dhe më pëlqen shumë kjo gjë.”

Edhe pse mund t’ju vijë për të qeshur, shkenca mendon se pas këtij aktiviteti mund të ketë ndonjë sekret. Studime të shumta kanë zbuluar se larja e pjatave redukton stresin dhe rrit kreativitetin.

Një studim i Universitetit Shtetëror të Floridës zbuloi se studentët, të cilët ishin të fokusuar gjatë larjes së enëve (dmth. fokusi në frymëmarrje dhe prekje, aroma dhe të shijuarit e procesit) panë një ulje të nivelit të tyre të stresit dhe një nxitje në frymëzim. Ndjesia e ujit të ngrohtë ose era e sapunit stimulojnë trurin.

Një tjetër studim i Universitetit të Kalifornisë, Santa Barbara, zbuloi se kryerja e detyrave të pamenduara lejon që truri të aftësohet dhe të angazhohet në zgjidhjen kreative të problemeve.

Për shembull, njerëzit të cilët e përfunduan të parët një detyrë “të mërzitshme”, si kopjimi i numrave nga një libër telefonik, ishin në gjendje të mendonin më shumë në mënyrë kreative, sipas një studimi të Universitetit të Lancashire-it Qendror.

Mendoni pak: Kur i merrni idetë tuaja më të mira? A ndodh kur jeni të ulur në tavolinën tuaj duke pritur që ato të vijnë? Apo kur nuk jeni të fokusuar gjatë kohës duke bërë dush ose duke bërë ushtrime fizike dhe një mendim i shkëlqyer papritur lind në kokën tuaj?

Procesi aspak argëtues i larjes së pjatave mund t’ju ofrojë të njëjtën gjë.

Pra, herën tjetër kur të shihni një pirg me pjata të palara në lavaman, mos u tregoni indiferent, por përvishni mëngët dhe futjuni punës. Ky aktivitet do t’ju ndihmojë të jeni më të qetë dhe më kreativë.

/Artikulli u publikua më parë në faqen 5 të numrit 15 të revistës Business Magazine Albania. Business Magazine Albania është revista e parë dixhitale me përmbajtje origjinale në shqip të orientuar nga fusha e biznesit. Ju mund të Shfletoni Këtu nr. 15 të saj.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0