Çfarë është teknologjia 4K? - Business Magazine Albania

Çfarë është teknologjia 4K?


Ultra HD, e njohur gjithashtu edhe si 4K, është tashmë e pranishme pothuajse në çdo markë të prodhimit të televizorëve dhe monitorëve por edhe ne videot online. Fillimisht u mendua vetëm për teknologjinë e lartë, por tani po bëhet shumë e përhapur dhe e përdorur.

Por çfarë do të thotë për ne kjo teknologji? Si mund të na shërbejë? Ku ndryshon ajo nga teknologjitë e mëparshme?

Thënë me fjalë të thjeshta, 4k ka një rezolucion më të mirë se teknologjitë e mëparshme, që do të thotë një numër më i madh pikselash (fizikisht). Nëse i afrohesh mjaftueshëm dhe përdor një xham zmadhues të thjeshtë mund t’i dallosh lehtësisht.

Një ekran 4k ka 3,840 piksela në shtrirje horizontale dhe 2,160 piksela vertikalisht, pra po flasim për një ekran me 8 milionë piksela në total që do të thotë rreth 4 herë më shumë se televizorët HDTV me rezolucion 1080.

Termi 4k nuk është shumë i “saktë” sepse teknologjia quhet zyrtarisht Ultra HD, ndërsa 4k është standardi i kinemasë që është rreth 4,096×2,160 piksela, por ndryshim shumë i vogël në cilësi dhe lehtësia që të krijon për ta thënë si emër, e ka bërë termin “4k” shumë të përdorur dhe pothuajse zyrtar.

Për të parë video, filma apo programe televizive në 4k, përveç një televizori 4k do t’ju duhet dhe një burim 4k. Por lajmi i mirë është që shumica e televizorëve 4k e kanë këtë burim të implementuar që në fabrikim. Nëse jo, përsëri është diçka që mund të zgjidhet, mjafton të përdorni një pajisje blu-ray në 4k ose një kompjuter console 4k ose dhe një media streamer të thjeshtë.

Kabujt marrës audio-video HDMI 2.0 mund të suportojnë teknologjinë 4k, ndërsa HDMI 1.4 mund të suportojë disa tipe 4k por jo të teknologjisë HDR.

“Na pëlqen ne apo jo, 4k është e ardhmja e teknologjisë, shumë shpejt të gjithë filmat, spektaklet dhe videot prestigjioze do të jenë në 4k”.

 

/Ky artikull u publikua së pari nga TechSot.al. Business Magazine Albania ka të drejta të plota të ripublikimit të këtij artikulli, në bazë të marrëveshjes mes palëve.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0