Çfarë është më e rëndësishmja në një CEO: Modestia, autenticiteti apo empatia? - Business Magazine Albania

Çfarë është më e rëndësishmja në një CEO: Modestia, autenticiteti apo empatia?

Çfarë është më e rëndësishmja në një CEO: Përulësia, autenticiteti apo empatia?

Disa javë më parë, Stephanie Mehta, CEO i “Mansueto Ventures”, shkroi një artikull duke propozuar që cilësia më e rëndësishme që duhet të kenë CEO-t është modestia. Sipas Tim Ryan, një partner në “PricewaterhouseCoopers” në SHBA, udhëheqësit modernë duhet të jenë të guximshëm, të gatshëm të marrin rreziqe, të pranojnë dështimet dhe të kenë modestinë për të korrigjuar gabimet e tyre.

Disa lexues nuk u ranë dakort me idenë se modestia është karakteristika më e rëndësishme për CEO-të. Konsulenti Brian Faulkner beson se të jesh një person empatik është më e rëndësishme, pasi kërkon një kuptim të thellë të sfidave dhe mundësive të ndryshme me të cilat përballet një lider. Ndërkohë, David Meadvin argumenton se autenticiteti është edhe më thelbësor, veçanërisht për shefat ekzekutivë më të rinj. Ai thekson rëndësinë e të qenit të vetëdijshëm me pikat e forta dhe të dobëta të dikujt, duke sugjeruar se mund të jetë më efektive të kërkosh të tjerë që janë më të pajisur për të përballuar detyra të caktuara.

lexo edhe:Mos i bëni asnjëherë këto veprime, nëse nuk doni ta kufizoni suksesin e biznesit tuaj

Empatia, autenticiteti dhe modestia janë të treja njësoj të rëndësishme, ndoshta për disa njëra më shumë se tjetra. Këto cilësi dikur u hodhën poshtë si “aftësi dytesore”, por tani njihen si komponentë thelbësorë të lidership-it.

Ato janë të ndërthurura bashk. Pyetem Mark Smucker, president dhe CEO i kompanisë ”J.M. Smucker”, se çfarë do të thotë autenticiteti për të. “Empati për punonjësit e tij dhe modesti duke pranuar se ai nuk i ka të gjitha përgjigjet.” U pergjigj ai.

Ai beson se autenticiteti përfshin të qenit i vërtetë dhe i mendjehapur. Ai dëshiron që punonjësit e tij të kuptojnë jo vetëm atë që po bën kompania, por edhe arsyet e këtyre veprimeve. Ai pranon se fuqia e tij punëtore përbëhet nga individë me role të ndryshme jashtë punës, si prindërit, fëmijët, miqtë dhe të tjerë të rëndësishëm. Ai i vlerëson dhe respekton këto role dhe përgjegjësitë që vijnë me to. Për më tepër, ai beson në njohjen dhe adresimin e sfidave në mënyrë që ekipi të mund të bashkëpunojë për të marrë vendimet më të sakta.

Cili tipar ka më shumë rëndësi për ju?

A mund të konsiderohet empatia, autenticiteti ose modestia tipari kryesor i CEO-ve? Mund të argumentohet se përgjigja është një kombinim i të treve.

Cilat cilësi thelbësore të lidershipit besoni se janë të nevojshme për një udhëheqës modern? Ndani mendimet tuaja

Inc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0