Çfarë duhet të dini për Google AdWords dhe Google Analytics?

Çfarë duhet të dini për Google AdWords dhe Google Analytics?

~4 minuta lexim


Google AdWords është sistemi që Google ka zhvilluar për të ndihmuar marketerët të reklamojnë produktet ose shërbimet e tyre në Google Search, portalet e lidhura dhe videot në YouTube.

Ju mund të përdorni reklamimin online për të sjellë përdoruesit e targetuar në website-in tuaj, por së pari duhet të kuptoni bazën e Google AdWords.

Në këtë trajnim 3 ditor, ju do të mësoni në lidhje me reklamimin PPC (pay-per-click) dhe më pas t’i përdorni këto njohuri për të promovuar online produktet dhe shërbimet tuaja. Një pikë kyçe që do të trajtohet gjatë trajnimit do të jetë edhe Google Analytics, me anën e të cilës ju do të mund të kuptoni më shumë rreth sjelljes së klientëve tuaj dhe trafikut në faqen që menaxhoni.

Trajnimi organizohet nga kompania më e re në treg, Mindset 3 Consulting, në datat 26-28 Shtator.

Nxitoni të prenotoni biletën tuaj sepse kanë mbetur vetëm 3 ditë nga trajnimi!

Kujt i shërben trajnimi?

– Profesionistëve të fushës së Marketingut
– Specialistëve dhe menaxherëve të stafit të departamentit të Marketingut
– Bizneset që tregtojne online (E-Commerce) dhe/ose operojnë në fushën e shitjeve
– Kompanitë që eksportojnë në tregjet e huaja
– Studentë të Marketingut

Temat të cilat do të trajtohen janë:

– Bazat e Google AdWords
– Përgatitja e strategjisë dhe implementimi i fushates
– Menaxhimi dhe optimizimi i një fushate nëpërmjet KPI
– Zgjedhja e fjalëve të duhura kyç
– Reklamim në Google Search, Portale, YouTube.
– Bazat në Google Analytics
– Matja dhe leximi i rezultateve të fushatës

Trajnues: Miroslav Varga dhe Igor Jurić

Miroslav Varga është specialist i motorrit të kërkimit dhe i reklamimit online, me njohuri të thella të AdWords të Google. Ai është folës në TEDx, multilingual, me eksperiencë dhe i specilaizuar në optimizimin e llogarive, analizat statistikore dhe me të dhënat. Flet rrjedhshëm gjuhën kroate, gjermanisht dhe anglisht.

Miroslav është trajnues i certifikuar për Google AdWords dhe lektor i marketingut online në shkolla dhe institucione të ndryshme. Gazmor dhe njeri i ngrohtë me shumë interesa. Ai njihet dhe si ‘gjyshi’ i GAIQ (Google Analytics Individual Qualification) në rajon.

Igor Jurić është Digital Marketing Account Manager në kompaninë Escape Ltd, me vendndodhje në Kroaci. Ai është gjithashtu Account Manager dhe bashkë-themelues i Adloomen, një kompani kroate e cila merret me menaxhimin e fushatave të Google AdWords për biznese të vogla dhe të mesme (krijimin dhe optimizimin e llogarive, auditimin e llogarive dhe fushata të ndryshme për kërkim dhe shfaqje).

Pushimet për kafe dhe dreka për 3 ditët janë të përfshira në çmim.
ÇMIMI duke përfshirë dhe TVSH: 199 €.

Klikoni këtu për të parë se cilat janë temat që do të zhvillohet gjatë 3 ditëve.

Email: info@mindset3consulting.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Bëje me pasion ose mos e bëj fare.”
— Rosa Nouchette Carey
Must watch
Business Mag Nr. #38 - Qershor 2025

Shqipëria është sot më pranë se kurrë Bashkimit Europian. Hapat integrues të ekonomisë drejt njëjtësimit me standardet europiane, transformimi digjital, ligji për mbrojtjen e të dhënave, qasja ndaj inovacionit dhe mbrojtja e pronës intelektuale, janë të gjitha tregues të një Shqipërie që po zhvillohet me ritme të kënaqshme.

Kjo nuk është më Shqipëria e viteve të gjumit institucional dhe të një sektori privat që rri në pritje. Sot, vendi është në lëvizje. Nga hapësirat e betonit gri të Piramidës në Tiranë, ku të rinjtë po programojnë të ardhmen, e deri te sipërmarrjet që sjellin zgjidhje inovative dhe injektojnë ritëm e ambicie në treg, po ndërtohet një ekonomi që kërkon të jetë pjesë e botës së zhvilluar.

“Krijo, por mbro!” – ky apel i DPPI-së duhet të shkruhet në çdo zyrë, studio, fabrikë apo laborator. Nuk ka zhvillim pa siguri ligjore, dhe nuk ka ekonomi kreative pa mbrojtje të së drejtës autoriale.
Në të njëjtën kohë, Bashkimi Europian po zgjat dorën me fonde dhe projekte konkrete. Nga modernizimi i rrjetit hekurudhor tek financimi i startup-eve dhe sipërmarrjeve të gjelbra, mbështetja e BE-së po i jep frymë një transformimi të qëndrueshëm ekonomik. Platformat si Think Big dhe programet e edukimit digjital janë duke krijuar një ekosistem të ri për inovacionin.

Për bizneset shqiptare, e tashmja është një mundësi që nuk mund të shpërdorohet. Standardet …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0