Çfarë duhet të dini për Google AdWords dhe Google Analytics?

Çfarë duhet të dini për Google AdWords dhe Google Analytics?


Google AdWords është sistemi që Google ka zhvilluar për të ndihmuar marketerët të reklamojnë produktet ose shërbimet e tyre në Google Search, portalet e lidhura dhe videot në YouTube.

Ju mund të përdorni reklamimin online për të sjellë përdoruesit e targetuar në website-in tuaj, por së pari duhet të kuptoni bazën e Google AdWords.

Në këtë trajnim 3 ditor, ju do të mësoni në lidhje me reklamimin PPC (pay-per-click) dhe më pas t’i përdorni këto njohuri për të promovuar online produktet dhe shërbimet tuaja. Një pikë kyçe që do të trajtohet gjatë trajnimit do të jetë edhe Google Analytics, me anën e të cilës ju do të mund të kuptoni më shumë rreth sjelljes së klientëve tuaj dhe trafikut në faqen që menaxhoni.

Trajnimi organizohet nga kompania më e re në treg, Mindset 3 Consulting, në datat 26-28 Shtator.

Nxitoni të prenotoni biletën tuaj sepse kanë mbetur vetëm 3 ditë nga trajnimi!

Kujt i shërben trajnimi?

– Profesionistëve të fushës së Marketingut
– Specialistëve dhe menaxherëve të stafit të departamentit të Marketingut
– Bizneset që tregtojne online (E-Commerce) dhe/ose operojnë në fushën e shitjeve
– Kompanitë që eksportojnë në tregjet e huaja
– Studentë të Marketingut

Temat të cilat do të trajtohen janë:

– Bazat e Google AdWords
– Përgatitja e strategjisë dhe implementimi i fushates
– Menaxhimi dhe optimizimi i një fushate nëpërmjet KPI
– Zgjedhja e fjalëve të duhura kyç
– Reklamim në Google Search, Portale, YouTube.
– Bazat në Google Analytics
– Matja dhe leximi i rezultateve të fushatës

Trajnues: Miroslav Varga dhe Igor Jurić

Miroslav Varga është specialist i motorrit të kërkimit dhe i reklamimit online, me njohuri të thella të AdWords të Google. Ai është folës në TEDx, multilingual, me eksperiencë dhe i specilaizuar në optimizimin e llogarive, analizat statistikore dhe me të dhënat. Flet rrjedhshëm gjuhën kroate, gjermanisht dhe anglisht.

Miroslav është trajnues i certifikuar për Google AdWords dhe lektor i marketingut online në shkolla dhe institucione të ndryshme. Gazmor dhe njeri i ngrohtë me shumë interesa. Ai njihet dhe si ‘gjyshi’ i GAIQ (Google Analytics Individual Qualification) në rajon.

Igor Jurić është Digital Marketing Account Manager në kompaninë Escape Ltd, me vendndodhje në Kroaci. Ai është gjithashtu Account Manager dhe bashkë-themelues i Adloomen, një kompani kroate e cila merret me menaxhimin e fushatave të Google AdWords për biznese të vogla dhe të mesme (krijimin dhe optimizimin e llogarive, auditimin e llogarive dhe fushata të ndryshme për kërkim dhe shfaqje).

Pushimet për kafe dhe dreka për 3 ditët janë të përfshira në çmim.
ÇMIMI duke përfshirë dhe TVSH: 199 €.

Klikoni këtu për të parë se cilat janë temat që do të zhvillohet gjatë 3 ditëve.

Email: info@mindset3consulting.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0