Çfarë duhet dhe nuk duhet ti thoni stafit tuaj - Business Magazine Albania

Çfarë duhet dhe nuk duhet ti thoni stafit tuaj

Udhëheqësit e mëdhenj përcaktohen nga ajo që bëjnë dhe nga ajo që thonë: Frymëzimi, motivimi, sigurimi i qartësisë dhe fokusit dhe rrënjosja e një ndjenje të vërtetë misioni dhe qëllimi.

Këtu janë pesë gjëra që liderët më të mirë nuk i thonë kurrë.

1. “Dëgjoj atë që po thua, por …”

Thuaj se një punonjës vjen tek ju me një ide për të përmirësuar një proces. Ai ka identifikuar një problem dhe ka zhvilluar atë që mendon se është një zgjidhje e zbatueshme. Ju nuk jeni dakord, por gjëja e fundit që duhet të bëni është të shtypni iniciativën e tij. Kështu që ju i thoni: “Dëgjoj atë që po thua, por ne nuk mund ta marrim përsipër atë projekt.”Nga këndvështrimi juaj, ju i vërtetuat idetë e tij dhe i mbrojtët ndjenjat e tij. Nga këndvështrimi i tij, ju nuk kuptoni: Po ta kuptonit, do të pajtoheni. Nëse nuk jeni dakord, thoni pse, duke përdorur të dhëna, fakte dhe logjikë.Dhe pastaj dëgjoni përgjigjen sepse atëherë të dy mund të arrini në zgjidhjen perfekte.

2. “Nuk keni kohë”

Një detyrë që zgjat pesë minuta mund të jetë më e rëndësishme se ajo që zgjat pesë orë. Në vend që të inkurajoni përmes minimizimit, inkurajoni përmes ndikimit. Thuaj pse një detyrë është e rëndësishme. Thuaj pse një detyrë është kuptimplotë. Sepse çdo detyrë është e rëndësishme, pavarësisht se sa e shpejtë apo e lehtë për t’u realizuar.

3. “Kam nevojë që të qetësohesh”.

Ndoshta punonjësi që sapo hyri në zyrën tuaj për të shfryer duhet të qetësohet. Por gjithsesi: Të thuash “qetësohu” shërben vetëm për të mërzitur më shumë njerëzit. Në vend të kësaj, dëgjoni. Jini empatik. Lëvizni me kokë në vendet e duhura. Mos harroni kurrë se vërtetimi i ndjenjave të një personi tjetër nuk do të thotë se jeni dakord me ndjenjat e tyre; thjesht do të thotë të kuptoni se ata ndihen ashtu siç ndihen.Bëjeni këtë, dhe më në fund njerëzit do të qetësohen.

4. “Në fakt jam dakord me ty”.

Komplimentet e sinqerta ju bëjnë të ndiheni mirë me veten. Komplimentet e dorës së dytë të lënë të mendosh: “Prit – çfarë?”Shtimi i “në të vërtetë” e kthen atë një kompliment në një kritikë, duke nënkuptuar se jeni të befasuar që do të ndani ndonjëherë të njëjtin mendim. Lëreni frazën; “në të vërtetë”. Qëllimi i lavdërimit është të shpërblejë, të njohë, dhe të inkurajojë.

5. “Në fund të ditës …”

Shpesh, kur mungojnë argumentat dhe faktet, shefat përdorin shprehjen “në fund të ditës unë jam shefi dhe kjo duhet bërë kështu.” Padyshim që autoriteti jepet ose caktohet, por autoriteti i vërtetë fitohet. Për t’i ndihmuar punonjësit tuaj të kuptojnë pse një ide ka kuptim, pse një proces duhet të ndryshojë, pse duhet marrë një drejtim, përfshini gjithmonë fjalën “sepse”. Dhe pastaj sigurohuni që të keni një “sepse” kuptimplotë, bindëse dhe të mbrojtur nga shumë fakte. Përndryshe ju jeni duke diktuar, nuk jeni duke udhëhequr.Inc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0