CEO i Nvidia na mëson se si të kthejmë një ide, në një kompani 1.4 trilion dollarëshe - Business Magazine Albania

CEO i Nvidia na mëson se si të kthejmë një ide, në një kompani 1.4 trilion dollarëshe

CEO i Nvidia na mëson se si të kthejmë një ide, në një kompani prej 1.4 trilion dollarëshe

Si ta ktheni një ide, në një kompani që ndryshon botën? Kjo pyetje pikante është në krye të mendjes për shumicën e sipërmarrësve që mbeten CEO të kompanive që ata themeluan. Për të qëndruar CEO gjatë gjithë rrugëtimit nga ideja në një kompani me rritje të shpejtë, ju nevojitet “uri njohëse” , një kërkim i pafund për aftësi dhe njohuri të reja për të zgjidhur problemet e reja me të cilat përballet një lider gjatë udhëtimit të tij sipërmarrës.

Një person që duket se ka uri të pakufishme njohëse është Jensen Huang, në vitin 1993, ai bashkëthemeloi Nvidia në  San Jose, Kaliforni. Tridhjetë vjet më vonë, gjigandi i dizajnit të çipave kontrolloi rreth 85% të tregut për njësitë e përpunimit të grafikëve të përdorura për të trajnuar dhe operuar chatbot me AI si ChatGPT. Kjo ndihmoi në rritjen e aksioneve të Nvidia me 245% në 2023 – kështu që kompania e mbylli vitin me një kapitalizim të tregut të aksioneve prej 1.2 trilion dollarë.

Gjasat janë të mira që nuk do ta arrini atë nivel suksesi, por ka ende mësime të vlefshme që mund të mësoni nga udhëtimi sipërmarrës i Huang. Këtu janë tre që duken si më të zbatueshmet universalisht.

1. Mos lejoni që pengesat t’ju rrëzojnë

Një nga karakteristikat më të rëndësishme që dallon sipërmarrësit e suksesshëm nga kolegët e tyre është aftësia për të trajtuar pengesat në mënyrë efektive.Huang është përballur dhe kapërcyer pengesa të tilla në mënyrë efektive. Sipas Wall Street Journal, Nvidia i mbijetoi dy periudhave kohore, në 2002 pas rrëzimit të dot-com dhe në fillim të krizës financiare të 2008 kur Huang duroi presionin për shkak të rënies së kërkesës për produktet e saj. Kjo i mësoi atij se si të menaxhonte pengesat, kur je një muaj larg falimentimit të biznesit. Gjatë asaj periudhe të dytë krize, Nvidia zhvilloi strategjinë GPU nga e cila varet suksesi aktual i kompanisë. Huang tha se nuk do të kishte nisur Nvidia nëse do ta dinte se sa të dhimbshme dhe të sikletshme do t’i gjendej ato pengesa. Për fat të mirë, për klientët dhe investitorët e Nvidia, kur ai ishte në mes të këtyre sfidave, Huang e udhëhoqi kompaninë në drejtimin e duhur.

2. Vazhdoni të inovoni
Asnjë industri nuk është e imunizuar nga ndryshimi i teknologjisë, konkurrentët e rinj dhe ndryshimi i preferencave të klientëve. Për të mbijetuar dhe mbështetur rritjen, kompanitë duhet të vazhdojnë të inovojnë. Në të vërtetë, nevoja për të inovuar është thelbësore veçanërisht kur një kompani ka arritur dominimin e tregut, sepse atëherë disa liderë fillojnë të  luftojnë më fort për të mbrojtur të kaluarën sesa për të krijuar një të ardhme të ndritur. Midis 2006 dhe 2023, aftësitë e akumuluara të Nvidia i mundësuan kompanisë të ndërtonte një epërsi të vështirë për t’u kapërcyer në treg për GPU-të gjeneruese të AI.

Këto avantazhe konkurruese përfshijnë:

Krijimi i software-t për programimin e GPU-ve. Duke filluar në vitin 2006, Nvidia krijoi software të quajtur CUDA  për t’u mundësuar zhvilluesve të aplikojnë GPU-të e saj në fusha të ndryshme si fizika dhe simulimi kimik. Në vitin 2012, studiuesit përdorën çipat për të identifikuar me saktësi një mace, sipas Forbes.

Ndërtimi i çipave më të shpejtë çdo disa vjet dhe zgjerimi në kompjuterë të plotë. Nvidia shpërndau vazhdimisht çipa më të shpejtë çdo disa vite. Në vitin 2017, ajo filloi të përshtasi GPU-të për të trajtuar llogaritjet specifike të AI, shiti çipa ose pllaka qarku për kompani të tjera dhe ofroi kompjuterë të plotë që synonin përpunimin më të shpejtë të AI. Në shtator 2022, Nvidia njoftoi prodhimin e çipave H100 për të përmirësuar operacionet e transformatorëve që trajnuan ChatGPT dhe chatbot të tjerë gjenerues të AI. Në nëntor 2023, Nvidia duke u përballur me konkurrencën nga rivali AMD prezantoi H200, një GPU edhe më të shpejtë.

Lexo edhe:Nvidia lançon H200, çipin e saj më të ri të nivelit të lartë për trajnimin e modeleve të AI

3. Bashkëpunoni me të tjerët për të fituar dhe mbajtur klientët
Për të fituar dhe mbajtur klientët, mund të keni nevojë për aftësi që ju mungojnë. Për të pasur akses në ato aftësi, ju duhet të bashkëpunoni me firmat që janë më të mirat në fushë në aftësitë që i kryeni në mënyrë më pak efektive. Për këtë qëllim, Nvidia bashkëpunon me kompani të mëdha teknologjike si ServiceNow dhe Snowflake dhe financon startup-et. Për shembull, në qershor 2023, Nvidia investoi në një financim prej 1.3 miliardë dollarësh për Inflection AI, i cili përdori paratë për të ndihmuar në financimin e blerjes së 22,000 çipave H100.

Ndonëse mund të mos zotëroni cilësitë teknike dhe drejtuese të Huang, këto tre mësime që qëndrojnë në themel të suksesit të Nvidia mund të jenë të vlefshme për çdo sipërmarrës që i zbaton ato!

inc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0