CargoFlags, startup-i shqiptar i cili po tjetërson industrinë e transportit - Business Magazine Albania

CargoFlags, startup-i shqiptar i cili po tjetërson industrinë e transportit

Cargoflags Business Magazine

CargoFlags është një platformë logjistike e krijuar për të ofruar shërbime digjitale të shpedicionit të mallrave duke bashkuar hapësirën për automjete dhe nevojat e transportit duke siguruar efikasitet të plotë përgjatë procesit. Në këtë intervistë do të gjeni arsyet e krijimit të këij startup-i dhe shumë më tepër.

Si lindi ideja e krijimit të CargoFlags?

Qëllimi ynë ishte të krijonim një platformë miqësore për përdoruesit, për të bashkuar të gjithë subjektet që ofrojnë ose kanë nevojë për shërbime transporti në një hapësirë unike elektronike duke reduktuar kostot e tyre operacionale financiare apo kohore.

Cili është misioni juaj?

Nëpërmjet një qasjeje novatore ndaj aksesit elektronik, ne synojmë të kënaqim klientët tanë duke u ofruar atyre akses të menjëhershëm në një shërbim me cilësi më të lartë i cili përputhet me nevojat e tyre. Platforma jonë është krijuar për të lehtësuar procesin e transportit, duke synuar të sigurojë përdorimin e kapacitetit të plotë për të gjitha mjetet e transportit në secilën rrugë të caktuar, duke eliminuar gjithashtu nevojën për thirrje të shumta telefonike dhe oferta financiare nga kompanitë e klientëve potencialë tek ofruesit e transportit.

Lexo: Aplikacioni carpooling Udhë shtrihet në disa qytete të Shqipërisë

Çfarë është inovative në startup-in tuaj?

Ne ofrojmë një algoritëm inteligjent për kompanitë që të gjejnë përputhjen më të mirë për kamionët ose ngarkesat e tyre. Algoritmi ynë merr në konsideratë të dhënat historike të kompanisë përmes teknikave të inteligjencës artificiale për të siguruar produktivitet dhe vendimmarrje të mirë.

Si kanë reaguar klientët ndaj shërbimit që ofroni?

Për shkak të propozimeve që pasqyrojnë angazhimin tonë për të hequr barrierat midis transportuesve dhe transportuesve, klientët tanë janë të kënaqur që:

  • ne nuk kemi tarifa fillestare, mendojmë se marrëveshja më e drejtë është të fitojmë para nga efiçenca që krijojmë
  • ne fokusohemi vetëm te shërbimi, jo te përpjekjet e marketingut apo zhurmat e mediave sociale.

Kush është audienca juaj e synuar? Si po përpiqeni t’i arrini ato?

Audienca jonë e synuar janë të dyja palët të cilave u ofrojmë platformën tonë, dërguesit dhe transportuesit. Mënyra kryesore për të arritur audiencën tonë të synuar është përmes partnerëve.

Cilat janë planet tuaja për të ardhmen?

Përmirësimi i transparencës dhe krijimi i dyqaneve 1-stop për palët e përfshira në shërbim. Qëllimi ynë është ta përdorim këtë mundësi në treg për të vënë në përdorim sa më mirë AI dhe shumë teknologji të reja për transportuesit në të gjithë Europën.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0