Brian Fanzo, folës në Spark.Me 2019. Zhvillues i podcasteve në teknologji e biznes, spiker ndërkombëtar - Business Magazine Albania

Brian Fanzo, folës në Spark.Me 2019. Zhvillues i podcasteve në teknologji e biznes, spiker ndërkombëtar


Brian Fanzo do të jetë mes spikerave të konferencës Spark.Me që do të mbahet në Tivat në Mal të Zi me 25-26 Maj. Brian është themelues i iSocialFanz, kompani që ka ndihmuar në nxitjen e strategjive dixhitale dhe influencuese me markat më të njohura në botë si Dell, EMC, Adobe, IBM, UFC, Applebees dhe SAP.

Brian vjen nga përvoja të ndryshme. Fillimisht ai ka punuar për Departamentin e Mbrojtjes së SHBA-ve në sigurinë kibernetike, më pas si një Evangjelist Teknologjik në lulëzimin e informatikës cloud. Sot ai është një marketer dixhital dhe një folës i rëndësishmë ndërkombëtar. Ai njihet për frymëzimin dhe mentorimin e bizneseve që të shfrytëzojnë zhvillimin e teknologjisë dhe marketingun dixhital – për të dalë nga zhurma dhe për t’u angazhuar me klientë të të gjitha moshave. Ai ka folur në eventet më të rëndësishme botërore, përfshirë SXSW, Social Media Marketing World, Consumer Electronics Show dhe Mobile world Congress.

Brian zhvillon dy podcast-e të teknologjisë dhe biznesit – FOMOFanz dhe SMACtalk. Gjatë viteve, filozofia e tij #ThinkLikeAFan ka fuqizuar historitë e fushatave të shumë prej kompanive të renditura në Fortune 50 si Periscope, Snapchat and Facebook Live.

Spark.me ka anuncuar tashmë pjesën më të madhe të folësve të konferencës dy ditore: Andrew Keen (autor best-seller ndërkombëtar dhe një nga komentatorët më të njohur në botë për revolucionin dixhital).

Anab Jain (një folëse e TED, dizajnere, regjizore dhe bashkë-themeluese e Superflux, një kompani për inovacionin, dizajnin dhe teknologjinë.), Peter Shankman (i shpallur pesë herë autor bestseller. Ai është ekspert i shërbimit ndaj klientit dhe sipërmarrës serial. New York Times e ka quajtur Peter “një rockstar që di gjithçka për mediat sociale.”

Jeremiah Owyang (konsiderohet si personi kryesor dhe zëri përfundimtar në programet e inovacionit të korporatave dhe ndër të tjera ka punuar me klientë siAdobe, Electrolux, Wells Fargo, Nestle, Cisco, Western Union, Visa, Colgate, Yum dhe Pepsi.), Tom Goodwin (Tom është zëvendës-president dhe kreu i inovacionit pranë Zenith Media, një nga agjencitë më të mëdha të medias në botë, ku ai ka për detyrë t’u paraprijë trendeve të reklamimit.) Cate Murden (themeluese e PUSH, një konsulencë biznesi e bazuar në sjelljen njerëzore. Ka punuar me klientë si Google, Facebook, Twitter, Yahoo, Saatchi & Saatchi, Havas, IMG, HSBC, Sainsbury’s, Vice e shumë të tjerë).

Konferenca është organizuar çdo vit që nga viti 2013, nga Domain.ME, një kompani private që është në ngarkim të domain-it kombëtar të internetit të Malit të Zi – .ME. Që atëherë, ajo u rrit nga një pikë takimi për disa dhjetra entuziastë të teknologjisë dhe geeks në një ngjarje të teknologjisë dhe marketingut për rajonin e Ballkanit dhe më gjerë. Vetëm në 2018, Spark.me mblodhi 580 pjesëmarrës nga 28 vende. Spark.me sjell histori nga zgjidhjet teknologjike më inovative, modele të reja të biznesit, strategji angazhimi të markave, iniciativa për ndryshimin e botës dhe bashkon së bashku biznesin, teknologjinë, udhëheqësit e inovacionit, marketerët, startup-et dhe geeks.

Ju mund të gjeni më shumë informacion në lidhje me konferencën në faqen zyrtare të Spark.me, në faqen në Facebook, në Twitter dhe në Instagram.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0