Brandless, startup-i i blerjeve të së ardhmes

Brandless, startup-i i blerjeve të së ardhmes


Kompania e-commerce Brandless u lançua javën e kaluar, por tashmë po e faturon veten si “Procter& Gamble i millenielëve”. Startup-i shet një shumëllojshmëri të prodhimeve të markës Brandless dhe mallrave shtëpiake, të furnizuar nga prodhuesit e saj dhe të gjitha me çmimin 3$.

Ky startup mori 50 milionë dollarë investime për të shitur prodhimet e panjohura për vetëm 3 dollarë në internet.

Brandless është një startup që po kryen shërbimin për konsumatorët që nuk kujdesen për emrat e markave.

Çdo artikull në dyqanin online ka një logo që tregon se çfarë përbërësish gjenden në të.

Kjo është mënyra sesi ato funksionojnë. Ata punojnë me prodhuesit për të eleminuar “taksën e markës“.

Çdo produkt është tërësisht natyral, ato janë gjithashtu pa gluten dhe organike. 3 $ është çmimi mes vlerës dhe cilësisë.

Tek Brandless gjithashtu mund të blihen sende kuzhine, bukurie, sende personale, shtëpiake dhe sende për zyra.

A është Brandless e ardhmja e blerjeve? Kjo mbetet për t’u parë.

burimi: BInsider

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0