Brandless, startup-i i blerjeve të së ardhmes

Brandless, startup-i i blerjeve të së ardhmes


Kompania e-commerce Brandless u lançua javën e kaluar, por tashmë po e faturon veten si “Procter& Gamble i millenielëve”. Startup-i shet një shumëllojshmëri të prodhimeve të markës Brandless dhe mallrave shtëpiake, të furnizuar nga prodhuesit e saj dhe të gjitha me çmimin 3$.

Ky startup mori 50 milionë dollarë investime për të shitur prodhimet e panjohura për vetëm 3 dollarë në internet.

Brandless është një startup që po kryen shërbimin për konsumatorët që nuk kujdesen për emrat e markave.

Çdo artikull në dyqanin online ka një logo që tregon se çfarë përbërësish gjenden në të.

Kjo është mënyra sesi ato funksionojnë. Ata punojnë me prodhuesit për të eleminuar “taksën e markës“.

Çdo produkt është tërësisht natyral, ato janë gjithashtu pa gluten dhe organike. 3 $ është çmimi mes vlerës dhe cilësisë.

Tek Brandless gjithashtu mund të blihen sende kuzhine, bukurie, sende personale, shtëpiake dhe sende për zyra.

A është Brandless e ardhmja e blerjeve? Kjo mbetet për t’u parë.

burimi: BInsider

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0