Blerësit mund ta duan misionin tuaj social, por ju intereson më shumë shërbimi ndaj klientit - Business Magazine Albania

Blerësit mund ta duan misionin tuaj social, por ju intereson më shumë shërbimi ndaj klientit

shërbimi ndaj klientit

Në vitin 2022, pritet që markat të bëjnë më shumë sesa thjesht të tregtojnë, shesin dhe sjellin fitime. Rritja e Gen-Z, me fuqinë e tyre të shpenzimeve kolektive prej 360 milionë dollarësh, fiton më shumë përfshirje, diversitet dhe veprim nga markat se kurrë më parë.

Por mënyra se si i trajtoni klientët tuaj vazhdon të mbretërojë si arsyeja kryesore që konsumatorët, përfshirë Gen-Z, të mbrojnë biznesin tuaj. Në nivel global, 94 përqind e klientëve konsiderojnë se sa mirë i trajton një markë konsumatorët e saj përpara se të bëjë një blerje, sipas një raporti të vitit 2022 nga eMarketer dhe Insider Intelligence. Përvoja e konsumatorit renditet në vendin e parë, e ndjekur nga trajtimi i punonjësve (85 përqind) dhe praktikat mjedisore (78 përqind). Një tjetër 73 përqind e konsumatorëve thanë se reagimi dhe veprimet e një marke ndaj ngjarjeve të padrejtësisë racore ndikojnë në vendimin e tyre për të blerë nga një kompani.

Lexoni: Meditimi mund t’ju shpëtojë jo vetëm jetën, por edhe biznesin!

Pavarësisht se shumë konsumatorë i renditin shqetësimet globale si mjedisi, çështjet sociale dhe trajtimi i punonjësve si konsiderata përpara se të bëjnë një blerje nga një markë, të dhënat tregojnë se mesazhet nuk përkthehen në portofolin e tyre. Vetëm 27 përqind e klientëve në mbarë botën raportuan ndërrimin e markave për t’u përshtatur më mirë me vlerat e tyre personale.

Në vend të kësaj, gjysma e konsumatorëve në mbarë botën raportuan se kohët e fundit kanë ndërruar markat për të marrë shërbim më të mirë ndaj klientit, duke e bërë të qartë se mënyra se si e trajtoni bazën tuaj të konsumatorëve është ende e rëndësishme. Marrëveshjet më të mira të markave dhe cilësia e produktit ishin arsye të tjera që klientët kërkonin diku tjetër për nevojat e tyre.

/inc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0