Blerësit mund ta duan misionin tuaj social, por ju intereson më shumë shërbimi ndaj klientit - Business Magazine Albania

Blerësit mund ta duan misionin tuaj social, por ju intereson më shumë shërbimi ndaj klientit

shërbimi ndaj klientit

Në vitin 2022, pritet që markat të bëjnë më shumë sesa thjesht të tregtojnë, shesin dhe sjellin fitime. Rritja e Gen-Z, me fuqinë e tyre të shpenzimeve kolektive prej 360 milionë dollarësh, fiton më shumë përfshirje, diversitet dhe veprim nga markat se kurrë më parë.

Por mënyra se si i trajtoni klientët tuaj vazhdon të mbretërojë si arsyeja kryesore që konsumatorët, përfshirë Gen-Z, të mbrojnë biznesin tuaj. Në nivel global, 94 përqind e klientëve konsiderojnë se sa mirë i trajton një markë konsumatorët e saj përpara se të bëjë një blerje, sipas një raporti të vitit 2022 nga eMarketer dhe Insider Intelligence. Përvoja e konsumatorit renditet në vendin e parë, e ndjekur nga trajtimi i punonjësve (85 përqind) dhe praktikat mjedisore (78 përqind). Një tjetër 73 përqind e konsumatorëve thanë se reagimi dhe veprimet e një marke ndaj ngjarjeve të padrejtësisë racore ndikojnë në vendimin e tyre për të blerë nga një kompani.

Lexoni: Meditimi mund t’ju shpëtojë jo vetëm jetën, por edhe biznesin!

Pavarësisht se shumë konsumatorë i renditin shqetësimet globale si mjedisi, çështjet sociale dhe trajtimi i punonjësve si konsiderata përpara se të bëjnë një blerje nga një markë, të dhënat tregojnë se mesazhet nuk përkthehen në portofolin e tyre. Vetëm 27 përqind e klientëve në mbarë botën raportuan ndërrimin e markave për t’u përshtatur më mirë me vlerat e tyre personale.

Në vend të kësaj, gjysma e konsumatorëve në mbarë botën raportuan se kohët e fundit kanë ndërruar markat për të marrë shërbim më të mirë ndaj klientit, duke e bërë të qartë se mënyra se si e trajtoni bazën tuaj të konsumatorëve është ende e rëndësishme. Marrëveshjet më të mira të markave dhe cilësia e produktit ishin arsye të tjera që klientët kërkonin diku tjetër për nevojat e tyre.

/inc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0