Bizneset e vogla shqiptare trajnohen nga USAID dhe ambasada suedeze në agroturizëm - Business Magazine Albania

Bizneset e vogla shqiptare trajnohen nga USAID dhe ambasada suedeze në agroturizëm


Agjencia e Shteteve të Bashkuara për Zhvillim Ndërkombëtar (USAID) dhe ambasada suedeze në Shqipëri po mbështesin zhvillimin e sektorit të turizmit në Shqipëri, si një prej sektorëve kryesorë të avantazhuar me kontribut në ekonominë e vendit.

Në kuadër të projektit “Turizmi si një avantazh kryesor”, USAID, ambasada suedeze dhe Bashkia e Belshit, Elbasan (Shqipëri e Mesme) organizuan me operatorë turistikë në një nga qendrat agroturistike të Belshit, një trajnim për përmirësimin e standardeve në shërbime dhe mikpritjen e turistëve, kryesisht në qendrat agroturistike dhe bizneset turistike familjare.

Trajnimi vijoi me takime B & B, mes përfaqësuesve të bizneseve të vegjël dhe restoranteve artizanale, për të diversifikuar bashkëpunimin dhe shkëmbyer eksperiencat më të mira në fushën e turizmit.

USAID dhe ambasada e Suedisë që prej Qershorit të vitit të kaluar po kontribuojnë në këshillimin e bizneseve mikro-turistike dhe nxitjen e investimeve në to dhe në ekoturizëm, në zonat e liqeneve të Belshit, Himarës së Vjetër dhe Pëllumbas në jug të vendit, të cilat vlerësohen nga ekspertët si oaze agroturistike me vlera të veçanta.

burimi: ata.gov.al

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0