Bitcoin bëhet më i qëndrueshëm pas rënies gjatë Krishtlindjeve


Çmimi i Bitcoin u stabilizua të Mërkurën pas disa ditëve të paqëndrueshme gjatë periudhës së Krishtlindjeve, e cila shënoi rënien prej 12 000 $ para se të merrte veten me më shumë se 4,000 dollarë në një periudhë shumë të shkurtër.

“Edhe pse rënia e kohëve të fundit i frikësoi shumë adhuruesit e bitcoin, duke marrë parasysh historinë relativisht të shkurtër të tregtimit të bitcoin, luhatja e çmimeve duket të jetë thjesht normale. Ajo arriti kulmin më 17 Dhjetor,” tha Hussein Sayed, strategu kryesor i tregut në FXTM.

“Nëse tregu i Bitcoin është afër përfundimit apo po ndalon thjesht për një pauzë të shkurtër, mbetet të jetë një pyetje e drejtë për vitin 2018.”

Lexoni: Arben Malaj paralajmëron kujdes me bitcoin

Një nga çështjet më të mëdha të bitcoin tani është se mbetet e vështirë të vlerësohet dhe investitorët tradicionalë janë shumë të kujdesshëm ndaj saj.

Analisti James Faucette vuri në dukje madhësinë relativisht të vogël të tregut dhe numrin e vogël të shitësve të gatshëm për të shkëmbyer bitcoin për mallrat aktuale. Faucette tha se bitcoin nuk është si një monedhë e zakonshme apo si ari dhe ka vështirësi në shkallëzim.

Në periudhën e Krishtlindjeve bitcoin ra poshtë 12,000 $ me një humbje prej më shumë se 30%.

Humbjet e Bitcoin u përkeqësuan nga fakti se ndryshe nga tregjet tradicionale, ai nuk ka mekanizëm për të ndalur tregtimin kur ka vlera të mëdha në humbje. Këto njihen si ndërprerësa dhe automatikisht ndalojnë tregtimin kur asetet bien nga një përqindje e caktuar.

burimi: BusinessInsider

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale