Big Brother Vip, si po fuqizon mediat sociale TV-në tradicionale?!  - Business Magazine Albania

Big Brother Vip, si po fuqizon mediat sociale TV-në tradicionale?! 

Nga Geri Kolgega

Edhe pse kohën para ekranit e shpenzojmë më shumë në mediat sociale, se sa në mediat tradicionale, mediat Audio-vizive vijojnë të prodhojnë formate, të cilat falë “martesës” me ekranin e vogël të mediave sociale shndërrohen në suksese komerciale. 

Një prej këtyre rasteve është edhe rikthimi i formatit televiziv Big Brother në Shqipëri, pas disa vitesh pauzë. Ndërsa për herë të parë u prezantua në vitin 2008 dhe solli nëntë sezone të suksesshme, producentët vendosën në 2018-ën ndalimin e saj. Tanimë një tjetër version i saj është rikthyer me personazhe publikë të njohur, të cilët shfaqin jetën e tyre të përditshme të vëzhguar 24 orë nga kamerat, ndërsa formati titullohet Big Brother Vip. 

Në sezonin e dytë të tij, duket se formati ka fituar një audiencë jashtëzakonisht të gjerë. Në Shqipëri, fatkeqësisht mjetet e audiencës janë një problematikë ende e pazgjidhur dhe nuk ka një matës audience të besueshëm. Por Autoriteti i Mediave Audio-Vizive publikon një tjetër indikator që quhet volumi i reklamave dhe tregon numrin e kompanive që kanë zgjedhur të reklamojnë në një televizion specifik. 

Kështu volumi i reklamave i Top Channel në tetor 2021, atëherë kur filloi edhe sezoni i parë i formatit, arriti në 7293.  Për të kuptuar rëndësinë e Big Brother Vip mjafton të përmendet se në janar të 2021-it pa filluar ky format, volumi i reklamave ishte në 5514, ndjeshëm më ulët. 

Artikulli u publikua më parë në faqen 23 të numrit 31 të revistës Business Magazine Albania. Ju mund Abonoheni dhe të Shfletoni Këtu nr. 31 të saj.

Për të lexuar artikullin e plotë abonohu në një nga paketat tona.
Kliko këtu për t'u abonuar.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Nëse nuk ndërton ëndrrën tënde, dikush tjetër do të të punësojë për të ndërtuar të tijën.”
— Tony Gaskins
Must watch
Business Mag Nr. #38 - Qershor 2025

Shqipëria është sot më pranë se kurrë Bashkimit Europian. Hapat integrues të ekonomisë drejt njëjtësimit me standardet europiane, transformimi digjital, ligji për mbrojtjen e të dhënave, qasja ndaj inovacionit dhe mbrojtja e pronës intelektuale, janë të gjitha tregues të një Shqipërie që po zhvillohet me ritme të kënaqshme.

Kjo nuk është më Shqipëria e viteve të gjumit institucional dhe të një sektori privat që rri në pritje. Sot, vendi është në lëvizje. Nga hapësirat e betonit gri të Piramidës në Tiranë, ku të rinjtë po programojnë të ardhmen, e deri te sipërmarrjet që sjellin zgjidhje inovative dhe injektojnë ritëm e ambicie në treg, po ndërtohet një ekonomi që kërkon të jetë pjesë e botës së zhvilluar.

“Krijo, por mbro!” – ky apel i DPPI-së duhet të shkruhet në çdo zyrë, studio, fabrikë apo laborator. Nuk ka zhvillim pa siguri ligjore, dhe nuk ka ekonomi kreative pa mbrojtje të së drejtës autoriale.
Në të njëjtën kohë, Bashkimi Europian po zgjat dorën me fonde dhe projekte konkrete. Nga modernizimi i rrjetit hekurudhor tek financimi i startup-eve dhe sipërmarrjeve të gjelbra, mbështetja e BE-së po i jep frymë një transformimi të qëndrueshëm ekonomik. Platformat si Think Big dhe programet e edukimit digjital janë duke krijuar një ekosistem të ri për inovacionin.

Për bizneset shqiptare, e tashmja është një mundësi që nuk mund të shpërdorohet. Standardet …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0