Big Brother Vip, si po fuqizon mediat sociale TV-në tradicionale?!  - Business Magazine Albania

Big Brother Vip, si po fuqizon mediat sociale TV-në tradicionale?! 

Nga Geri Kolgega

Edhe pse kohën para ekranit e shpenzojmë më shumë në mediat sociale, se sa në mediat tradicionale, mediat Audio-vizive vijojnë të prodhojnë formate, të cilat falë “martesës” me ekranin e vogël të mediave sociale shndërrohen në suksese komerciale. 

Një prej këtyre rasteve është edhe rikthimi i formatit televiziv Big Brother në Shqipëri, pas disa vitesh pauzë. Ndërsa për herë të parë u prezantua në vitin 2008 dhe solli nëntë sezone të suksesshme, producentët vendosën në 2018-ën ndalimin e saj. Tanimë një tjetër version i saj është rikthyer me personazhe publikë të njohur, të cilët shfaqin jetën e tyre të përditshme të vëzhguar 24 orë nga kamerat, ndërsa formati titullohet Big Brother Vip. 

Në sezonin e dytë të tij, duket se formati ka fituar një audiencë jashtëzakonisht të gjerë. Në Shqipëri, fatkeqësisht mjetet e audiencës janë një problematikë ende e pazgjidhur dhe nuk ka një matës audience të besueshëm. Por Autoriteti i Mediave Audio-Vizive publikon një tjetër indikator që quhet volumi i reklamave dhe tregon numrin e kompanive që kanë zgjedhur të reklamojnë në një televizion specifik. 

Kështu volumi i reklamave i Top Channel në tetor 2021, atëherë kur filloi edhe sezoni i parë i formatit, arriti në 7293.  Për të kuptuar rëndësinë e Big Brother Vip mjafton të përmendet se në janar të 2021-it pa filluar ky format, volumi i reklamave ishte në 5514, ndjeshëm më ulët. 

Artikulli u publikua më parë në faqen 23 të numrit 31 të revistës Business Magazine Albania. Ju mund Abonoheni dhe të Shfletoni Këtu nr. 31 të saj.

Për të lexuar artikullin e plotë abonohu në një nga paketat tona.
Kliko këtu për t'u abonuar.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0