Bie norma e interesit, BSH vendos ta ulë në 1.5 për qind


Banka e Shqipërisë vendosi të ulë sërish normën bazë të interesit duke e zbritur atë në një minimumin të ri historik prej 1.5%.

“Lehtësimi i mëtejshëm i politikës monetare synon t’i japë një implus shtesë aktivitetit ekonomik, duke stimuluar rritjen e kërkesës së brendshme dhe duke përmirësuar mbështetjen e saj me kredi bankare. Gjithashtu, kjo lëvizje sinjalizon vullnetin e Bankës së Shqipërisë për të ruajtur me çdo kusht stabilitetin e çmimeve”, deklaroi guvernatori Gent Sejko.

Lëvizja vjen menjëherë pasi në shkurt inflacioni zbriti në 0.2 për qind, niveli më i ulët i 13 viteve. Guvernatori tha se Banka e Shqipërisë do të bëjë gjithçka për të mos lejuar rënien e ekonomisë në deflacion.

“Banka e Shqipërisë do të mbetet në monitorim të vazhdueshëm të situatës dhe e gatshme të lehtësojë edhe më tej politikën monetare në rast se presionet dizinflacionistë të ofertës do të dëmtojnë prespektivën afatmesme të stabilitetit të çmimeve”, tha Sejko.

Por, ulja e inflacionit nuk i ka ndryshuar parashikimet e Bankës për rritjen ekonomike, që sipas guvernatorit është duke u konsoliduar.

“Informacioni i ri mbi aktivitetin e sektorit real të ekonomisë është në përgjithësi në përputhje me pritjet tona, informacioni direkt mbi ecurinë e konsumit dhe investimeve private mungon. Por të dhënat indirekte të përftuara nga treguesit fiskal dhe të tregtisë së jashtme sugjerojnë për një ecuri pozitive të tyre”, tha Sejko.

Kjo është hera e 15 me radhë që Banka e ndryshon normën në ulje, çka përbën një tjetër rekord historik.

 

/ Top-Channel

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0