BE do të mbështesë idetë dhe sipërmarrjet e reja në Shqipëri - Business Magazine Albania

BE do të mbështesë idetë dhe sipërmarrjet e reja në Shqipëri


Bashkimi Europian po mbështet forcimin e klimës së biznesit në Shqipëri, duke inkurajuar konkurueshmërinë dhe inovacionin për sipërmarrjet e reja, si faktorë të rëndësishëm në zhvillimin e vendit.

Ambasadorja e BE-së Romana Vlahutin u shpreh në aktivitetin “Startup Albania 2017”, që u zhvillua në kuadër të javës së Europës, se “Për periudhën 2014-2020, fondet të cilat janë përcaktuar nga fondet IPA për Shqipërinë në fushën e konkurueshmërisë janë rreth 50 milionë euro, ndërsa 7 milionë euro janë parashikuar për inovacionin”.

Sipas saj, në Shqipëri sipërrmarësit e rinj hasen me mungesën e financimeve ndërsa garantoi mbështetjen e BE ndaj ideve dhe sipërrmarjeve të reja.

“Në Shqipëri ka ende vështirësi për startup-et dhe një nga pengesat është mungesa e financimeve. Ne do të sjellim nga BE specialistë të cilët do t’ju ndihmojnë të gjeni rrugën e suksesit. Ju lutem, jini kurajoz dhe mos hezitoni të trokisni në dyert tona”, tha Vlahutini.

Fondet IPA janë një nga instrumentat që BE aplikon për mbështetjen e biznesit në Shqipëri.

Shqipëria përfiton që prej vitit 2007 nga Instrumenti i Para Aderimit (IPA), që mbështet vendet kandidate të përfshira në Procesin e Stabilizim-Asociimit të përmbushin kriteret e anëtarësimit në Bashkimin Europian (BE).

Me mbylljen e ciklit të parë të programit IPA 2007- 2013 dhe nisjes së programit IPA 2014 – 2020, synohet jo vetëm mbështetja financiare por edhe rritjen e kapaciteteve vendase për të zbatuar projekte në dobi të zhvillimit.

Burimi: ata.gov.al

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0