“Be Art Albania”, të bësh ART me rroba të përdorura


BM: Çfarë është “Be Art Albania”?

A: ”Be Art Albania” është një platformë online e aksesueshme nga çdo individ që në thelb ka ridizenjimin e ”second-hand clothes”. Ky website promovon një pikëpamje ndryshe të modës bashëkohore. Ne përdorim rrobat e dorës së dytë të sjellë nga klienët për të krijuar garderobë moderne, vetëm duke i transformuar ato, ose duke i kthyer në material të dobishëm qoftë dhe për mjediset e punës apo dhe ato shtëpiake. Ne mirëpresim çdo klient qoftë 12, 19, 30 apo dhe 80 vjeç. Arti nuk njeh limite.

BM: Si lindi ideja e këtij website?

A: Ideja e projektit lindi nga një bisedim me mamin tim, e cila ka nje profesion si rrobaqepëse prej 30 vitesh. Dhe thamë pse jo, diçka ndryshe? Diçka që të sjellë një shërbim unik, cilësor, në një shtet ku papunësia ka arritur një nivel të konsiderueshëm. Ky shërbim është i përballueshëm nga çdo shtresë dhe ky është pikërisht qëllimi ynë. Një biznes ku çdokush mund të marrë një shërbim të punuar deri në detaje me një çmim të volitshëm.

BM: Si funksionon ai?

A: Siç e thashë dhe me sipër ky biznes synon të promovojë një art ndryshe ku me anë të rrobave të dorës së dytë të sjellë nga klientët mund të rikrijojë një veshje tërësisht unike dhe jo vetëm kaq. Krijimtaria jonë shtrihet dhe në ridizenjimin e sendeve të ndryshme të mjediseve shtëpiake apo dhe atyre të punës. Kjo do të arrihet me një kosto tejet minimale, që është konkurrues në treg.

BM: Kur do të mund të jetë i aksesueshëm online “Be Art Albania”?

A: Puna ka nisur dhe me shumë mundësi pas disa ditësh do jetë i disponueshëm vetëm me anë të një klikimi.

BM: A keni marrë mbështetje financiare apo është thjesht një iniciativë personale?

A: Në fillim ishte thjesht një inciativë personale nga ana jonë, por pas shumë kërkimesh u arrit dhe mbledhja e fondeve të nevojshme.

BM: A ekziston ndonjë website i ngjashëm me idenë tuaj? Nëse po, çfare e bën këtë biznes ndryshe nga të tjerët?

A: Është një risi e re në tregun shqiptar. Rreziku është i madh, por qëllimi ka vendosur baza të forta. Avantazhi kryesor shtrihet në dy pika kyçe: Shërbimi unik dhe çmim i volitshëm. Këto dy pika kyçe do të jenë dyshemeja mbi të cilën biznesi do të ngrihet. Dua ta quaj art, sepse të dizenjosh, të krijosh le vend për imagjinatë dhe imagjinata është çelsi i rrugës drejt artit. Nëpërmjet këtij projekti, une dua të dëshmoj se, me një ide të mirë, edhe moda mund të jetë ekologjike, etike dhe e lirë.

BM: Çfare strategjie marketingu keni menduar të adaptoni për rritjen e biznesit tuaj?

A: Ideja do të mbeshtetet në promovimin online, në rrjete të ndryshme sociale, ku do të pajiset me adresat përkatëse si dhe reklamimi i shërbimit në faqet më popullore të ndjekura në ditët e sotme. Biznesi akoma është në hapat e parë dhe në qoftë se gjërat ecin si duhet, pse jo mund të avancojmë në hapjen e një dyqani në një zonë të populluar.

BM: Si e shihni të ardhmen e biznesit tuaj?

A: “Be ART Albania” synon të jetë një biznes ku të arrijë të hapë pika të ndryshme në qytete të tjera të Shqipërisë. Deri në ato hapa, mendoj se një ide e mirë mund të jetë dhe shërbimi online, ku klienti sipas preferencave të veta shpreh kërkesat në lidhje me porosinë dhe me pas vijon dorëzimi me postë.

BM: Faleminderit për intervistën dhe iu urojmë suksese në vazhdim. 

/Business Magazine Albania

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale