Balkan Bites, shitja e byrekut shqiptar po lulëzon në Amerikë

byrek shqiptar

Ariana Malushi dëshironte të mësonte se si të gatuante ushqim tradicional shqiptar pasi gjyshja e saj Magbule ndërroi jetë në nëntor 2017. Kështu iu afrua hallës së saj, Alida Malushi, për të mësuar. Të dielave, dyshja gatuanin së bashku ushqime të Evropës Juglindore, duke kujtuar Magbulen, ndërsa i risollën në jetë recetat e saj.

“Halla ime është kuzhinierja më e mirë e shtëpisë në familjen tonë dhe ajo është gjithashtu një kuzhiniere profesioniste, kështu që unë e dija se ajo ishte personi i duhur për këtë punë,” thotë Ariana. E lindur në Kosovë, Alida punoi si gazetare deri në 1991, kur trazirat politike e detyruan të emigronte në Shtetet e Bashkuara.

Me pak njohuri të gjuhës angleze, ajo nuk mund të punonte si gazetare në New York, kështu që ndoqi Qendrën Ndërkombëtare të Kulinarisë dhe e ktheu pasionin e saj për gatimin në një punë me kohë të plotë. Pasi punoi si shefe ëmbëlsirash në restorante dhe hotele në të gjithë qytetin, ajo hapi furrën e saj. Kur Magbule u sëmur, Alida mbylli furrën e saj për t’u kujdesur për nënën, për më shumë se një dekadë.

Një biznes i ri familjar: Byrekët

“Një të dielë, pasi gjyshja ime ndërroi jetë, halla ime dhe unë po gatuanim byrek dhe po diskutonim se sa e vështirë ishte të gjeje ushqime të tilla, të gjithë byrekë natyralë për shitje”, kujton Ariana. “Ky ishte momenti kur vendosëm të bëhemi partnere për të ndarë kulturën dhe recetat tona familjare me botën.” Ballkan Bites u lançuar zyrtarisht në fund të vitit 2018, duke ofruar katering për evente të vogla për miqtë dhe familjen me byrek të pjekur, sallata dhe ëmbëlsira si bakllavaja.

“Fjala e gojës ishte jashtëzakonisht e dobishme dhe ne e dinim se po bënim diçka kur filluam të merrnim porosi nga të huaj,” thotë Ariana. “Kjo na dha besimin për të shitur byrek të pjekur në tregjet e hapura të pop-up, si Queens Night Market dhe Urbanspace.”

Byrekët janë lehtësisht të lëvizshëm dhe nuk kërkojnë shumë hapësirë, që do të thotë se ishin ushqimet e përsosura të buta, për t’u ngrënë në dorë në tregjet e jashtme dhe njujorkezët në lëvizje. Ballkan Bites shpejt filluan të shesin byrek të ngrirë në kafenetë lokale dhe prej andej, byrekët u bënë produkti identifikues i kompanisë. Ata gjithashtu janë ushqimi i preferuar i Arianës dhe “një prezantim i shkëlqyer për kuzhinën ballkanike, për njerëzit që nuk ishin familjarë me të”, thotë Ariana.

Byreku i Ballkanit është bërë nga recetat familjare. Brumi përgatitet me miell, ujë, vaj ulliri ekstra të virgjër, kripë dhe pak sheqer. “Metodat tona për gatimin dhe hapjen e petëve me gjalpë të vërtetë janë ato që na diferencojnë,” shpjegon Ariana “Halla ime përdori disa teknika që i mësoi në shkollën e ëmbëlsirave për të krijuar kore të lehta, për të cilat ne jemi të njohur.”

Në fillim, miqtë dhe të afërmit shërbyen si testues të shijes, duke sugjeruar të përdornin më pak gjalpë në byrek për ta bërë atë më pak të yndyrshëm dhe gjithashtu të rrisnin sasinë e mbushjes. Reagimet nga tregjet e pop-up gjithashtu sugjeruan shije të reja si molla dhe kungulli, të cilat Ballkan Bites filluan t’i përdorin në tregjet e pushimeve, vitin e kaluar.

Zgjerimi i biznesit familjar

Që prej zhvendosjes nga kuzhina e banesës së Alidës në një hapësirë ​​të përbashkët tregtare, Balkan Bites ka qenë në gjendje të rrisë prodhimin dhjetë herë. Një furrë shtëpie mund të mbajë vetëm rreth njëzet byrekë të papjekur, ndërsa hapësirë e tanishme ka kapacitet për 200 të tillë. Deri në 10,000 byrekë të gatuar me dorë përgatiten çdo javë, që do të thotë që Ariana dhe Alida nuk duhet t’u thonë jo mundësive potenciale të biznesit për shkak të kapacitetit.

Pandemia, natyrshëm, e ndryshoi strategjinë e Balkan Bites, e cila synonte të shiste byrekë në tregjet e jashtme, të zgjeronte biznesin duke shitur nëpër restorante dhe kafene dhe të hapte një stendë në një sallë ushqimesh këtë vit.

“Një fundjavë para se të mbyllej New York City, ne ekspozuam produktet tona në shfaqjen tregtare të restoranteve të ushqimit. Ne investuam shumë në shfaqje dhe sapo ishim gati të vijonim punën, qyteti njoftoi se të gjithë restorantet po mbylleshin”, kujton Ariana. “Jemi ndjerë kaq të humbur. Pas disa javësh izolimi, ne filluam të gatuajmë përsëri byrekë dhe i publikuam byrekët e ngrirë në komunitetin tonë në Instagram”.

Mesazhet nga klientët e mëparshëm, të cilët dëshironin të bënin porosi na ndihmuan në ecurinë e biznesit të ushqimeve të ngrira, i cili ofronte shpërndarje falas, në New York dhe New Jersey. “Në javët në vijim, pamë një breshëri mbështetjeje që na bëri të hapim një dyqan online dhe të fillojmë të transportojmë në të gjithë vendin”, thotë Ariana.

“Klientët jo vetëm që blinin byrek për veten e tyre, por ata gjithashtu po e blinin atë si dhurata për miqtë dhe familjen që nuk mund t’i takonin personalisht”, thotë Ariana. “Shënimet e dhuratave ishin të këndshme për t’u lexuar dhe ne jemi të nderuar që ushqimi ynë mund të sjellë gëzim për njerëzit gjatë kësaj kohe sfiduese.”

Edhe pse planet e Ballkanit të Bites për vitin 2020 nuk janë ende të qarta, ky model i ri biznesi do të përfshijë zgjerimin e dyqanit online, përsëritjen e specialiteteve sezonale, si kungulli dhe shitjen në mënyrë ideale të byrekut të ngrirë, të përgatitur me dorë, në dyqanet me pakicë.

Byreku i ngrirë shitet për 17,99 dollarë për një paketë me katër copa dhe mund të blihet në internet. Porositë me shumicë janë gjithashtu të mirëpritura.

Forbes

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale