Aston Martin RapidE, është ndoshta makina e parë dhe e vetme, e cila, po bën një kthesë të madhe në historinë e kompanisë.
Lexoni: Volvo: Të gjitha modelet pas vitit 2019 do të jenë hibride ose elektrike
Imagjinoni skenën: për disa vite në të ardhmen. James Bond në një mision në Amsterdam, ose Paris, ose në çdo qytet tjetër Europian që ka ndaluar makinat me djegie të brendshme nga qëndra e qytetit. Por Spectre dhe heroi hyne, që nuk pëlqen transportin publik, do të shohë se ç’po ndodh. Por, do të ketë edhe stil. Komandanti Bond, është me fat, dhe qëndron pas timonit të Aston Martin RapidE.
Prodhuesi vunerabël Britanik i prodhimit të makinave, deklaroi pak javë më parë, se RapidE, fillon prodhimin në vitin 2019. “RapidE prezanton një të ardhme të qëndrueshme në të cilën vlerat e stilit joshës dhe performanca supreme të Aston Martin nuk bashkë ekzistojnë në EV, por janë të rritura prej kësaj.” u shpreh Dr. Andy Palmer, President dhe CEO i Aston Martin, në një deklaratë për shtyp.
Lexoni: Tesla dhe shitjet e saj në Hong Kong: 2939 në Mars, 0 në Prill
Meqënëse vetëm 115 RapidE do të prodhohen, kjo do të cojë në prodhimin e një platforme EV të qëndrueshme. Por, sikurse e do fati, Aston Martin e prodhon tashmë një makinë të quajtur Rapid, një sedan sportiv të rëndë dhe të fuqishëm.
Lexoni: Ford Pre-Collision Assist vjen në ndihmë të shoferëve të pa vëmëndshëm
RapidE, përdor “kockat”e Rapid. Motrri 6.0L V12, zëvendësohet me motorr elektrik ende të pa eksploruar. Ashtu si thuajse të gjithë Aston Martin të pas vitit 2000, makina ndjek arkitekturën VH të kompanisë. Ajo është një shasi alumini, e fortë dhe e lehtë. Të futen të gjitha bateritë pa prishur distribucionin e pashës, volumin e brendshëm etj. do të jetë një sfidë për kompaninë. Ndërkohë rivalët si Porsche, janë ndërtuar sedanë sportivë elektrikë. Të mos flasim për Tesla që ka gjysëm gjykate që merret me këtë gjë.
Lexoni: Fundi i të qënit pronar i makinës tënde
Ndryshe nga Q për elektrifikimin, Aston Martin po bashkëpunon me Williams Advanced Engineering. Një bashkëpunim me skuadrën e Williams të Formula 1, ajo ka goxha punë për të bërë. Psh. prodhimi i baterive për Formula E si pasojë e partneritetit me Vanda Electrics dhe Dendrobium EV hypercar.
Burimi: Ars Technica
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.