Arsyet pse ti nuk ke mjaftueshëm para


250 milionë njerëz në shtetet më të pasura në botë mezi po ja dalin ekonomikisht. Nuk e kam fjalën për njerëzit që fitojnë mesatarisht 48,000 deri 68,000 dollarë në vit. 75% t e popullsisë amerikane që jetojnë me një krizë financiare.

Në 2013-tën një person që fitonte 63,000 dollarë (pa taksa) shpenzonte mesatarisht 49,000 deri në 51,000 dollarë për shtëpi, transport, ushime, siguracione, argëtim, kujdes shëndetsor dhe shpënzime të tjera. Duke hequr dhe 20% për taksat, ti nuk mund të kurseje as një monedhë për të ruajtur apo për të investuar.

Ti ke probleme financiare sepse ti ke probleme me paratë.

Ja disa faktorë që e tregojnë:

1. Ti akoma jeton me mamin

Shumica e amerikanëve jetojnë brenda 40 km me mamatë e tyre. Nëse vërtetë do të bësh para, ka ardhur koha që të shkëputesh nga mamaja dhe gjërat familjare. Ka ardhur koha të shpërgulesh dhe të shkosh atje ku janë mundësitë. Ti nuk po fiton asnjë para ndërkohë që je duke jetuar në shtëpinë e prindërve – ti po humbet shumë mundësi. Jeta ime nuk ndryshoi deri në momentin që u largova nga vendlindja ime në moshën 29 vjeçare.

2. Analfabetizmi ekonomik

Shumica e njerëzzve janë ekonomikisht analfabetë. Njerëzit shkojnë në universitet dhe akoma nuk i kanë të qarta termat bazë të ekonomisë. Ekonomia përcaktohet si menaxhim i familjes apo menaxhim i burimeve. Menaxhim do të thotë të drejtosh me sukses mbijetesën, sidomos përballë mosmarrëveshjeve të mëdha. Të menaxhosh ekonominë tënde do të thotë të bësh para duke patur rolin e sulmuesit në treg.

3. Politikanët, Lepuri i Pashkëve dhe Babagjyshi

Ideja se një politikanë mund të shpëtoj shtresën e mesme (ty) është provuar, testuar, premtuar dhe ka dështuar për 50 vite me rradhë. Pothuajse çdo tregues ekonomik është përkeqësuar. Nëse politikanët do ta mund ta shpëtonin shtresën e mesme ata do ta kishin bërë këtë që në fillim.

4. Problemi i krenarisë

Mungesa e dëshirës për të bërë punët që askush nuk do t’i bëjë është një nga arsyet pse ti nuk ke para. Problemi i krenarisë nuk është vetëm për nivelin e ulët ekonomik, por i përfshin të gjitha kategoritë. Të gjithë duam të jemi drejtor, CEO, menaxher, shkrimtar – epo gjeje çfarë? Dikush duhet ta uli hundën.

5. Krahasimet e cekëta

Ideja se situata jote financiare është më e mirë nga dikush që po vuan për bukën e gojës nuk e bën aspak më të mirë situatën tënde. Ju thejsht po mundoheni të dukeni dhe të justifikoni situatën tuaj financiare duke u krahasuar me ata që janë më keq. Kjo quhet vetëvrasje financiare.

Nëse situata jote ekonomike ta shpif, atëherë ti duhet ta pranosh. Hapi i parë i ndryshimit është të pranosh problemin dhe hapi i dytë është të mos fajësosh të tjerët dhe të veprosh. Shiko ku je, përqëndrohu te të ardhurat e tua, jo te kursimet, ji i gatshëm të bësh gjithçka nevojitet pavarsisht sa kohë mund të duhet për të rregulluar situatën tënde. Kjo është detyra jote, obligimi jot dhe përgjegjësia jote për të rregulluar situatën financiare në të cilën ndodhesh.

Paratë nuk janë gjëja më e rëndësishme. Ato nuk do të bëjnë të lumtur. Por kjo nuk do të thotë që ti duhet të flesh gjumë pa u shqetësuar për paratë që nevojiten për t’u kujdesur për familjen dhe jetën që vërtetë do të jetosh.

/Entrepreneur

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale