Apple lançon versionin e ri të IMac - Business Magazine Albania

Apple lançon versionin e ri të IMac

Më datë 20 prill Apple lançoi version e ri të IMac, i cili i la të gjithë gojë-hapur. Me veçori shumë më praktike, kompakte, me një dizajn të hollë e si gjithmonë estetikisht të kënaqshëm për syrin.

IMac është pjesë e linjës Mac të Apple, të cilët përfshijnë Mac-Book Air, Mac Pro, Mac Mini dhe mund të porositet duke filluar që nga 30 prilli. Megjithatë ai do të jetë në dispozicionin e publikut përgjatë gjysmës së dytë të majit. 

Lexo: Facebook imiton Clubhouse, si mund të fitoni para me Soundbites

IMac vjen i pajisur me shumë karakteristika të reja:

  • Dizajn i ri, më i hollë, i reduktuar me pothuajse 50%, duke i dhënë kështu mundësinë konsumatorëve për të patur lirshmëri në vendosjen e tij duke qenë se nuk zë shumë hapsirë. Ky dizajn gjithashtu ka sjellë zhdukjen pothuajse totale të profilit anësor.
  • Larmishmëri ngjyrash të cilat përfshijnë: e gjelbërt, e verdhë, portokalli, rozë, lejla, blu dhe argjend. Ngjyrat e IMac vijnë më të buta dhe me bordura më të holla në mënyrë që përdoruesi të fokusohet te përmbajtja në ekran.
  • Ekran 2.4 inch, me retinë 4.5k dhe 11.3 milion pixel. Versioni i ri gjithashtu përmban teknologjinë True-Tone, e cila e ndryshon automatikisht ndriçimin në bazë të ambjentit.
  • Me anë të performancës së M1 dhe macOS Big Sur, IMac hapet menjëherë nga Sleep, punët kryhen më shpejt dhe me rrjedhshmëri dhe aplikacionet funksionojnë me shpejtësi maksimale. Përdoruesit mund të lidhin IMac me disa pajisje Apple në mënyrë që të vazhdojnë punën e tyre.
  • Kamera më e mirë e vendosur ndonjëherë në një IMac, 1080 p FaceTime HD. Përmes çipit M1 dhe Neutral Engine kamera arrin cilësi më të mirë, më shumë dinamikë, noise reduction më të mirë dhe përmirësim në auto-exposure dhe white balance.
  • Versioni Touch ID (identifikim me anë të shenjës së gishtit) i vendosur në tastierë, e cila komunikon në mënyrë direkte me Secure Enclave në M1, duke krijuar një kanal të koduar për të mbrojtur të dhënat e përdoruesit. Touch ID jep mundësinë për përdorim të disa personave ose ndryshe user-ave.
  • Dy linja Thunderbolt për transferim të shpejtë të të dhënave dhe përçim më i shpejtë i wirless-it. 

Lexo: Shqiptarët të parët në Europë që shpenzojnë më shumë për internetin

  • Përdorim shumë i vogël i karbonit të aluminit, për të mbështetur edhe premtimin që Apple ka bërë se në vitin 2030 i gjithë prodhimi, proçesi, transportimi dhe çdo pjesë tjetër e produkteve Apple do të përbëhet nga zero karbon.

Apple teknologjinë me krijimin e Macintosh në vitin 1984 dhe sot drejton botën në fushën e inovacionit me IPad, IPhone, Mac, Apple Watch dhe Apple TV. Objektivi i punonjësve të Apple është ta bëjnë botën një vend më të mirë dhe ta lënë me shumë më shumë se çfarë kanë gjetur në të.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0