Shqiptarët të parët në Europë që shpenzojnë më shumë për internetin - Business Magazine Albania

Shqiptarët të parët në Europë që shpenzojnë më shumë për internetin

Krahas ushqimit, ujit dhe strehimit, interneti është bërë një domosdoshmëri për shumë prej nesh. Por, si të gjitha gjërat e mira, ai ka një çmim dhe deri më tani nuk ishte përcaktuar se cilat vende europiane po paguajnë më shumë dhe më pak për të.

Të interesuar në teknologjinë e informacionit, AddictiveTips.com shfrytëzoi të dhënat e çmimit të internetit nga “Cable.co.uk” dhe të dhëna vjetore të pagave nga Numbeo për të llogaritur se kush nga 37 vendet europiane paguajnë më shumë dhe më pak për internet.

Shqiptarët janë qytetarët në Europë të cilët shpenzojnë përqindjen më të lartë të të ardhurave vjetore neto. AddictiveTips, zbuloi se 7.1% e të ardhurave vjetore (4,100,58 €) merren nga fatura e tyre dhe praktikisht shqiptarët paguajnë 292.37 €.

Në vendin e dytë është Maqedonia e Veriut ku për internet përdor vetëm 6.8% të pagës vjetore neto të qytetarëve ndërsa Mali i Zi është në vendin e tretë me 4.4%.

Greqia (4.3%), Portugalia (3.3%), Bosnja dhe Hercegovina (3.2%) dhe Serbia (3.1%) janë ndër vendet e tjera ku qytetarët po përdorin më shumë se 3% të të ardhurave të tyre vjetore neto për të paguar internetin.

Në anën tjetër, në vendin e 23-të është Zvicra, pasi qytetarët zviceranë përdorin vetëm 1.1% të pagës së tyre vjetore neto (61,659,94 €) për të shijuar përfitimet e tij. Ukrainasit paguajnë një mesatare prej vetëm 64,66 € në vit, dhe kjo është shuma më e ulët në Europë.

AddictiveTips

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0