Apple është gati të njoftojë produktin e tij më të rëndësishëm, dhe nuk është një iPhone

Prodhuesi i iPhone pritet të nxjerrë nga një pako shërbimesh gjithçka-në-një (all-in-one) këtë vjeshtë, e quajtur Apple One. Sigurisht, të gjithë jemi duke pritur për iPhone 12. Me shumë mundësi, ai do të vijë diku në tetor, vetëm disa javë më vonë sesa lancimi tradicional i pajisjes që zakonisht bëhet në shtator. Ndërsa iPhone 12 është i sigurt se do të jetë një ngjarje e madhe për Apple, është edhe një produkt edhe më i rëndësishëm që vjen këtë vjeshtë dhe nuk është një iPhone, ose një iPad, ose një orë. Sipas Mark Gurman në Bloomberg, do të quhet Apple One. Departamenti e shërbimeve të Apple ka qenë biznesi i saj më i rëndësishëm persa i përket  rritjes gjatë kohëve të fundit. Më vete, ai gjeneron mbi 50 miliard dollarë në vit të ardhura, të cilat, për krahasim, janë më shumë sesa Delta Airlines ose American Express. Gjithashtu e vendos kompaninë jo shumë larg Disney apo Facebook sa i përket të ardhurave.

Kjo është e rëndësishme sepse edhe pse shitjet e iPhone vendosën rekorde në tremujorin e dytë të këtij viti, ato janë ngadalësuar gjatë viteve të kaluara. Kjo ndodh sepse tregu i telefonave inteligjentë është kryesisht i ngopur – të gjithë ata që duan një të tillë e kanë një të tillë. Si rezultat, kërkohet më shumë sesa përditësime shtesë për njerëzit që të ndryshojnë pajisjet e tyre.

Futja në treg e iPhone SE të përditësuar në fillim të këtij viti duket se ka qenë një fitore e madhe për Apple, veçanërisht në drejtim të afrimit të blerësve më të vetëdijshëm për buxhetin të cilët më parë do të kishin zgjedhur një pajisje Android me kosto më të ulët. Gjithashtu, iPhone 12 i ardhshëm pritet të sjellë një cikël masiv përditësimesh. Megjithatë, asnjëra prej këtyre dy gjërave nuk është aq e rëndësishme për Apple sesa shërbimet. Në mënyrë që Apple të fitojë para nga përdoruesit e iPhone, duhet t’u shesë atyre një iPhone të ri. Ky ka qenë një model mjaft i suksesshëm, përveç se , përsëri, me ngopjen e tregut të smartphoneve, kjo gjë është bërë më e vështirë. Gjithashtu, Apple fiton afërsisht të njëjtin marzh për secilën gjeneratë të re të iPhone. Këto para janë sigurisht të rëndësishme dhe janë kryesisht përgjegjës për faktin se Apple është kompania më fitimprurëse në tokë, për të mos përmendur se ajo është kompania më e vlefshme.

Megjithatë, në të ardhmen, kjo nuk do të jetë e mjaftueshme. Mundësia e vërtetë për Apple është të shesë shërbime për ata përdorues të iPhone. Dhe, mos gaboni, përdoruesit e iPhone janë shënjestra për të gjitha shërbimet. Po, është e vërtetë që ju mund të përdorni Apple News + në Mac tuaj, por me përjashtimin e mundshëm të iCloud në Mac tuaj, dhe Apple TV + Apple TV në tuaj, iPhone është platforma që të gjitha këto shërbime janë krijuar për ta plotësuar atë  .

Nuk dihet se si përkthehen shifrat, por nëse do të na duhej të mendonim, do të thonim që përdoruesit iCloud kryesisht e përdorin atë për të bërë backup të pajisjeve të tyre iOS dhe fotografive. Në përgjithësi asnjë përdorues i Apple nuk e përdor atë si shërbimin e tyre kryesor të ruajtjes për Mac-in e tyre. Të gjitha këto shërbime janë me të vërtetë një shtesë për iPhone. Si një paketë, Apple mund të shtonte lehtësisht të ardhura me çdo shitje iPhone. Tashmë po planifikoni të regjistroheni në Apple Music, Apple Arcade dhe iCloud? Tani mund të shtoni Apple TV + dhe Apple News + vetëm për disa dollarë më shumë. Në fakt, Apple News + dhe Apple TV + janë mirë, por nëse jemi të sinqertë, nuk ka asgjë jashtëzakonisht interesante tek këto shërbime. Si përfitim i shtuar, ato bëhen një shtysë e arsyeshme për t’u regjistruar në Apple One, në vend që thjesht të abonoheni në një ose dy shërbime individuale. Këto pak dollarë mund të mos duken aq shumë, por sinqerisht, muaj pas muaj ata ato bëhen një e ardhur e rëndësishme.

Kjo është pikërisht ajo që Apple planifikon të ndodhë, dhe kjo është arsyeja pse mendohet se Apple One është prodhimi më i rëndësishëm i kompanisë këtë vit. Ndoshta edhe në gjithë historinë e Apple.

INC

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale