Apple do të hapë dyqanin e parë në Malajzi, ndërsa zgjerimi në Azi vazhdon - Business Magazine Albania

Apple do të hapë dyqanin e parë në Malajzi, ndërsa zgjerimi në Azi vazhdon

Apple

Apple planifikon të hapë dyqanin e saj të parë në Malajzi muajin e ardhshëm, ka deklaruar kompania të mërkurën, duke nënvizuar një shtytje më të madhe në rajonin e Azisë përtej Kinës. Dyqani do të jetë i vendosur në qendrën tregtare The Exchange TRX në kryeqytetin e Malajzisë, Kuala Lumpur.

Ajo do të hapet më 22 qershor në orën 10 të mëngjesit me orën lokale, tha Apple. Lëvizja për të hapur një dyqan në Malajzi konsiderohet një shtytje nga Apple për të zgjeruar shitjet aziatike jashtë Kinës, ku Apple ka vuajtur kohët e fundit mes konkurrencës në rritje nga lojtarët vendas, veçanërisht Huawei.

Vitin e kaluar, Apple hapi dyqanet e saj të para në Indi, një qendër kryesore prodhuese për iPhone dhe një treg që gjigandi Cupertino shpreson të jetë një nxitës i madh shitjesh në të ardhmen. Apple nuk prodhon iPhone në Malajzi, por prodhon disa modele Mac në vend.

 

Apple në Indi

 

Apple tashmë ka dyqane në vende të tjera aziatike, duke përfshirë në Singapor dhe Tajlandë. Në pjesën më të madhe të Azisë Juglindore, Apple po lufton kundër firmave kineze si Xiaomi dhe Oppo, si dhe rivali i tij më i madh Samsung.

cnbc.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0