Analistët: Problemi më i madh i Huawei është pasiguria

Analistët: Problemi më i madh i Huawei është pasiguria


Lehtësimi i përkohshëm i kufizimeve të Huawei nga qeveria amerikane mund të sjellë pak afat për gjigantin kinez të telekomunikacioneve, sipas analistëve.

Qeveria amerikane njoftoi se do të lejojë Huawei të blejë mallra të prodhuara nga Amerika, për të ruajtur rrjetet ekzistuese dhe për të ofruar përditësime softuerësh për aparatët ekzistues. Megjithëse kompania është ende e ndaluar të blejë pjesë dhe komponentë amerikanë për prodhimin e produkteve të reja pa miratimet e liçencave që ka të ngjarë të mohohen.

“Kjo nuk do të ndryshojë brenda natës fatin e Huawei,” –  tha Nicole Peng, nënkryetar i lëvizjes në kompaninë e pavarur analitike Canalys. “Problemi më i madh për ta tani është pasiguria,” tha Peng, duke shtuar se furnizuesit e Huawei janë të shqetësuar për vazhdimësinë e biznesit.

Zhvillimi më i fundit erdhi nga presidenti amerikan Donald Trump, i cili e shtoi Huawei në listën e kompanive shtetërore, me të cilat mund të bëjnë biznes kompanitë amerikane. Nga ana e tij, Huawei ka qëndruar sfidues. Themeluesi i kompanisë, Ren Zhengfei, tha se “veprimet e qeverisë amerikane në këtë moment nënvlerësojnë aftësitë tona”.

Ren tha se Huawei ishte në kundërshtim me qeverinë amerikane, jo me firmat amerikane. “Unë nuk shoh të domosdoshëm ndryshimin e Huawei,” – tha Sag. Google, nga ana e tij, tha në një deklaratë se armëpushimi i përkohshëm i lejon gjigantit amerikan të teknologjisë “të vazhdojë të ofrojë përditësime softuerësh për 90 ditët e ardhshme”.

Lexo: Huawei prezanton smartfonin e tij të parë me 8GB RAM

Kush do të fitojë

Ndërsa pasuritë e Huawei hasën një pengesë, diskutimi u zhvendos tek kush mund të përfitojë më së shumti nga situata. “Fituesi më i madh në afatgjatë do të jenë kompanitë amerikane të IT, por në periudhën afatshkurtër, tensioni midis dy vendeve krijon mundësi për Korenë,” tha Daniel Yoo, kreu i strategjisë globale dhe hulumtimeve në Kiwoom Securities.

Në segmentin e smartphone, ku Huawei ishte ndër kompanitë që panë rritje vjetore në dërgesa në një kohë të ngadalësimit të shitjeve, Samsung Electronics i Koresë së Jugut do të ishte një përfitues, tha Yoo. Të dhënat nga Canalys treguan rritjen vjetore të Samsung në shitjet në mbarë botën të smartphone, duke rënë me 10% në tremujorin e parë të 2019, ndërsa Huawei u rrit me 50.2%. Në të njëjtën periudhë, gjigandi amerikan i teknologjisë Apple smartphone u rrit me 23.2%.

Peng i Canalys u pajtua, duke thënë se Samsung ka “mbivendosjen më të madhe” në aspektin e produktit dhe segmenteve me Huawei. Huawei po rritet më së shumti në Europë, tha ai, një rajon ku dy markat kineze po bëhen “më agresive” dhe konsumatorët janë më të varur nga ekosistemi i Google.

CNBC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0