Amazon Prime vjen në Shqipëri dhe Kosovë - Business Magazine Albania

Amazon Prime vjen në Shqipëri dhe Kosovë


Kompania amerikane Amazon ka lançuar shërbimin e saj ‘Prime Video‘ në mbi 200 vende të botës, ku ndër këto vende përfshihen edhe Shqipëria, Kosova, Maqedonia dhe Mali i Zi.

Kjo lëvizje nga gjigandi Amazon vjen pas risisë që nxori rivali i saj kryesor, Netflix. Ky i fundit bën të mundur shkarkimin e filmave dhe më pas shikimin e tyre pa patur shërbim interneti.

Prime Video është një shërbim ‘video-on-demand’, që lejon shikimin e filmave dhe serialeve që ndodhen në databazën e Amazon.

Disa nga titujt që do të gjenden në databazën e Amazon janë seriale si Mozart in the Jungle, Transparent, The Man in the High Castle dhe The Grand Tour. Por edhe pse Amazon kalon Netflix me shtrirjen e saj më të madhe globale, është pikërisht Netflix ai që ka një hap përpara, pasi databaza e filmave dhe serialeve të tij është shumë herë më e populluar se ajo e Prime Video.

Në Shqipëri e Kosovë ndoshta do të jetë çmimi ai që do të bëjë që klientët të anojnë nga ana e Amazon, pasi muaji i parë në Amazon Prime Video është vetëm 2.99 Euro, me javën e parë falas. Më pas çmimi shkon në 5.99 Euro.

/Ky artikull u publikua së pari nga TechSot.al. Business Magazine Albania ka të drejta të plota të ripublikimit të këtij artikulli, në bazë të marrëveshjes mes palëve.

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0